  • 1. Data: 2009-05-11 10:28:30
    Temat: System sterylnego powietrza
    Od: "Wasiuk" <w...@w...pl>

    Witam!

    interesuje mnie system sterylnego powietrza do działu produkcji. Czy macie
    może jakieś namiary na firmy co mają w swojej ofercie takie układy. W
    Internecie znalazłem tylko namiary na pojedyńcze elementy, a mi chodzi o
    całość.

    System sterylnego powietrza w skrócie powinien się składać z następujących
    elementów:

    - Filtr EU 7
    - Podgrzewanie
    - Wentylator
    - Chłodzenie i usuwanie kondensatu
    - Filtr EU 10

    Przemek

  • 2. Data: 2009-05-11 16:36:40
    Temat: Re: System sterylnego powietrza
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    http://www.wpip.pl/ocz_cleanroom.php
    PP

  • 3. Data: 2009-05-12 06:34:14
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

> [...]
    > całość.
    >
    > System sterylnego powietrza w skrócie powinien się składać z następujących

    To się nazywa 'centrala wentylacyjna w wykonaniu higienicznym'. Robią je
    prawie wszyscy producenci central.
    Przy czym powyżej jest błąd w doborze filtrów: powinno być EU4+EU7. Filtry
    EU10-EU13 (czyli HEPA) stosuje się najczęściej już przy samych nawiewnikach
    (nawiewniki z filtrami HEPA)
    --