    From: dyletant <raflat1@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FLAME TIRES
    Date: Wed, 4 Mar 2009 22:19:11 +0000 (UTC)

    zbiginapisal

    > Uwazam, ze lepiej jest sciezki budowac po sladach ludzi nizli tworzyc
    > wedlug czyjegos wyobrazenia - zwykle okazuje sie, te ostatnie nie sa
    > wygodne. ;)

    pisali jasno - szukaliśmy klubów w okolicy - fakt przetarte szlaki są
    wygodne, ale co zrobić jak ich nie ma. Czy uważasz, że lepiej dać sobie
    spokój zamienić motor na fotel przy kompie i polemizować na temat pt. robi
    się to tak jak inni, polemizować - bo konkretnie wielu nie mówi co mogliby
    zrobić tylko wytyka błędy bez podania sposobu ich poprawienia. Ze stosów
    słów wyłapałem tutaj tylko kilka konkretnych rad - może ostrych, ale
    merytorycznych - reszta jakieś sny na jawie (bez obrazy motoru),
    telewizyjne skojarzanki, itp.
    Sory zbigi, że do Twojej wypowiedzi doczepiłem ten post, bo może nie tak
    całkiem negujesz to co robią lub chcieliby robić.
    Pozdro także dla Jamesa i Jacota, Koczisa MG-diobeu, którzy napisali w tym
    temacie właściwych "słów polskich kilka" rzeczowo i na temat.
    Muszę spadać z tego tematu, żeby nie przyrosnąć do fotela - temperatura
    osiągnęła dziś magiczną cyfrę prawie 20 stopni C, więc pora ... Znikam -
    narka i Drogi Pawciox-ie i Adamo, jak napisał MG-d. "nie dajcie się
    zwariować" dopiero zaczynacie przygodę i już ukierunkowanie, jak to
    zrobicie - Wasza sprawa, Klub już istnieje - wciągajcie nowych i w trasę.