  • 21. Data: 2009-02-26 21:35:07
    Temat: Re: Finepix S3 Pro
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:go755d.7gc.1@teren.hamstera.pl...

    > Nic nie zabrał. Wyłączył interpolację.

    odkrywcze :)

    abpc

  • 22. Data: 2009-02-26 21:40:07
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <49a709b7$0$29449$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    > JD nabazgrał:
    >
    > Nie nie nie, 67 też dla onanistów, jeno bogatszych. Dla fotografów K1000 :)

    E tam K1000. Praktica L2, bo nawet bez światłomierza :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 23. Data: 2009-02-26 21:42:33
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze abpc:

    > Nic nie zabrał. Wyłączył interpolację.

    Ale wiesz jak to jest z tymi matrycami w Fuji? Tam się nie da tak łatwo
    wyłączyć interpolacji, bo matryca jest przekrzywiona o 45 stopni ;)

    A wracając do tematu - rada michqq w obecnej sytuacji wydaje mi się
    jednak najsensowniejsza - proste żołnierskie wskazówki - to karabin, a
    tu muszka i szczerbinka. Pamiętajcie, żeby muszka była zawsze dalej od
    was niż szczerbinka ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 24. Data: 2009-02-26 21:48:14
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najsensowniejsza - proste żołnierskie wskazówki - to karabin, a tu muszka
    > i szczerbinka. Pamiętajcie, żeby muszka była zawsze dalej od was niż

    Jeśłi ta grupa ma mieć jakiś sens to odpowiedź raczej powinna brzmieć
    : przesłona słuzy do ..... , czułość służy do ...... , czasy pomagają
    w ... itp , itd , opanuj to i zacznij świadomie używać . Kazda próba
    zmierzająca do ustalenia jakiś uniwersalnych przepisów na zrobienie
    poprawnie naświetlonej foty na tej grupie są wielką krzywdą dla tych
    początkujacych.
    Naprawdę się nie da :(((

    abpc

  • 25. Data: 2009-02-26 21:51:46
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:go72c2$jin$...@n...onet.pl...

> [...]
    > najsensowniejsza - proste żołnierskie wskazówki - to karabin, a tu muszka
    > i szczerbinka. Pamiętajcie, żeby muszka była zawsze dalej od was niż

    a co to, to tak :)
    jak moja koleżanka wzięła mojego ricoha, tylko po to aby mu się przyjrzeć,
    to z miejsca zrobiła sobie nieostre zdjęcie nosa, dobrze, że ręczny naciąg i
    bez AF,
    to tylko jeden strzał był :)

    --
    JD

  • 26. Data: 2009-02-26 22:00:59
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    abpc pisze:

> [...]
    > zmierzająca do ustalenia jakiś uniwersalnych przepisów na zrobienie
    > poprawnie naświetlonej foty na tej grupie są wielką krzywdą dla tych

    No niby tak, ale już sam poleciłeś książkę do fotografii. A ja ze swojej
    strony nie mam siły po raz któryś z kolei (kilkanaście ich już było)
    wklejać linków do stron z podstawami. Więc sobie pozwoliłem na małą
    dygresję. ;)
    Nie chce mi się pisać co to jest priorytet czasu, przysłony i tryb
    manualny i że przysłoną, czasem i czułością wpływa się na ekspozycję.
    Zresztą pytający stwierdził, że podstawy już zna (chociaż zadane pytania
    temu przeczą, ale może to błędne wrażenie wynikające ze zdawkowej formy
    tych pytań).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 27. Data: 2009-02-26 22:03:45
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    . A ja ze swojej
    > strony nie mam siły po raz któryś z kolei (kilkanaście ich już było)
    > wklejać linków do stron z podstawami. Więc sobie pozwoliłem na małą
    > dygresję. ;)

    Masz dyżur i musisz coś mówić ???

    abpc

  • 28. Data: 2009-02-26 22:05:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    abpc pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > .. A ja ze swojej
    >
    > Masz dyżur i musisz coś mówić ???

    Mam dyżur i nie mogę położyć się jeszcze spać. A forum/czat onetu jakoś
    mnie nie pociąga ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 29. Data: 2009-02-26 22:10:33
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    > Mam dyżur i nie mogę położyć się jeszcze spać. A forum/czat onetu jakoś
    > mnie nie pociąga ;)

    To widzę, że wiele tu się zmieniło ... jest dyżurny elektryk , który
    nie ma siły już odpowiadać ale lubi :)
    Świat idzie do przodu :))))

    abpc

  • 30. Data: 2009-02-26 22:24:49
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <go740o$oce$1@inews.gazeta.pl>,
    abpc nabazgrał:

    > To widzę, że wiele tu się zmieniło ... jest dyżurny elektryk , który
    > nie ma siły już odpowiadać ale lubi :)

    Z czystej ciekawości: czemu ,,elektryk''?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )