  • 51. Data: 2010-09-10 22:08:08
    Temat: Re: HDR software - Wasze referencje
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 10, 11:07 pm, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    > instrukcje SSE procesora.

    > Nie ma tego w najbliższych planach, od biedy program można odpalić na
    > wirtualnej maszynie.

    > Zależy co się bierze pod uwagę. Wstępne przetwarzanie wczytanego obrazu jest
    > bardziej czasochłonne niż w innych programach, gdyż program przetwarza
    > obrazy w zupełnie inny sposób. Manipulowanie parametrami obrazu jest za to
    > dużo bardziej wygodne niż w wielu innych programach, gdyż wszystkie zmiany
    > rejestrowane są w czasie rzeczywistym.

    > Jak na razie będzie możliwy tylko eksport obrazu do programu SNS-HDR Pro z

    dzieki
    Pozdr, li

  • 52. Data: 2010-09-11 19:30:08
    Od: limies <l...@g...com>

    http://captainkimo.com/hdr-software-review-compariso

  • 53. Data: 2010-09-11 19:51:54
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    slawmir wrote:
> [...]
    > 2) SNS-HDR
    > 3) Machinery
    > Który z w/w używacie i jakie wrażenia ? A może inny ?

    http://rf-photography.ca/blog/?page_id=627

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 54. Data: 2010-09-12 08:25:51
    Od: ZbyszekK <z...@p...fm>

    On 8 Wrz, 23:34, limies <l...@g...com> wrote:
    > On Sep 2, 8:35 am, "slawmir" <s...@w...pl> wrote:

    /ciach/

    > SNS to totalne nieporozumienie

    Generalnie nie jestem fanem hdr-ow ale po pobieznym wyprobowaniu paru
    programow
    uwazam ze SNS jest programem, który w prosty sposob bez pozniejszego
    obrabiania
    w Szopie daje bardzo przyzwoite rezultaty.
    Jedyna wada to czas ladowania plikow/pliku.

    > Polecalbym photomatixa - nie ryzykuj z pseudo-wynalazkami

    To jest dopiero kicha produkująca przesłodzone nierealne knoty.
    Bez pozniejszego obrabiania w Photoszopie daje efekty strasznie
    wiesniackie

    pzdr,

    ZbyszekK

  • 55. Data: 2010-09-12 11:55:05
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 11, 9:51 pm, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > http://rf-photography.ca/blog/?page_id=627
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    Cytaty z przytoczonej strony - chciałbym zwrócic uwage na tekst DUŻYMI
    literami
    "
    SNS works differently from other applications. It's more automated
    for one.

    ->>> IT'S NOT TRUE HDR IN THAT IT DOESN'T CREATE A 32 BIT FILE; BUT
    RATHER IS AN EXPOSURE FUSION TOOL.

    It's a bit slower than other applications but not by a significant
    amount.

    Where SNS-HDR has issues is with the initial tonemapping. This
    process is quite slow.

    The change history on the SNS website indicates that speed has been
    improved a number of times over various version iterations. I'd
    suggest that this may be the single most important thing to be
    addressed in future versions.
    Even with the batch processing option, the tonemapping stage is slow
    enough that it renders the software basically not usable in a setting
    where time and turnaround are important.

    There's no deghosting function in SNS so that can't be tested.
    "
    CO NIE UMNIEJSZA PROGRAMOWI

    Pozdrawiam, li

  • 56. Data: 2010-09-12 11:56:45
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 12, 10:25 am, ZbyszekK <z...@p...fm> wrote:

> [...]
    >
    > To jest dopiero kicha produkująca przesłodzone nierealne knoty.
    > Bez pozniejszego obrabiania w Photoszopie daje efekty strasznie

    przede wszystkim sns nie produkuje hdr-ow tylko exposure fusion

  • 57. Data: 2010-09-12 14:05:23
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    limies wrote:
> [...]
    > where time and turnaround are important.
    >
    > There's no deghosting function in SNS so that can't be tested.

    A jakie to ma znaczenie, że program nie produkuje liniowych obrazów HDR?
    Siłą programów do HDR jest możliwość poddawaniu obrazów kompresji tonalnej a
    nie tworzenie plików, które i tak trzeba potem jakoś skompresować. Liniowe
    obrazy HDR można generować w programach graficznych, które nie posiadają
    rozbudowanych modułów mapowania tonów, jak choćby w Photoshop CS3. Nic nam
    jednak po takim obrazie, jeżeli go nie poddamy kompresji a przecież liczy
    się efekt końcowy.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 58. Data: 2010-09-12 18:11:12
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 12, 4:05 pm, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    > jednak po takim obrazie, jeżeli go nie poddamy kompresji a przecież liczy

    Nieprwda, czasem produkuje hdry a potem uzywam ich w roznych
    programach by poddac dalszej obrobce, np sklejeniu panoram.

  • 59. Data: 2010-09-12 18:24:41
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    limies wrote:

    > Nieprwda, czasem produkuje hdry a potem uzywam ich w roznych
    > programach by poddac dalszej obrobce, np sklejeniu panoram.

    Ale co jest nieprawda, ze potem te HDR-y i tak bedziesz musial skompresowac?
    To, ze Ty sklejasz panoramy z liniowych HDR-rów nie oznacza, ze tylko tak
    mozna je sklejac. Mozna je skladac w zupelnie inny sposób i efekt bedzie co
    najmniej taki sam. Z tego co mi wiadomo, programy do panoram potrafia zlozyc
    panorame HDR bez udzialu programów trzecich i wygenerowac na wyjsciu liniowy
    obraz HDR. A taki obraz mozna sobie wczytac do programu HDR i obrabiac go
    sobie do woli.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 60. Data: 2010-09-12 18:45:21
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 12, 8:24 pm, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    > obraz HDR. A taki obraz mozna sobie wczytac do programu HDR i obrabiac go

    wiem, ale robi rozne eksperymenty a wyniki jakosciowo czasem znacznie
    sie roznią. "kompresuje" jeden wynikowy