  • Data: 2011-03-23 09:46:10
    Temat: Dziwne zachowanie Orange
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwotą 50zł.
    Ważność konta powinna zostać przedłużona o 90 dni. Zamiast tego została
    przedłużona o 14dni.
    Zgłosiłem to mailowo do BOK Orange.
    Odpisano mi:
    "Rozumiemy, że sprawa, którą została przedstawiona jest dla Pana bardzo
    istotna, dlatego też zrobimy wszystko, aby wyjaśnić tę sytuację jak
    najszybciej.

    W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej korespondencji,
    numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych właściciela numeru ( imię,
    nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer DO, PESEL). Otrzymane informacje
    pozwolą nam na przeprowadzenie analizy i udzielenie odpowiedzi. "

    To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to
    telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system
    billingowy wskazał problem.

    Co Wy na to?

    Mar