  • 1. Data: 2016-08-09 17:45:25
    Temat: Kretyni i ich diodki
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Półmrok, wali deszczem, autostrada, a tu co kawałek taki idiota z
    zajebistymi diodkami z przodu
    i kompletnie bez oświetlenie z tyłu.

    I po co ktoś to gówno wymyślił ? Żeby kretyni mogli się cieszyć, że
    "przecież mają włączone
    światła" ?

  • 2. Data: 2016-08-09 19:32:21
    Temat: Re: Kretyni i ich diodki
    Od: masti <g...@t...hell>

    kriters wrote:

> [...]
    > zajebistymi diodkami z przodu
    > i kompletnie bez oświetlenie z tyłu.
    >
    > I po co ktoś to gówno wymyślił ? Żeby kretyni mogli się cieszyć, że

    i tak jak z powodu niewłączania świateł w ogóle wprowadzono obowiązek
    ich włączania przez cały dzień to teraz wymyślą obowiązek mania z przodu
    i tyłu.

    i jak zwykle przez idiotów dostają po dupie wszyscy

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-08-09 22:09:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-09 o 17:45, kriters pisze:
> [...]
    > zajebistymi diodkami z przodu
    > i kompletnie bez oświetlenie z tyłu.
    >
    > I po co ktoś to gówno wymyślił ? Żeby kretyni mogli się cieszyć, że

    Wydaje mi się, że są ludzie, którzy mają wewnętrzną potrzebę "okiwania"
    - np. tzw. "władzy". Dobrze się czują, gdy mają poczucie, że niedobra
    władza chciała ich do czegoś złego zmusić - czyli do jazdy z włączonymi
    światłami przez całą dobę, ale im się udało niedobrą władzę przechytrzyć
    - bo przy pomocy wiertarki i kleju w tubce zainstalowali sobie paski z
    allegro i teraz czują się bystrzy.
    Odrębna sprawa, że kierowcy samochodów fabrycznie wyposażonych w światła
    do jazdy dziennej często nie przełączają na światła mijania przy zmianie
    warunków w dzień - np. przy ulewie.

  • 4. Data: 2016-08-09 22:25:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Odrębna sprawa, że kierowcy samochodów fabrycznie wyposażonych w światła
    > do jazdy dziennej często nie przełączają na światła mijania przy zmianie
    > warunków w dzień - np. przy ulewie.

    niestety

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-08-09 23:16:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kriters pisze tak:

    > Półmrok, wali deszczem, autostrada, a tu co kawałek taki idiota z
    > zajebistymi diodkami z przodu i kompletnie bez oświetlenie z
    > tyłu.

    A Niemcy i pseudo-niemcy jeżdzą bez świateł i kładą na wszystko.
    Jak prowadzi córunia co Niemca chciała i do rzeki nie skakała
    to nawet po mrugnięciu nie włączy.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-08-09 23:43:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-08-09 o 22:25, masti pisze:

    > niestety

    Rozwiązaniem jest montaż czujnika zmierzchu. Tylko zmuś ludzi do montażu...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2016-08-09 23:57:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Rozwiązaniem jest montaż czujnika zmierzchu. Tylko zmuś ludzi do montażu...

    ja bym wolał, żeby zainstalowali sobie mózgi. Tylko zmuś ludzi do
    montażu :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-08-10 00:29:59
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-09 22:09, Poldek wrote:

> [...]
    > Odrębna sprawa, że kierowcy samochodów fabrycznie wyposażonych w światła
    > do jazdy dziennej często nie przełączają na światła mijania przy zmianie

    w samochodach przystosowanych do tego rozwiązania - czyni to za nich
    czujnik zmierzchu (u mnie działa to np. b.sprawnie).
    (to samo dotyczy tuneli, zapadania zmroku, etc)

  • 9. Data: 2016-08-10 08:27:59
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Odrębna sprawa, że kierowcy samochodów fabrycznie wyposażonych w światła
    > do jazdy dziennej często nie przełączają na światła mijania przy zmianie
    > warunków w dzień - np. przy ulewie.
    no wlasnie. czy to aby te fabryczne zestawy obejmuja tylko przod?
    dlaczego? tzn przepisy ale dlaczego? przy szarowie warto by i tyl chyba.....

  • 10. Data: 2016-08-10 08:48:11
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup

    >no wlasnie. czy to aby te fabryczne zestawy obejmuja tylko przod?
    >dlaczego? tzn przepisy ale dlaczego? przy szarowie warto by i tyl
    >chyba.....

    Bo światła dzienne są do używania przy dobrych warunkach
    widoczności/atmosferycznych. Jak się robi szaro, powinno się używać świateł
    mijania. Tylko policja ma ważniejsze rzeczy do roboty...

    --
    Axel