  • 1. Data: 2010-07-14 05:19:54
    Temat: najbardziej cichy i wydajny wentylator na AM3 - poszukiwany
    Od: "friday" <f...@o...com>

    Witam. Bardzo prosze o pomoc w chlodzeniu procesora. Niestety sprzet BOX'owy
    chodzi caly czas w gornym zakresie obrotow... Bardzo dziekuje za pomoc.

    F.

  • 2. Data: 2010-07-14 09:34:23
    Od: "Dox" <d...@g...pl>

    Użytkownik "friday" <f...@o...com> napisał w wiadomości
    > Witam. Bardzo prosze o pomoc w chlodzeniu procesora. Niestety sprzet
    > BOX'owy chodzi caly czas w gornym zakresie obrotow... Bardzo dziekuje za
    > pomoc.

    Scythe Mugen II. Można pasywnie wtedy jest zupełnie cicho. Jedyna wada aby
    założyć trzeba rozebrać komputer i wyjąć płytę. Można też Scythe Ninja bez
    wyjmowania płyty.

  • 3. Data: 2010-07-14 10:36:14
    Od: ternyk <ternyk@nospam_gmail.com>

    On 14/07/2010 11:34, Dox wrote:
    > Scythe Mugen II. Można pasywnie wtedy jest zupełnie cicho. Jedyna wada
    > aby założyć trzeba rozebrać komputer i wyjąć płytę. Można też Scythe
    > Ninja bez wyjmowania płyty.

    Mam małe pytanie przy okazji. Posiadam Zalman Performa. Na zdjęciach
    widzę, ze jego radiator jest dość podobny do tego Mugena. Czy w takim
    razie też można by go było puścić pasywnie?

    --
    pozdrowienia,
    ternyk

  • 4. Data: 2010-07-14 11:55:10
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    > Witam. Bardzo prosze o pomoc w chlodzeniu procesora. Niestety sprzet
    > BOX'owy
    > chodzi caly czas w gornym zakresie obrotow

    To ustaw go na sztywno na np. 3/4 obrotów, albo 1/2. Dopóki CPU nie
    przekroczy 60 stopni (a niektóre mają jeszcze wiekszą tolerancję) nic sie
    nie stanie, szczególnie że po 2 latach i tak pewnie wymienisz CPU na nowszy.

  • 5. Data: 2010-07-14 18:32:37
    Od: "friday" <f...@o...com>

    czesc, orientujesz sie gdzie mozna zakupic Ninje?

    f.

  • 6. Data: 2010-07-15 06:35:08
    Od: ternyk <ternyk@nospam_gmail.com>

    On 14/07/2010 20:32, friday wrote:
    > czesc, orientujesz sie gdzie mozna zakupic Ninje?

    tutaj chyba jest:
    www.arest.pl

    --
    pozdrowienia,
    ternyk

  • 7. Data: 2010-08-01 07:07:51
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 14 lipiec (środa) gdy o godz. 7:19 *friday* napisał(a):

    > Bardzo prosze o pomoc w chlodzeniu procesora. Niestety sprzet BOX'owy
    > chodzi caly czas w gornym zakresie obrotow... Bardzo dziekuje za pomoc

    Najlepszy jest taki który nie pracuje, ja tak mam ze swoim Scythe Ninja 2.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,