eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGwarancja Nikon Polska - paranojaGwarancja Nikon Polska - paranoja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Sławek Drogosz <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
    Date: Thu, 18 Feb 2010 11:22:40 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <hlj4ic$dql$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: pozyton.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266488716 14165 80.48.250.66 (18 Feb 2010
    10:25:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 10:25:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 100217-1, 2010-02-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:848957
    [ ukryj nagłówki ]

    Opiszę pewien przypadek klienta:
    1.) Klient zakupił body Nikona z obiektywem - sklep wyadał kartę gwarancyjną
    i paragon
    2.) Klient po sprawdzeniu sprzętu (po kilku dniach) podbił kartę
    gwarancyjną - sklep wypełnił pola: model aparatu, numer seryjny, data,
    pieczątka i podpis
    3.) Po kilku miesiącach Klient na gwarancji chciał odesłać body z obiektywem
    celem regulacji FF i tutaj zaczęły się jego problemy:
    a) Serwis Nikon wymaga koniecznie dowodu zakupu - paragon lub faktura,
    podbita gwarancja nie jest wystarczająca (na marginesie - można jej wogóle
    nie podbijać)
    b) Klient zagubił paragon
    c) Klient zwrócił sie do sklepu celem wydania wtórnika paragonu:
    d) Sklep może wydać wtórnik - ale wymaga podania dokładnej daty zakupu i
    jaki sprzęt był kupowany lub numeru paragonu (po numerze seryjnym nie
    potrafią zidentyfikować transakcji)
    e) Klient nie pamięta dokładnej daty zakupu a sklep nie wydaje wtórnika
    f) Klient traci gwarancję

    Co o tym sądzicie - jakaś paranoja. Jak byście rozwiązli zaistniały problem
    Klienta. Wniosek paragony spinać razem z gwarancją (i jeszcze zrobić ksero
    na wypadek gdyby wyblakły).

    Pzdr, Sławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: