    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Finepix S3 Pro
    Date: Thu, 26 Feb 2009 22:00:59 +0000

    abpc pisze:

    > Jeśłi ta grupa ma mieć jakiś sens to odpowiedź raczej powinna brzmieć
    > : przesłona słuzy do ..... , czułość służy do ...... , czasy pomagają
    > w ... itp , itd , opanuj to i zacznij świadomie używać . Kazda próba
    > zmierzająca do ustalenia jakiś uniwersalnych przepisów na zrobienie
    > poprawnie naświetlonej foty na tej grupie są wielką krzywdą dla tych
    > początkujacych.
    > Naprawdę się nie da :(((

    No niby tak, ale już sam poleciłeś książkę do fotografii. A ja ze swojej
    strony nie mam siły po raz któryś z kolei (kilkanaście ich już było)
    wklejać linków do stron z podstawami. Więc sobie pozwoliłem na małą
    dygresję. ;)
    Nie chce mi się pisać co to jest priorytet czasu, przysłony i tryb
    manualny i że przysłoną, czasem i czułością wpływa się na ekspozycję.
    Zresztą pytający stwierdził, że podstawy już zna (chociaż zadane pytania
    temu przeczą, ale może to błędne wrażenie wynikające ze zdawkowej formy
    tych pytań).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.