  • 1. Data: 2010-07-13 11:49:03
    Temat: Gateway FPD2185W - pivot
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanko do użytkowników monitorka Gateway FPD2185W. Chodzi o pivot.
    Czy tam jest jakiś czujnik dzięki któremu monitor sam by wiedział w
    jakim jest położeniu? Marzy mi się obrócenie monitora i automatyczna
    zmiana obrazu poziom/pion. Na chwilę obecną to muszę sobie wyklikać
    zmianę pion/poziom, a chciałbym automatycznie.

    pozdrawiam
    Zyga

  • 2. Data: 2010-07-13 14:44:52
    Temat: Re: Gateway FPD2185W - pivot
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 13:49:03 +0200, Zyga napisał(a):

> [...]
    > zmiana obrazu poziom/pion. Na chwilę obecną to muszę sobie wyklikać
    > zmianę pion/poziom, a chciałbym automatycznie.

    2485W tak ma (po zainstalowaniu oprogramowania od Gateway-a)

  • 3. Data: 2010-07-13 19:09:02
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > Mam pytanko do użytkowników monitorka Gateway FPD2185W. Chodzi o pivot.
    > Czy tam jest jakiś czujnik dzięki któremu monitor sam by wiedział w

    Jest, ale wymaga też jakiegoś softu, chociaż OIDP nawet chyba niekoniecznie
    od gateway'a (w sensie że jakieś alternatywy działały).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-07-14 09:35:26
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-07-13 21:09, Kapsel pisze:

    > Jest, ale wymaga też jakiegoś softu, chociaż OIDP nawet chyba niekoniecznie
    > od gateway'a (w sensie że jakieś alternatywy działały).

    mam soft od gatewaya i z automatu nie działa. Pamiętasz może co to za soft?

    pzdr
    Zyga

    PS wiem że to już NTG

  • 5. Data: 2010-07-14 09:40:06
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 14 Jul 2010 11:35:26 +0200, Zyga napisał(a):

    > mam soft od gatewaya i z automatu nie działa. Pamiętasz może co to za soft?

    ezTune bodaj. Ale to chyba właśnie dawali z Gateway'ami... chociaż nie
    pamiętam. Jeśli nie masz - wypróbuj ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2010-07-14 09:41:04
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 14 Jul 2010 11:40:06 +0200, Kapsel napisał(a):

    > ezTune bodaj. Ale to chyba właśnie dawali z Gateway'ami... chociaż nie
    > pamiętam. Jeśli nie masz - wypróbuj ;)

    O, tu nawet jest screen gdzie widać że można zaptaszkować żeby
    automatycznie bracał:

    http://www.portrait.com/dtune/gwy/enu/modes.html

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2010-07-14 16:04:42
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 14 Lip, 11:41, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    > O, tu nawet jest screen gdzie widać że można zaptaszkować żeby
    > automatycznie bracał:

    dzięki Kapsel. Mam EzTune, zaptaszkowany auto pivot nie przynosi
    oczekiwanych rezultatów. Niestety. I nie wiem czy to wada monitora
    (kupiłem używany) czy ten model tak ma.

  • 8. Data: 2010-07-14 16:53:04
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    dzięki Kapsel. Mam EzTune, zaptaszkowany auto pivot nie przynosi
    oczekiwanych rezultatów. Niestety. I nie wiem czy to wada monitora
    (kupiłem używany) czy ten model tak ma.

    ten model na 1000% ma autorotate, widocznie cos masz spipkane...

  • 9. Data: 2010-07-14 20:45:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Zyga pisze:
    > dzięki Kapsel. Mam EzTune, zaptaszkowany auto pivot nie przynosi
    > oczekiwanych rezultatów. Niestety. I nie wiem czy to wada monitora
    > (kupiłem używany) czy ten model tak ma.

    Czy inne funkcje ezTune działają? Czy masz podpięty port USB pomiędzy
    monitorem a komputerem? Ja tak mam (ale używam 2485) i u mnie auto
    rotate działa.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2010-07-14 22:09:30
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 14 Lip, 22:45, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    wrote:

    > Czy inne funkcje ezTune działają?

    Takie jak ....?

    > Czy masz podpięty port USB pomiędzy
    > monitorem a komputerem?

    Nie mam. A powinienem?

    Ja tak mam (ale używam 2485) i u mnie auto
    > rotate działa.

    Ale bez usb też Ci przecież zadziała. No chyba że się mylę.

    pzdr
    Zyga