  • 21. Data: 2010-07-20 14:00:40
    Temat: Re: Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 10:13:40 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

    > Swoją drogą dlatego też ramka monitora jednak powinna mieć
    > jakąś szerokość i być szara, a nie czarna.

    Popieram. Ergonomia ponad wszystko. Mam nadzieję, że niedługo minie ta
    głupia moda, że wszystko jest "piano black".
    --
    GLaF

  • 22. Data: 2010-07-20 15:55:23
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-17 20:10, Tasiorsa pisze:
    > Moze KLAWIATURA RAZER LYCOSA GAMING ~250PLN

    Tu jakąś zobaczyłam:
    http://www.morele.net/klawiatura-microsoft-sidewinde
    r-x6-196775/
    Jest regulacja świecenia.

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-07-20 16:15:32
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Moze KLAWIATURA RAZER LYCOSA GAMING ~250PLN

    Tu jeszcze dwie:
    http://www.crn.pl/news/sprzet/akcesoria/2010/07/swie
    caca-klawiatura-w-multioffice
    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/sprzet/2009/06/o
    cz-sabre-klawiatura-z-diodami-oled.aspx

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-07-20 16:37:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Moze KLAWIATURA RAZER LYCOSA GAMING ~250PLN

    Ta jest tez niezła (chyba):

    http://allegro.pl/item1127865792_klawiatura_podswiet
    l_omega_cassiopeia_dark_glow.html

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-07-20 18:10:43
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 15:05:33 +0200, Saiko Kila napisał(a):

    > Może warto. W mojej się po roku czy dwóch trochę kilka klawiszy popsuło,
    > przestają czasem kontaktować.

    Moja katowana intensywnie już prawie rok. Na razie odpukać żadnych
    problemów.

    > Jeden z powodów dla których nabyłem G19... (Drugi to możliwość zmiany
    > kolorów)

    To niebieskie podświetlenie w G11 mi akurat bardzo odpowiada. Poza tym - G19
    ma o 6 dodatkowych przycisków mniej - tak się składa, że te wykorzystuję
    intensywnie.

    > Wszystkie podświetlane klawiatury dla graczy które znam mają
    > USB 1.1 (jeśli w ogóle mają USB), z wyjątkiem G19. Dodatkowo większość
    > klawiatur które ma USB 2.0 nie ma zasilania, co powoduje że są takim
    > sobie hubem.

    Wiesz - tego potrzebowałbym tylko i wyłącznie do wpięcia pendrive'a,
    telefonu czy kalibratora. Do bardziej obciążających prądowo zadań mam
    wyciągniętego huba.

    [ Starzec i pijany są po dwakroć jak dzieci. (Platon) ]

  • 26. Data: 2010-07-20 18:45:24
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 00:41:27 +0200, raviz <r...@v...pl> wrote:

> [...]
    >Jakie sa Wasze typy klawiatury z podswietlanymi klawiszami? Przejrzalem
    >allegro, ciezko sie na cos zdecydowac. Z sentymentu biore pod uwage
    >Logitecha, za kazdym razem ich sprzet okazywal sie solidnie wykonany.
    >Nie ma jednak modelu, ktory w pelni mi odpowiadal.
    >Logitech Illuminated Keyboard wyglada interesujaco, tyle, ze troche
    >droga a poza tym nie wiem jak bedzie z jej trwaloscia podczas grania.
    >Logitech Compact K300 - bylaby niezla gdyby nie tak mocne upchanie
    >klawiszy, na biurku mam sporo miejsca i wolalbym normalny layout.
    >Bylbym wdzieczny za sugestie. Pozdrawiam

    jakies pol roku temu kupilem te:
    http://www.logitech.com/en-us/keyboards/keyboard/dev
    ices/4740
    12-14 godzin pisania dzien w dzien, nie wyrzadzily jej zadnej krzywdy,
    ani nawet specjalnych znakow uzytkowania na niej nie pozostawilo. co
    prawda kupilem ja dlatego, ze byla plaska i odpowiadal mi skok
    klawiszy, nie ze wzgledu na to, ze jest podsweitlana, ale przy
    kiepskim oswietleniu moze sie to podswietlanie przydac i pare razy po
    nocy przydalo. spokojnie moge polecic. <rs>

  • 27. Data: 2010-07-20 18:46:31
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 20 Jul 2010 14:45:24 -0400, rs <n...@n...spam.pl> wrote:

    a! no i jest w miare cicha, co tez bylo waznym czynnikiem. <rs>

  • 28. Data: 2010-07-20 19:11:06
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Przemysław Ryk <p...@g...com> zwrócił błąd:

    > Moja katowana intensywnie już prawie rok. Na razie odpukać żadnych
    > problemów.

    Wtedy to było z dnia na dzień a nic nie piłem :) Później ustąpiło, ale
    jeszcze wróciło i na razie klawa leżakuje.

    > To niebieskie podświetlenie w G11 mi akurat bardzo odpowiada. Poza tym - G19
    > ma o 6 dodatkowych przycisków mniej - tak się składa, że te wykorzystuję
    > intensywnie.

    Oh, w porównaniu do G11 to G19 ma jeszcze trochę wad. Nigdy nie
    nauczyłem się na niej tak dobrze pisać jak na G11, może dlatego że pasek
    funkcyjnych z lewej jest innej szerokości, a może dlatego że w ogóle
    klawisze są innej szerokości (cała G19 jest mniejsze niż G11 w każdym
    wymiarze, może to akurat nie wada ale różnica). Często mam takie
    percepcyjne przesunięcie o jeden klawisz w lewo czy coś.

    --
    Saiko Kila
    "It was a hot sunny day with almost no wind, and I sat in the sun and

  • 29. Data: 2010-07-20 19:40:43
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 21:11:06 +0200, Saiko Kila napisał(a):

    > Wtedy to było z dnia na dzień a nic nie piłem :) Później ustąpiło, ale
    > jeszcze wróciło i na razie klawa leżakuje.

    A to można inaczej klawiatury używać, niż dzień w dzień (pomijając urlop)?
    ;D

> [...]
    > wymiarze, może to akurat nie wada ale różnica). Często mam takie
    > percepcyjne przesunięcie o jeden klawisz w lewo czy coś.

    Serio przyciski są innej wielkości? Bo patrząc po zdjęciach, to właśnie G11
    ma przesunięty ESC i kolejne funkcyjne...
    http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2009
    /01/logitech-g19-keyboard1.jpg
    http://images.bit-tech.net/content_images/2007/06/lo
    gitech_g11/b10.jpg

    Ale w sumie... Może jednak zanabyć jeszcze jedną na zapas... Tak się
    przyzwyczaiłem, i tak mi przypasowała, że ciężko będzie znaleźć teraz coś
    równie miłego w użyciu (zwłaszcza, że myślę od razu o dwóch stanowiskach).

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 30. Data: 2010-07-21 13:37:15
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Ta jest tez niezła (chyba):
    >
    > http://allegro.pl/item1127865792_klawiatura_podswiet
    l_omega_cassiopeia_dark_glow.html

    Znalazlem na jednym s forow info, ze klawisze ciezko chodza.