  • 1. Data: 2016-08-08 09:48:14
    Temat: Jedziesz za szybko? ryp w zawieszenie
    Od: tintin <n...@o...com>

    Fajne, poziom Szwecja:

    http://www.break.com/video/sweden-is-installing-thes
    e-innovative-speed-bumps-3040161

  • 2. Data: 2016-08-08 09:55:10
    Temat: Re: Jedziesz za szybko? ryp w zawieszenie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** tintin pisze tak:

    > Fajne, poziom Szwecja:
    >
    > http://www.break.com/video/sweden-is-installing-thes
    e-innovative-sp
    > eed-bumps-3040161

    Jest już na to lekarstwo

    https://i.wpimg.pl/985x0/m.gadzetomania.pl/teb0-2061
    4b669069c205d629f0228ed,0,0,0,0,144-80,1787-1004.jpg

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-08-08 11:16:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 08.08.2016 09:48, tintin wrote:
    > Fajne, poziom Szwecja:
    >
    > http://www.break.com/video/sweden-is-installing-thes
    e-innovative-speed-bumps-3040161

    Niby niezłe, ale jak znam życie, to u nas wiecznie by "nie działało". No
    i działa tylko jak ruch niewielki.

    Z trzeciej strony wydaje mi się, że nakład niewspółmierny z osiąganym
    efektem;)

    Z czwartej trochę niepokoi mnie do czego takie "szykany" wyeewolują - i
    nie chodzi mi o wysuwane kolce, a o to, że ktoś w Unii wpadnie na
    pomysł, że wszystkie samochody muszą być wyposażone w "automatyczne
    ograniczenie prędkości";)

    Shrek

  • 4. Data: 2016-08-08 11:28:21
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > nie chodzi mi o wysuwane kolce, a o to, że ktoś w Unii wpadnie na
    > pomysł, że wszystkie samochody muszą być wyposażone w "automatyczne

    Przy większych naprawach jeżdże na wieś do znajomego mechanika.
    Odlegość pomiędzy domem rodzinnym a mechanikiem 1000 metrów.
    ALe naprawdę musiałem głośno odmawiać żeby mnie nie zawieźli
    bo nie wypada.
    Ale w końcu poszedłem na nogach.
    Idę i widzę sąsiadkę <40 lat odległość od sklepu <500 metrów.
    Pojechała na zakupy autem!!!!!
    U mnie na osiedlu pani żona i pan mąż ma samochód.
    Ostatnio z placu zabaw chcieli zrobić parking.
    Za 10 lat dzieciaki z osiedla dorosną i zgadnij co się stanie.
    Efekt :
    W chicago widziałem 6 pasmowe autostrady (kolejne pasy w budowie).
    W szczycie i tak jechało się max 40km/h
    Każdy chce mieć/musi mieć auto

    I odpowiadając na Twoje pytanie.
    Autonomiczne samochody.
    W ten sposób będzie
    bezpieczniej
    więcej samochodów się upcha na drogach

  • 5. Data: 2016-08-08 12:42:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 08.08.2016 11:28, Bolko wrote:

    > I odpowiadając na Twoje pytanie.
    > Autonomiczne samochody.
    > W ten sposób będzie
    > bezpieczniej
    > więcej samochodów się upcha na drogach

    Ale ja nie mówię, że nie. Ja po prostu lubię prowadzić. Mam nadzieję, że
    nikt nie wpadnie na pomysł google motocycle;)

    Shrek

  • 6. Data: 2016-08-08 13:45:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > nie chodzi mi o wysuwane kolce, a o to, że ktoś w Unii wpadnie na
    > pomysł, że wszystkie samochody muszą być wyposażone w "automatyczne
    > ograniczenie prędkości";)

    wypluj, wypluj! biegiem niemalowaną dechę szukaj!

  • 7. Data: 2016-08-08 20:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tintin n...@o...com ...

    > Fajne, poziom Szwecja:
    >
    > http://www.break.com/video/sweden-is-installing-thes
    e-innovative-speed-
    > bumps-3040161

    to tak samo jak u nas sa swaitła wyzwalane zbyt szybką jazda.

  • 8. Data: 2016-08-08 22:02:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-08 o 09:55, PiteR pisze:

    > Jest już na to lekarstwo
    >
    > https://i.wpimg.pl/985x0/m.gadzetomania.pl/teb0-2061
    4b669069c205d629f0228ed,0,0,0,0,144-80,1787-1004.jpg

    Jeszcze nie, bo to powyżej to tylko model w jakiejś tam skali, kiedy
    przestanie być modelem? Nie wiadomo.

  • 9. Data: 2016-08-09 20:01:02
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-08-08 o 22:02, nadir pisze:

    4b669069c205d629f0228ed,0,0,0,0,144-80,1787-1004.jpg

    > Jeszcze nie, bo to powyżej to tylko model w jakiejś tam skali, kiedy
    > przestanie być modelem? Nie wiadomo.

    Już zbudowali.
    Chińczycy oczywiście.
    Sławek

  • 10. Data: 2016-08-09 20:29:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-09 o 20:01, Slavekk pisze:

    > Już zbudowali.
    > Chińczycy oczywiście.

    Oczywiście, że Chińczycy, i chwalą się, że na razie zbudowali jakąś
    makietę na EXPO oraz egzemplarz testowy, z tym że zanim to wejdzie do
    ruchu, to jeszcze trochę potrwa.

    Transit Elevated Bus się to cudo nazywa.