  • 1. Data: 2010-07-14 23:22:31
    Temat: [OT] Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie wchodzic w Ultimate
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Niedlugo skladam nowego PCta. Jesli chodzi o system wybieram miedzy w7
    pro box i w7 ultimate box. W cenie roznica jest niewielka lub wogole jej
    nie ma, zaleznie od sklepu. Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie
    wchodzic w Ultimate i zostac przy Pro?
    Pozdrawiam.....Rafal

  • 2. Data: 2010-07-15 05:22:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-07-15 01:22, raviz napisał/a:
> [...]
    > pro box i w7 ultimate box. W cenie roznica jest niewielka lub wogole jej
    > nie ma, zaleznie od sklepu. Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie

    Poczytaj sobie o różnicach pomiędzy wersjami:
    http://windows7.pl/polecamy/porownanie-wersji-window
    s-7.html
    http://www.pcworld.pl/news/335673/Windows.7.ktora.we
    rsja.jest.dla.ciebie.html

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-07-15 06:21:36
    Od: eth_0 <m...@e...pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 01:22:31 +0200, raviz <r...@v...pl> wrote:

> [...]
    >pro box i w7 ultimate box. W cenie roznica jest niewielka lub wogole jej
    >nie ma, zaleznie od sklepu. Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie

    Pytanie raczej czy będziesz korzystał z BitLockera? Bo chyba tylko tym
    się tak na prawdę różnią wersje W7 Pro i Ultimate.
    --
    eth_0 | GG:4500044
    http://www.kieleckie.org - Ogłoszenia Kielce

  • 4. Data: 2010-07-15 08:02:51
    Od: "Dox" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ma, zaleznie od sklepu. Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie wchodzic w

    mi tam do szczescia wystarczalby Home Premium. Szkoda kasy na wiecej a
    wiekszosc innych dodatkowych funkcji które oferuja te wersje mozna w
    zupelnosci zastapic darmowymi aplikacjami. np. Bitlocker - Truecrypt, Tryb
    XP - Virtualbox, kopie zapasowe - Cobian Backup.

  • 5. Data: 2010-07-15 08:13:48
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dox"
> [...]
    >wiekszosc innych dodatkowych funkcji które oferuja te wersje mozna w
    >zupelnosci zastapic darmowymi aplikacjami. np. Bitlocker - Truecrypt, Tryb

    Róznica w cenie pomiędzy Home Premium a Pro jest większa niż cena XP?
    (do Virtualboksa potrzebujesz jeszcze licencji na XP)

    >kopie zapasowe - Cobian Backup.

    No, do tego akurat jest sporo różnego softu, zgadza się.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 6. Data: 2010-07-15 08:24:36
    Od: raviz <r...@v...pl>

> [...]
    > zupelnosci zastapic darmowymi aplikacjami. np. Bitlocker - Truecrypt,
    > Tryb XP - Virtualbox, kopie zapasowe - Cobian Backup.

    a oblsuga dwoch procesorow?

  • 7. Data: 2010-07-15 08:26:11
    Od: raviz <r...@v...pl>

    widze, ze roznica sprowadzi sie do mozliwosci wyboru jezyka oraz
    szyfrowania danych, co faktycznie truecrypt dla mnie tez zrobi.
    Dzieki za odpowiedzi :]

  • 8. Data: 2010-07-15 09:20:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-15 08:21, eth_0 pisze:

    > Pytanie raczej czy będziesz korzystał z BitLockera? Bo chyba tylko tym
    > się tak na prawdę różnią wersje W7 Pro i Ultimate.

    Czy ktoś wie jak usunąć BitLockera z dysku?

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-07-15 10:27:25
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 15.07.2010 10:24, raviz pisze:
    > a oblsuga dwoch procesorow?

    Wybacz, ale ile domowych czy biurowych komputerów ma więcej
    niż jeden procesor? ;) Nawet w serwerach to nieczęste.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 10. Data: 2010-07-15 10:28:16
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 15.07.2010 10:02, Dox pisze:
    > Tryb XP - Virtualbox, kopie zapasowe - Cobian Backup.

    Ale żeby używać VirtualBox musisz kupić osobno kopię XP. Może
    się opłacać bardziej jednak kupić od razu bardziej rozbudowaną
    edycję Windows 7, niż dodatkowo wykładać pieniądze.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./