  • 31. Data: 2011-12-06 22:20:28
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Mi te "społecznościówki" śmigają przed oczami, że już nie nadążam.
    >
    > Ale co to boli? Nk padła, tych kilku sensownych ludzi z nk przeniosło
    > się w ciągu jednego dnia na facebooka i zrobią to (jeśli oczywiście
    > będą mieli potrzebę utrzymania kontaktu) w chwili, gdy facebook
    > padnie, czy raczej stanie się ''niefajny''.

    Mnie np. osobiście przeszkadza konieczność ciągłej zmiany
    przyzwyczajeń (i nieuchronność następnych) - na usenecie jestem od
    zeszłego tysiąclecia i poza jedną zmianą czytnika nie miałem przez te
    lata żadnych innych problemów "infrastrukturalnych" - żadnych nowych
    "ficzerów" (często wprowadzanych bez uprzedzenia, "ale można wyłączyć"),
    nowych skórek, zmiany layoutu, logowania, kampanii społecznych czy
    reklamowych i całej reszty zawracania gitary.

    Lubię to! ;-)

    Mariusz [mr.]

  • 32. Data: 2011-12-06 22:22:00
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Można też pracować dwa dni w tygodniu, resztę przeznaczając na hobby
    > albo lenistwo. I to wszystko na długo jeszcze przed czterdziestką. I to
    > w kraju nad Wisłą. I bez renty, kapitału czy bogatego wujka.

    Ja na to pracowałem ciężkie lata. Ty bez wstydu przyznajesz się do okradzenia
    innych ludzi. Sam się chwalisz swoim złodziejstwem.
    Ktoś po prostu będzie miał mniejszą emeryturę przez twoje cwaniactwo.
    Takie są małe charaktery dziś. A pod Wizną i pod Lwowem umierali bez pytania o
    emeryturę.
    Twoja sprawa. Twoja emerytura.

  • 33. Data: 2011-12-06 22:22:36
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote in message

    > Tak na marginesie, to nie dla tego. Tylko dla tego że tamten stary głupek
    > zostawił 40 mld $ długu, a ten młody głupek zaciągnął kolejne 400 mld ojro.
    > ;)

    Tak bez marginesu, to jak moze niby madry narod, wybierac sobie takich glupkow?
    Jaki narod, takich ma przywodcow.

    > Jak się żyje na kredyt, to cóż. I tylko mi nie mów, że Ty nie masz kredytu. Ja
    > nie do Ciebie, tylko do młodych i starych głupków.

    Cale zycie przezylem bez kredytow i dalo sie.

    ZD

  • 34. Data: 2011-12-06 22:22:37
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > No i widzisz kolego z grupy usenet. Chcia e mi dowali ale min le si z
    > celem. W pewnych krajach wystarczy przepracowa 20 lat i zgromadzi kapita
    > aby mie emerytur . Mo na mie np. 2 emerytury i jeszcze swoj kapita ow i
    > jeszcze sw j maj tek.
    > Dalej og upiaj m odych ludzi je li to jest twoim celem.

    Fascynujące. Rozumiem, że jesteś kolejnym emigrantem pokrzywdzonym
    przez los, nie mogącym znaleźć bratniej duszy w bezwzględnym świecie
    pieniądza? A że ból to straszny i niemiłosierny musisz obrzucić
    kupskiem wszystko czego nie masz.

    marek

  • 35. Data: 2011-12-06 22:32:38
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message
    > Rzecze Gil:

    > Po co mi samochód? Chodzę do pracy na nogach, tak jest zdrowiej.

    Diedaczki zawsze znajda sobie wytlumaczenie.

    > Ja będę pracować do 40 roku życia.

    Taka masz prace, ze nawet nie dasz rady wytrzymac do wieku emerytalnego i tak
    szybko umrzesz?

    > Ale kiedy ty umrzesz, ja będę miał jeszcze kilkadziesiąt lat życia przed
    > sobą :)

    Chciales przez to dosrac mi, ze przezyjesz wiecej lat niz on?
    Zyli ludzie na dlugo przed nami i prawdopodobnie beda zyli dlugo po nas.
    Tylko duren bedzie oswiadczal, ze bedzie zyl dluzej od kogos innego, nie
    zastanawiajac sie, ze jego wlasne zycie i tak moze byc krutsze.

    ZD

    ZD

  • 36. Data: 2011-12-06 22:34:41
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Jak sie zyje na kredyt, to coz. I tylko mi nie mow, ze Ty nie masz
    > kredytu.

    Nie mam. Ale ja nic nie mam.

    marek

  • 37. Data: 2011-12-06 22:41:03
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    > Rzecze Gil:

    > W każdej chwili mogę iść do salonu i wyjechać samochodem.

    To po co "rzniesz dziada"?
    Jesli masz dzieci, to tez im mowisz, ze zabaweczek nie dostana ale w kazdej
    chwili mozesz pojsc do salonu i im kupic?

    ZD

  • 38. Data: 2011-12-06 22:43:55
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Każdego dnia, późnym wieczorem, robię ''rachunek sumienia dnia''. Polega on na
    > odpowiedzeniu sobie na jedno pytanie: czy w tym dniu wykiwałem system, czy
    > system wykiwał mnie. I jeśli następnego dnia nie będę niczego pamiętać z dnia
    > poprzedniego, oznaczać to będzie właśnie, że system mnie wykiwał.
    >
    > Podobnie jak po użalaniu się nad swoją przyszłą emeryturą, kryzysem, brakiem
    > odbiorców, postmodernizmem, zamknięciem linii ulubionych dżemów w markecie czy
    > wzrostem i upadkiem tej czy owej partii. Szkoda siły na te żale, naprawdę.

    Widze, ze zaczynasz myslec podobnie jak ja.

    ZD

  • 39. Data: 2011-12-06 22:45:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-06 23:22, Gil pisze:

    > Ja na to pracowałem ciężkie lata.

    Frajer.

    > Ty bez wstydu przyznajesz się do okradzenia
    > innych ludzi. Sam się chwalisz swoim złodziejstwem.

    Gdybym był bucem jakim jesteś ty, miałbym podstawy do satysfakcji
    prawnej za oszczerstwa. Ale nie jestem, więc ci tylko napiszę, że żyję
    tak, bo: a) jestem zdolny, b) pracowity, a właściwie wydajny, c) nie mam
    dużych potrzeb materialnych, za to mam duże potrzeby niematerialne.

    I najważniejsze - wyobraź sobie, że płacę podatki na takie mendy jak ty,
    na tych wszystkich pierdzistołków, którzy przez osiem godzin robią to,
    co ja robię w dwie godziny, a zaraz po pięćdziesiątce myślą, jak tu
    zwiać na utrzymanie - znowu z moich pieniędzy, które podobno zbieram na
    swoją emeryturę, a których nigdy nie zobaczę.

    > Ktoś po prostu będzie miał mniejszą emeryturę przez twoje cwaniactwo.

    A ja myślałem, że każdy sam sobie ją zbiera :)

    > Takie są małe charaktery dziś. A pod Wizną i pod Lwowem umierali bez pytania o
    > emeryturę.

    Frajerzy. Dziś, świadomy historii i psychologii mogę to powiedzieć.
    Umierali, żeby następne pokolenia do dziś żyły jak ludzie drugiej
    kategorii. Bezsensowna śmierć, bezsensowne idee...

    > Twoja sprawa. Twoja emerytura.

    Dokładnie.

    --
    pozdrawia Adam
    /w życiu zdarza się, że od ucznia ważniejszy jest dzienniczek ucznia/

  • 40. Data: 2011-12-06 22:46:36
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > W każdej chwili mogę iść do salonu i wyjechać samochodem.
    > To jak z tą emeryturą?

    Poczekam aż coś napiszesz na pl.misc.samochody.
    Bo w fantazjach na pl.rec.gry.komputerowe jesteś pierszorzędnym pisarzem.

    Powodzenia w zakładaniu rodziny, kupna auta i w realnym życiu.