  • 11. Data: 2010-07-15 12:23:34
    Temat: Re: Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Radosław Sokół wrote:

    > 1) Komputera należy używać tylko w *dobrych* warunkach oświet-
    > leniowych (światło zza pleców, z góry, rozproszone).

    swiatlo zza plecow obecnie w notebooku z matryca glare powoduje sliczne
    odbicia. Kupilem juz dwa panele anti-glare ale nadal lubie miec
    oswietlenie rozjasniajace w sposob rozproszony sciane za monitorami,
    dzieki czemu nie ma duzego kontrastu miedzy lcd i otoczeniem.
    Mowie o wieczorze/nocy, w ciagu dania to juz inna sprawa.

    > 2) Pisze się raczej bezwzrokowo na komputerze, więc po co
    > podświetlenie? Z mojej klawiatury już 1/5 zwykłych, na-
    > pylanych opisów już gdzieś zeszła, a i tak da się pisać...

    Jak Animka napisala ponizej - nie kazdy jest mistrzem klawiatury ;]
    Pracuje z grafika 3D gdzie dosc czesto uzywam klawiatury ale nie na
    tyle, zeby nauczyc sie pisac bezwzrokowo.

    Ale nie o tym chcialem dyskutowac, wiem czego i dlaczego chce,
    potrzebuje tylko sugestii, kto robi fajne podswietlane klawiatury.

  • 12. Data: 2010-07-17 11:42:42
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Do swoich laptopów np. Dell i Panasonic ;-)
    Jak już znajdziesz coś do desktopa to pochwal się.

    -----

  • 13. Data: 2010-07-17 18:01:50
    Od: raviz <r...@v...pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Do swoich laptopów np. Dell i Panasonic ;-)
    > Jak już znajdziesz coś do desktopa to pochwal się.

    Poki co uzywam jednego lapka Dell Precision M6300. Bylem szczerze
    zdziwiony gdy bez problemu obsluzyl dwa zewnetrzne panele :]

  • 14. Data: 2010-07-17 18:10:33
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2010-07-15 14:23, raviz pisze:
    > Ale nie o tym chcialem dyskutowac, wiem czego i dlaczego chce,
    > potrzebuje tylko sugestii, kto robi fajne podswietlane klawiatury.
    Moze KLAWIATURA RAZER LYCOSA GAMING ~250PLN

    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-07-19 23:13:19
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:41:27 +0200, raviz napisał(a):

    > Witam,
    > Jakie sa Wasze typy klawiatury z podswietlanymi klawiszami? Przejrzalem
    > allegro, ciezko sie na cos zdecydowac. Z sentymentu biore pod uwage
    > Logitecha, za kazdym razem ich sprzet okazywal sie solidnie wykonany.
    > Nie ma jednak modelu, ktory w pelni mi odpowiadal.
    (ciach...)

    Zanabyłem kiedyś Logitecha G11. Podświetlenie, dodatkowe przyciski, układ i
    skok klawiszy - przypasowała mi na tyle mocno, że niedługo później taką samą
    kupiłem do pracy. Zastanawiam się teraz, czy przypadkiem jednej sztuki na
    zapas nie kupić...

    Jedna, jedyna, wk****ająca mnie kwestia - co za debil wpadł na pomysł, żeby
    porty USB pracowały w standardzie 1.1, to naprawdę nie wiem...

    [ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co ]
    [ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem. (demotywatory.pl) ]

  • 16. Data: 2010-07-20 08:10:35
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 15.07.2010 13:28, Animka pisze:
    > Nie wszyscy są takimi mistrzami klawiatury jak Ty :-(

    Nie trzeba być jakimś "mistrzem klawiatury", by pisać bez-
    wzrokowo. Wystarczy z rok praktyki.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 17. Data: 2010-07-20 08:13:40
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 15.07.2010 14:23, raviz pisze:
    > swiatlo zza plecow obecnie w notebooku z matryca glare powoduje sliczne

    Dlatego:

    1) notebooki nie nadają się do pracy,

    2) matryce z połyskiem powodują poważne problemy z właściwym
    oświetleniem stanowiska pracy.

    > odbicia. Kupilem juz dwa panele anti-glare ale nadal lubie miec
    > oswietlenie rozjasniajace w sposob rozproszony sciane za monitorami,

    Oświetlenie zza pleców też będzie oświetlać cokolwiek za
    monitorem.

    Swoją drogą dlatego też ramka monitora jednak powinna mieć
    jakąś szerokość i być szara, a nie czarna.

    > Pracuje z grafika 3D gdzie dosc czesto uzywam klawiatury ale nie na
    > tyle, zeby nauczyc sie pisac bezwzrokowo.

    Więcej praktyki :) A klawiatura powinna być oświetlona.

    > Ale nie o tym chcialem dyskutowac, wiem czego i dlaczego chce,
    > potrzebuje tylko sugestii, kto robi fajne podswietlane klawiatury.

    To jest grupa dyskusyjna. Tu nie słucha się "klienta", bo
    nie ma tu klientów, tylko *dyskutuje*. A dyskusja uwzględnia
    też kwestionowanie potrzeb dyskutantów i informowanie ich o
    ustalonych sposobach konfigurowania stanowiska pracy, może
    niezgodnych z ich widzimisię, ale zgodnych z "kanonem" za-
    pewniającym mniejsze zmęczenie oczu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 18. Data: 2010-07-20 13:05:33
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Przemysław Ryk <p...@g...com> zwrócił błąd:

> [...]
    > kupiłem do pracy. Zastanawiam się teraz, czy przypadkiem jednej sztuki na

    Może warto. W mojej się po roku czy dwóch trochę kilka klawiszy popsuło,
    przestają czasem kontaktować.

    > Jedna, jedyna, wk****ająca mnie kwestia - co za debil wpadł na pomysł, żeby
    > porty USB pracowały w standardzie 1.1, to naprawdę nie wiem...

    Jeden z powodów dla których nabyłem G19... (Drugi to możliwość zmiany
    kolorów) Wszystkie podświetlane klawiatury dla graczy które znam mają
    USB 1.1 (jeśli w ogóle mają USB), z wyjątkiem G19. Dodatkowo większość
    klawiatur które ma USB 2.0 nie ma zasilania, co powoduje że są takim
    sobie hubem.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 19. Data: 2010-07-20 13:29:14
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Na tych współczesnych gównach z marketów z klawiaturami zrobionymi ze starych
    bieżnikowanych opon też??

    -----

  • 20. Data: 2010-07-20 13:58:36
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 10:10:35 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

    > Nie trzeba być jakimś "mistrzem klawiatury", by pisać bez-
    > wzrokowo. Wystarczy z rok praktyki.

    Jaki rok? Wystarczy 3 tygodnie nauki, a potem po prostu pisać. Szybkość i
    bezbłędność z czasem będzie coraz lepsza, a wygodę odczuje się od razu.

    --
    GLaF