-
1. Data: 2011-03-23 09:46:10
Temat: Dziwne zachowanie Orange
Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>
Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwotą 50zł.
Ważność konta powinna zostać przedłużona o 90 dni. Zamiast tego została
przedłużona o 14dni.
Zgłosiłem to mailowo do BOK Orange.
Odpisano mi:
"Rozumiemy, że sprawa, którą została przedstawiona jest dla Pana bardzo
istotna, dlatego też zrobimy wszystko, aby wyjaśnić tę sytuację jak
najszybciej.
W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej korespondencji,
numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych właściciela numeru ( imię,
nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer DO, PESEL). Otrzymane informacje
pozwolą nam na przeprowadzenie analizy i udzielenie odpowiedzi. "
To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to
telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system
billingowy wskazał problem.
Co Wy na to?
Mar
-
2. Data: 2011-03-23 09:48:37
Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
Od: "mz" <2...@w...pl>
Olali cie i dostałeś standardową odpowiedz. ;)
-
3. Data: 2011-03-23 10:13:27
Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
Od: "Tomek" <t...@w...pl>
Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał:
> Olali cie i dostałeś standardową odpowiedz. ;)
Nie olali tylko postępują zgodnie z regulaminem. Wszelkie zgłoszenia, reklamacje
dotyczące numeru w prepaidzie muszą dotyczyć numeru - ZAREJESTROWANEGO. Zawsze
tak było i dziwne, że są jeszcze osobniki co tego nie wiedzą.
-
4. Data: 2011-03-23 11:25:06
Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
Od: "rols rojs" <r...@r...com>
Użytkownik "Orion" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:imcfhf$ve$1@news.onet.pl...
> Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwotą 50zł.
> Ważność konta powinna zostać przedłużona o 90 dni. Zamiast tego
> została przedłużona o 14dni.
> Zgłosiłem to mailowo do BOK Orange.
> Odpisano mi:
> "Rozumiemy, że sprawa, którą została przedstawiona jest dla Pana
> bardzo istotna, dlatego też zrobimy wszystko, aby wyjaśnić tę sytuację
> jak najszybciej.
>
> W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej
> korespondencji, numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych
> właściciela numeru ( imię, nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer
> DO, PESEL). Otrzymane informacje pozwolą nam na przeprowadzenie
> analizy i udzielenie odpowiedzi. "
>
> To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe
> skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć
> aby system billingowy wskazał problem.
To chyba jakiś żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
wszystko mogę załatwić.
-
5. Data: 2011-03-23 13:56:23
Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>
> To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to
> telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system
> billingowy wskazał problem.
To chyba jakiś żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
wszystko mogę załatwić.
W porządku. Tylko po co im PUK? Nie żądam zmiany taryfy ani podania mi
jakichś danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.
-
6. Data: 2011-03-23 14:08:28
Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):
>> To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to
>> telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system
>> billingowy wskazał problem.
>
> To chyba jakiś żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
> osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
> Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
> wszystko mogę załatwić.
>
> W porządku. Tylko po co im PUK? Nie żądam zmiany taryfy ani podania mi
> jakichś danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.
Bo firmowa wróżka operatora nie ma jak inaczej potwierdzić twoich uprawnień
do zgłaszania czegokolwiek wobec tego numeru.
--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which
dictate the course of history, nor is it necessarily the
pontifications of priests which move the hands of God."
-
7. Data: 2011-03-23 14:15:30
Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
Od: Technolog <t...@g...com>
Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):
>> To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to
>> telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system
>> billingowy wskazał problem.
>
> To chyba jakiś żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
> osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
> Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
> wszystko mogę załatwić.
>
> W porządku. Tylko po co im PUK? Nie żądam zmiany taryfy ani podania mi
> jakichś danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.
Tak ktoś tam kiedyś wymyślił. Ja też dzwoniąc na infolinię Polsatu
Cyfrowego muszę podawać za każdym razem numer buta i nazwisko panieńskie
prababci ( ;) ), aby spytać, dlaczego mi telewizja nie działa, a przecież
wiadomo, że tylko domownicy wiedzą, że akurat przestało działać i
konsultant też to najczęściej widzi w systemie. Więc nawet gdyby ktoś się
za mnie podawał, to co mu z tego, że konsultant każe zresetować tuner czy
wybrać jakiś kanał. Co innego gdy chcę zmienić abonament, czy coś
poważniejszego.
No ale tak mają nakazane, na dodatek wciskają mi za każdym razem VOD takich
gniotów, których nawet za darmo bym nie obejrzał. Cóż poradzić.
-
8. Data: 2011-03-23 16:06:41
Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
Od: TGor <t...@o...pyl>
On 2011-03-23 15:15, Technolog wrote:
> Tak ktoś tam kiedyś wymyślił.
Wymyślił, żeby nie robić instrukcji na kilka stron opisującej wszystkie
możliwe sytuacje, w których trzeba danych... ;-)
Prościej żądać ich zawsze.
--
....................................................
...........................
"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."
-
9. Data: 2011-03-24 06:34:21
Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
W dniu 23.03.2011 11:13, Tomek pisze:
>> Olali cie i dostałeś standardową odpowiedz. ;)
> Nie olali tylko postępują zgodnie z regulaminem. Wszelkie zgłoszenia,
> reklamacje dotyczące numeru w prepaidzie muszą dotyczyć numeru -
> ZAREJESTROWANEGO.
Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numer
niezarejestrowany, trzeba jednak podać wymagane dane.
> Zawsze tak było i dziwne, że są jeszcze osobniki co
> tego nie wiedzą.
W Orange? Nigdy tak nie było.
Marek
-
10. Data: 2011-03-24 10:06:03
Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
Od: "Tomek" <t...@w...pl>
Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał:
> Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numer
> niezarejestrowany, trzeba jednak podać wymagane dane.
I uważasz, że jak masz niezarejestrowany na siebie numer, to podasz dane Jana
Kowalskiego z peselem i możesz coś zmienić na koncie? A Orange ten pesel to do
czego sobie ma przypiąć jak nie do danych rejestracyjnych?