eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGwarancja Nikon Polska - paranoja › Gwarancja Nikon Polska - paranoja
  • Data: 2010-02-18 10:22:40
    Temat: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
    Od: Sławek Drogosz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Opiszę pewien przypadek klienta:
    1.) Klient zakupił body Nikona z obiektywem - sklep wyadał kartę gwarancyjną
    i paragon
    2.) Klient po sprawdzeniu sprzętu (po kilku dniach) podbił kartę
    gwarancyjną - sklep wypełnił pola: model aparatu, numer seryjny, data,
    pieczątka i podpis
    3.) Po kilku miesiącach Klient na gwarancji chciał odesłać body z obiektywem
    celem regulacji FF i tutaj zaczęły się jego problemy:
    a) Serwis Nikon wymaga koniecznie dowodu zakupu - paragon lub faktura,
    podbita gwarancja nie jest wystarczająca (na marginesie - można jej wogóle
    nie podbijać)
    b) Klient zagubił paragon
    c) Klient zwrócił sie do sklepu celem wydania wtórnika paragonu:
    d) Sklep może wydać wtórnik - ale wymaga podania dokładnej daty zakupu i
    jaki sprzęt był kupowany lub numeru paragonu (po numerze seryjnym nie
    potrafią zidentyfikować transakcji)
    e) Klient nie pamięta dokładnej daty zakupu a sklep nie wydaje wtórnika
    f) Klient traci gwarancję

    Co o tym sądzicie - jakaś paranoja. Jak byście rozwiązli zaistniały problem
    Klienta. Wniosek paragony spinać razem z gwarancją (i jeszcze zrobić ksero
    na wypadek gdyby wyblakły).

    Pzdr, Sławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: