  • 111. Data: 2016-08-19 01:44:21
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Aug 2016 21:06:46 +0200, w <np50vp$h7t$1@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Podsyłał ktoś już takie nagrania na policję, bo różne rzeczy widziałem,
    > ale ten po prostu jest niezrównoważony i chyba nie powinien prowadzić
    > nic więcej niż hulajnogę? W sumie niewiele będzie widać ponad to
    > złosliwe hamowanie, a i to jakoś bardzo dramatycznie nie wygląda na
    > nagraniu.

    Popatrzymy, ocenimy -- bez fotek się nie liczy :)

  • 112. Data: 2016-08-19 09:54:39
    Od: p...@g...com

    --W sumie niewiele będzie widać ponad to złosliwe hamowanie, a i to jakoś bardzo
    dramatycznie nie wygląda na nagraniu.

    wrzucaj a kolektyw oceni czy bedzie kara i pokuta :-)

    P.

  • 113. Data: 2016-08-19 10:03:41
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 21:06:36 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > ale ten po prostu jest niezrównoważony i chyba nie powinien prowadzić
    > nic więcej niż hulajnogę? W sumie niewiele będzie widać ponad to
    > złosliwe hamowanie, a i to jakoś bardzo dramatycznie nie wygląda na
    > nagraniu.
    >
    > A może przeciętny migający długimi nie łapie takich niuansów, że jak
    > usiądzie komuś na dupie, to pasa w gęstym ruchu zmienić nie idzie?
    > Poważnie nie wiem, bo sam nikomu na dupie nie siadam a i na palcach
    > jednej ręki moge policzyć, żeby ktoś na mnie migał, a i poza tym jednym
    > przypadkiem nie mam o to pretensji - po prostu się zgapiłem i

    Uuuuu.
    Normalny ludź widzi co sie dzieje i nie burzy się jak ktoś wolno jedzie.
    Jak mruga jak najęty to lepiej nie pozwolić mu na bycie bezpośrednio z przodu.
    Jakby mi taki nerwus sie pojawił to bym bez hamowania zwolnił i schował się za innym
    pojazdem - preferowana ciężarówka.
    Innego rozwiązania bezpiecznego nie widzę.

    Trafiłeś na buraka.

  • 114. Data: 2016-08-19 10:11:09
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-08-18 o 16:33, J.F. pisze:

    > Czemu od razu dziwolagi, taki lublin to chyba wiele szybciej nie
    > potrafi, wlaczasz sobie tempomat (w lublinie to chyba w stopie),
    > trzymasz dystans i jedziesz.

    A jaki dystans? Bo czasami widzę oszczędnych spryciarzy jadących sobie
    dosłownie 1-1.5m za tirem. I to zarówno w osobówkach jak i dostawczakach.
    W takim przypadku na pewno trudniej (czyt. nie da się) uniknąć
    ewentualnego wjechania w zad, ale z drugiej strony uderzenie będzie dużo
    bezpieczniejsze, niż w przypadku dystansu np 20m.

    Pozdrawiam

  • 115. Data: 2016-08-19 12:21:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Aug 2016 10:11:09 +0200, w <57b6bf27$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
    Miroo <b...@b...brak.i.juz> napisał(-a):

> [...]
    > ewentualnego wjechania w zad, ale z drugiej strony uderzenie będzie dużo
    > bezpieczniejsze, niż w przypadku dystansu np 20m.

    Wiesz jaką drogę hamowania mają TIR-y?
    Wyhamujesz bez problemu, o ile cały czas patrzysz na jego stopy :)

  • 116. Data: 2016-08-19 13:48:09
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 12:23:01 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Wiesz jaką drogę hamowania mają TIR-y?
    > Wyhamujesz bez problemu, o ile cały czas patrzysz na jego stopy :)

    Jest inny feler. Jak on coś ominie (deska, bieżnik z opony, wrak innego samochodu) to
    ty już nie koniecznie.