  • 1. Data: 2010-07-14 00:57:09
    Temat: awaria: zasilanie sieciowe laptopa, a bateryjne
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    gdzie jest konflikt, jak znaleźć prawdziwa przyczynę takich klopotów:

    1.
    laptop chodzi na zasilaniu sieciowym, a w srodku bateria. Teraz: wyłączam
    system, ale nic z tego, zatrzymuje sie zamrożony na ktoryms z ekranow
    wychodzenia. Musze wyjąć baterię, odpiąć zasilanie sieciowe, wiem, że zgroza
    dla systemu,ale innej metody niet na wyłączenie laptopa.

    2.
    teraz podpinam baterię + zasilacz i wlaczam laptop - owszem wlaczyc to
    wlaczy sie, ale nic co podpinam do portu usb nie chce chodzic prawidlowo, a
    to modem usb widoczny w manag. urzadzen, ale nie laczy z internetem, a to
    klopot z dyskiem zewnetrznym usb.

    3.
    więc wylaczam laptop jedyna metoda, czyli po chamsku, czyli pkt.1.

    4.
    i startuje tylko na baterii - teraz wszystko chodzi OK co podpinam do usb.
    Nastepnie podpinam zasilacz sieciowy, laptop przechodzi z baterii na to
    zasilanie.

    I tak w kolko.
    W zasadzie regula - jesli w ogole jest - jest taka: chcesz bez problemu
    wylaczyc i wlaczyc laptopa, to odepnij zasilanie sieciowe, odepnij baterię -
    wylaczony laptop. Nastepnie włóż baterię, wlacz laptop, a jak juz bedzie
    włączony tylko na baterii, to podepnij zasilacz i jest OK.
    Tak jest mniej wiecej w 95% wylaczen/włączeń systemu, 5% to przypadki
    prawidlowych dzialan.

    O co chodzi? Gdzie jest konflikt w systemie zasilania laptopa?
    Jak to dokladnie zdiagnozowac?

  • 2. Data: 2010-07-14 05:45:27
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-14 02:57, 1634Racine pisze:

    > O co chodzi? Gdzie jest konflikt w systemie zasilania laptopa?
    > Jak to dokladnie zdiagnozowac?

    oddając w ręce fachowca

  • 3. Data: 2010-07-14 05:48:09
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 14-07-2010 o 02:57:09 1634Racine <1...@r...pl> napisał(a):

> [...]
    > prawidlowych dzialan.
    >
    > O co chodzi? Gdzie jest konflikt w systemie zasilania laptopa?

    Jaki laptop, jaki system?
    Jak wyłączasz system? Zauważyłem, że większość znajomych posiadających na
    laptopie Vistę nie wyłącza jej naprawdę, tylko robi "wstrzymaj"
    (hibernuje?).
    Nie da się wyłączyć laptopa przytrzymując przycisk włącząjacy przez 4-5
    sekund? To dopiero dziwne...

    --
    Brak sygnaturki.

  • 4. Data: 2010-07-14 12:48:52
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> napisał(a):
    .
> [...]
    >wychodzenia. Musze wyjąć baterię, odpiąć zasilanie sieciowe, wiem, że zgroza
    >dla systemu,ale innej metody niet na wyłączenie laptopa.

    Nie dziala przytrzymanie przycisku power pare sekund?

  • 5. Data: 2010-07-14 13:11:18
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Sławek Maculewicz in news:op.vftjqjt78woxnu@organ-5
    [..................]
    > Jak wyłączasz system?

    jak kazdy człek z + IQ i jeszcze troche.

    > Nie da się wyłączyć laptopa przytrzymując przycisk włącząjacy przez 4-5
    > sekund? To dopiero dziwne...

    staralem sie o banałach nie pisać. ergo: nie dodalem, że chcąc uzywac
    laptop, to albo podpinam baterie,albo do sieci.

  • 6. Data: 2010-07-14 13:38:30
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 14-07-2010 o 15:11:18 1634Racine <1...@r...pl> napisał(a):

    > Sławek Maculewicz in news:op.vftjqjt78woxnu@organ-5
    > [..................]
    >

    > jak kazdy człek z + IQ i jeszcze troche.

    No to jak każdy człowiek z IQ większym od meduzy wypieprz w cholerę ten
    złom.
    Zaoszczędzisz masę czasu sobie i innym.

    > staralem sie o banałach nie pisać. ergo: nie dodalem, że chcąc uzywac
    > laptop, to albo podpinam baterie,albo do sieci.

    Oooo! To zupełnie zmienia sytuację! Ale i tak - patrz wyżej.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 7. Data: 2010-07-14 15:42:26
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Sławek Maculewicz in news:op.vft5igjl8woxnu@organ-5
    > No to jak każdy człowiek z IQ większym od meduzy wypieprz w cholerę ten
    > złom.

    postęp, zawsze mogla byc rada: wez linuxa, albo maca :)

  • 8. Data: 2010-07-15 05:44:46
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 14-07-2010 o 17:42:26 1634Racine <1...@r...pl> napisał(a):

    > Sławek Maculewicz in news:op.vft5igjl8woxnu@organ-5
    >

    > postęp, zawsze mogla byc rada: wez linuxa, albo maca :)

    Perwersja! :-)

    --
    Brak sygnaturki.

  • 9. Data: 2010-07-15 12:30:38
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Sławek Maculewicz in news:op.vfvd8wc48woxnu@organ-5
    > Perwersja! :-)

    to Ty jeszcze nie znasz perwersji.
    wyobraź sobie, co zrobili z tym problemem doradzający mi na jednym z
    naprawde dobrych forow pecetowo-laptopowych. Nawet nie zgadniesz. Zamisat
    ^%%$#@@$$% pseudodowcipne androny głuptaków z zadeciem, że wiedzą -
    doradzili prosto a siermiężnie: wyłączyć to i to w Managerze Urządzeń przy
    elemencie zwanym ze swojska "Bateria". Powod jest taki ,a taki, że jest tak,
    a tak.
    I w ten jakże zaściankowy sposob rozwiazali jednym ruchem - bez zasmiecania
    forum pseudodowcipnymi wypocinami - problem, z ktorym od miesiecy wojowałem,
    a ktory na grupach wlasnie takie wzbudzil zainteresowanie, jakie o - tutaj
    :)
    To juz moze jestesmy na tropie odpowiedzi: dlaczego grupy zdychaja, fora
    potęgują. (swoja drogą: niestety)

  • 10. Data: 2010-07-15 12:48:02
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 15-07-2010 o 14:30:38 1634Racine <1...@r...pl> napisał(a):

    > To juz moze jestesmy na tropie odpowiedzi: dlaczego grupy zdychaja, fora
    > potęgują. (swoja drogą: niestety)

    Też srodze boleję 8-(

    --
    Brak sygnaturki.