  • Data: 2010-02-18 11:11:47
    Temat: Re: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
    Od: Sławek Drogosz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > d) Sklep może wydać wtórnik - ale wymaga podania dokładnej daty zakupu i
    > jaki sprzęt był kupowany lub numeru paragonu (po numerze seryjnym nie
    > potrafią zidentyfikować transakcji)
    > e) Klient nie pamięta dokładnej daty zakupu a sklep nie wydaje wtórnika
    > f) Klient traci gwarancję

    Nie wiem jak Wy - ale ja bym na miejscu Klienta przycisnął sklep - co to
    znaczy, że nie wydadzą wtórnika paragonu (bo Klient nie pamięta dokładnej
    daty zakupu) - jest karta z pieczątką i podpisem pracownika sklepu - jest
    model aparatu - jest jego numer seryjny - niech szukają w bazie paragonu do
    skutku. ;-)