eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDziwne zachowanie Orange › Re: Dziwne zachowanie Orange
  • Data: 2011-03-23 11:25:06
    Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
    Od: "rols rojs" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Orion" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:imcfhf$ve$1@news.onet.pl...
    > Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwotą 50zł.
    > Ważność konta powinna zostać przedłużona o 90 dni. Zamiast tego
    > została przedłużona o 14dni.
    > Zgłosiłem to mailowo do BOK Orange.
    > Odpisano mi:
    > "Rozumiemy, że sprawa, którą została przedstawiona jest dla Pana
    > bardzo istotna, dlatego też zrobimy wszystko, aby wyjaśnić tę sytuację
    > jak najszybciej.
    >
    > W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej
    > korespondencji, numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych
    > właściciela numeru ( imię, nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer
    > DO, PESEL). Otrzymane informacje pozwolą nam na przeprowadzenie
    > analizy i udzielenie odpowiedzi. "
    >
    > To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe
    > skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć
    > aby system billingowy wskazał problem.

    To chyba jakiś żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
    osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
    Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
    wszystko mogę załatwić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: