-
X-Received: by 10.157.57.194 with SMTP id y60mr469911otb.20.1471593821808; Fri, 19
Aug 2016 01:03:41 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.57.194 with SMTP id y60mr469911otb.20.1471593821808; Fri, 19
Aug 2016 01:03:41 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!border2.nntp.dc
a1.giganews.com!nntp.giganews.com!f6no11135701ith.0!news-out.google.com!d68ni32
222ith.0!nntp.google.com!f6no11158110ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
o.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 19 Aug 2016 01:03:41 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <np50vp$h7t$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.19;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.19
References: <c...@g...com>
<nof7pu$g0s$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<noff9l$oge$1@node1.news.atman.pl>
<1mj85a4o9i9i0$.1sfr0zz1hu46d.dlg@40tude.net>
<noh053$1mk$1@node2.news.atman.pl>
<swkbw9yfgh9f$.1v7u0dmf6aot9$.dlg@40tude.net>
<nohs1p$tnu$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<nok63q$j7n$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<noub2n$num$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<novd7m$ord$2@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<np1r4r$32n$2@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<np4g2e$v0v$2@node1.news.atman.pl>
<g...@4...net>
<np4hfa$lr6$1@node2.news.atman.pl>
<1tc606igshi7g$.19xl4g8rvhfov$.dlg@40tude.net>
<np4reh$vil$1@node2.news.atman.pl> <np50vp$h7t$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 19 Aug 2016 08:03:41 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 69
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587245
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 21:06:36 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> On 18.08.2016 19:32, Axel wrote:
>
> > I teraz jeszcze dodam, że działo się to w piątek po południu na S8...
> > wyobraźcie sobie, jaki 'korek' się za nim zrobił.
>
> Ja wczoraj na S8 w Warszawie miałem ciekawy przypadek. Chyba pierwszy
> raz mi się udało kogoś wkurzyć "blokowaniem lewego pasa". Jadę sobie
> lewym 140, więc powyżej normy, ale bez szaleństw. Rozumiem, że ktoś może
> szybciej i nie mam z tym problemu, środkowym też nie pojade, bo oni tam
> 110-120. Najszybciej byłoby prawym, ale (nie)stety. raz na
> kilkudziesięciu trafi się taki, co wie że powinien prawym, więc też się
> nie da pozapierdalać;)
>
> No i widzę że ktoś białym skadilakiem ze 180 mnie dochodzi, więc
> wrzuciłem zawczasu prawy kierunek, że mu zjadę, ruch dość gęsty więc
> trzeba przyhamować do tych 120 żeby pas zmienić, bo tam miejsca na
> hamowanie nie będzie. A tu debil usiadł mi na dupie i jedzie 2 metry za
> mną te 140. No i chuj z hamowania, bo masz furiata na dupie. I tak
> przejechaliśmy te dwa kilosy, ja z włączonym kierunkiem on z migającymi
> długimi. Jak już zjechałem bo większa luka się zrobiła, to on wyprzedził
> i też na środkowy - hamowanie do 80. Skąd się tacy debile biorą?
> Podsyłał ktoś już takie nagrania na policję, bo różne rzeczy widziałem,
> ale ten po prostu jest niezrównoważony i chyba nie powinien prowadzić
> nic więcej niż hulajnogę? W sumie niewiele będzie widać ponad to
> złosliwe hamowanie, a i to jakoś bardzo dramatycznie nie wygląda na
> nagraniu.
>
> A może przeciętny migający długimi nie łapie takich niuansów, że jak
> usiądzie komuś na dupie, to pasa w gęstym ruchu zmienić nie idzie?
> Poważnie nie wiem, bo sam nikomu na dupie nie siadam a i na palcach
> jednej ręki moge policzyć, żeby ktoś na mnie migał, a i poza tym jednym
> przypadkiem nie mam o to pretensji - po prostu się zgapiłem i
> zapomniałem zjechać od razu jak mogłem.
>
Uuuuu.
Normalny ludź widzi co sie dzieje i nie burzy się jak ktoś wolno jedzie.
Jak mruga jak najęty to lepiej nie pozwolić mu na bycie bezpośrednio z przodu.
Jakby mi taki nerwus sie pojawił to bym bez hamowania zwolnił i schował się za innym
pojazdem - preferowana ciężarówka.
Innego rozwiązania bezpiecznego nie widzę.
Trafiłeś na buraka.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.08.16 10:11 Miroo
- 19.08.16 01:44 r...@k...pl
- 19.08.16 01:41 r...@k...pl
- 19.08.16 12:21 r...@k...pl
- 19.08.16 13:48 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=