eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGwarancja Nikon Polska - paranoja › Re: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
  • Data: 2010-02-18 11:47:16
    Temat: Re: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
    Od: Sławek Drogosz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > I zatrudnią do tego wróżkę ;) Przecież paragon da się zidentyfikować
    > wyłącznie po numerze i dacie, niby jak miałby pracownik po numerze
    > seryjnym
    > cokolwiek znaleźć w systemie sprzedaży? :)
    >
    > Inna rzecz, że na karcie gwarancyjnej powinna być wstawiona data zakupu, a
    > to już powinno umożliwić namierzenie paragonu, o ile nie ma kilkunastu
    > takich samych.

    Masz rację - faktycznie Sklep na karcie gwarancyjnej powinien wpisać datę
    sprzedaży.
    Jeżeli nie wpisali jej prawidłowej - i teraz nie mogą znaleźć paragonu - to
    ich niedopatrzenie.
    Tylko pytanie - czy na żądanie Klienta mają obowiązek wydać wtórnik
    paragonu - czy jest to tylko ich dobra wola ? ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: