  • 1. Data: 2009-02-26 17:01:20
    Temat: Finepix S3 Pro
    Od: "muniek" <a...@w...pl>

    Finepix S3 Pro
    Jest tu ktoś kto dobrze zna ten aparat?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-26 17:48:12
    Temat: Re: Finepix S3 Pro
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "muniek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:go6hsa$1hjb$1@news.ats.pl...
    > Finepix S3 Pro
    > Jest tu ktoś kto dobrze zna ten aparat?

    A co chcesz wiedzieć ??

    abpc

  • 3. Data: 2009-02-26 18:38:01
    Od: "muniek" <a...@w...pl>

    > A co chcesz wiedzieć ??
    Dwa tygodnie temu kupiłem taki aparat za bardzo przyzwoite pieniądze.

    Jednak nie wiedziałem, że instrukcja jest tylko po angielsku.

    I tu się zaczęły problemy.

    Może masz chwilkę czasu i podpowiesz jakie zastosować ustawienia powiedzmy
    uniwersalne.

    Wiem że po jakimś czasie do wszystkiego dojdę sam. Wiele już poznałem.

    Jaki "rodzaj" AF stosujesz?

    I powiedz czy przy robieniu zdjęć krajobrazowych stosujesz jakieś specjalne
    ustawienia.

  • 4. Data: 2009-02-26 18:51:24
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    muniek wrote:
> [...]
    >
    > Jaki "rodzaj" AF stosujesz?
    >
    > I powiedz czy przy robieniu zdjęć krajobrazowych stosujesz jakieś

    Sorki, że się wtrącam ale przecież bardziej potrzebujesz jakiejś książki
    o foto, kursu niż speca od S3 Pro...

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 5. Data: 2009-02-26 18:59:30
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    > Może masz chwilkę czasu i podpowiesz jakie zastosować ustawienia powiedzmy
    > uniwersalne.

    A co to są ustawienia uniwersalne w lustrzance ???

    > Jaki "rodzaj" AF stosujesz?

    Odpowiedni do zastanej sytuacji i potrzeb

    > I powiedz czy przy robieniu zdjęć krajobrazowych stosujesz jakieś
    > specjalne ustawienia.

    Taaaak ... uginam lekko nogi w kolanach

    Wybacz ten żartobliwy ton ale nie są to pytania dotyczące FS3, to
    pytania sięgające podstaw fotografowania .
    Poszukam gdzieś instrukcji w pdf , jak znajdę to Ci podeślę ...
    reszty musisz się naprawdę nauczyć i raczej nie z instrukcji
    obsługi.

    abpc

  • 6. Data: 2009-02-26 19:10:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    abpc pisze:

    > Poszukam gdzieś instrukcji w pdf , jak znajdę to Ci podeślę ...
    > reszty musisz się naprawdę nauczyć i raczej nie z instrukcji
    > obsługi.

    E tam. Chyba sam nie czytałeś instrukcji - przyznaj się. Sporo jest tam
    podstaw z reguły. :D
    Na pewno będzie informacja, kiedy używać jakiego trybu AF, jak kadrować,
    jak używać autofokusa i potem przekadrowywać. Co to jest blokada i
    korekcja ekspozycji, co to jest czas, przysłona. W sumie sporo i
    wystarczające na początek. Ale wystarczy podesłać jakąkolwiek instrukcję
    do lustrzanki z autofokusem ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 7. Data: 2009-02-26 19:29:35
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > abpc pisze:

    > E tam. Chyba sam nie czytałeś instrukcji - przyznaj się.

    Przyznaję , że miałem ale trzymałem na cięższe czasy ... np. jak bym
    potrzebował uniwersalnych ustawień :) ... a tak nie było jakoś potrzeby
    zaglądać .

    abpc

  • 8. Data: 2009-02-26 19:37:14
    Od: "muniek" <a...@w...pl>

    > potrzebował uniwersalnych ustawień :) ...

    Dzięki

    Źle może się wyraziłem.

    Nie potrzebuję książki o fotografii, bo zasady i podstawy znam.

    Instrukcja byłaby bardzo pomocna.

    Bym nie musiał dochodzić do wszystkiego metodą prób i błędów.

    Wiem, że aparat jest niezły i potrafi w niektórych sytuacjach pokazać
    pazur.

    Ale jeszcze nie pod moim pejczem.

  • 9. Data: 2009-02-26 19:44:57
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    > Nie potrzebuję książki o fotografii, bo zasady i podstawy znam.

    Skoro tak to wyjaśnij mi co to są te nieszczęsne ustawienia
    uniwersalne ???

    abpc

  • 10. Data: 2009-02-26 19:54:48
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

> [...]
    > jak używać autofokusa i potem przekadrowywać. Co to jest blokada i
    > korekcja ekspozycji, co to jest czas, przysłona. W sumie sporo i

    W S5 z tego co pamiętam nie ma. To nie są aparaty dla początkujących :>