  • 1. Data: 2011-03-23 09:46:10
    Temat: Dziwne zachowanie Orange
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwotą 50zł.
    Ważność konta powinna zostać przedłużona o 90 dni. Zamiast tego została
    przedłużona o 14dni.
    Zgłosiłem to mailowo do BOK Orange.
    Odpisano mi:
    "Rozumiemy, że sprawa, którą została przedstawiona jest dla Pana bardzo
    istotna, dlatego też zrobimy wszystko, aby wyjaśnić tę sytuację jak
    najszybciej.

    W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej korespondencji,
    numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych właściciela numeru ( imię,
    nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer DO, PESEL). Otrzymane informacje
    pozwolą nam na przeprowadzenie analizy i udzielenie odpowiedzi. "

    To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to
    telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system
    billingowy wskazał problem.

    Co Wy na to?

    Mar

  • 2. Data: 2011-03-23 09:48:37
    Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Olali cie i dostałeś standardową odpowiedz. ;)

  • 3. Data: 2011-03-23 10:13:27
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał:

    > Olali cie i dostałeś standardową odpowiedz. ;)

    Nie olali tylko postępują zgodnie z regulaminem. Wszelkie zgłoszenia, reklamacje
    dotyczące numeru w prepaidzie muszą dotyczyć numeru - ZAREJESTROWANEGO. Zawsze
    tak było i dziwne, że są jeszcze osobniki co tego nie wiedzą.

  • 4. Data: 2011-03-23 11:25:06
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "Orion" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe
    > skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć

    To chyba jakiś żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
    osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
    Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
    wszystko mogę załatwić.

  • 5. Data: 2011-03-23 13:56:23
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

> [...]

    osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
    Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK

    W porządku. Tylko po co im PUK? Nie żądam zmiany taryfy ani podania mi
    jakichś danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.

  • 6. Data: 2011-03-23 14:08:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):

> [...]
    >
    > W porządku. Tylko po co im PUK? Nie żądam zmiany taryfy ani podania mi
    > jakichś danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.

    Bo firmowa wróżka operatora nie ma jak inaczej potwierdzić twoich uprawnień
    do zgłaszania czegokolwiek wobec tego numeru.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 7. Data: 2011-03-23 14:15:30
    Od: Technolog <t...@g...com>

> [...]
    >
    > W porządku. Tylko po co im PUK? Nie żądam zmiany taryfy ani podania mi
    > jakichś danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.

    Tak ktoś tam kiedyś wymyślił. Ja też dzwoniąc na infolinię Polsatu
    Cyfrowego muszę podawać za każdym razem numer buta i nazwisko panieńskie
    prababci ( ;) ), aby spytać, dlaczego mi telewizja nie działa, a przecież
    wiadomo, że tylko domownicy wiedzą, że akurat przestało działać i
    konsultant też to najczęściej widzi w systemie. Więc nawet gdyby ktoś się
    za mnie podawał, to co mu z tego, że konsultant każe zresetować tuner czy
    wybrać jakiś kanał. Co innego gdy chcę zmienić abonament, czy coś
    poważniejszego.

    No ale tak mają nakazane, na dodatek wciskają mi za każdym razem VOD takich
    gniotów, których nawet za darmo bym nie obejrzał. Cóż poradzić.

  • 8. Data: 2011-03-23 16:06:41
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-23 15:15, Technolog wrote:

    > Tak ktoś tam kiedyś wymyślił.

    Wymyślił, żeby nie robić instrukcji na kilka stron opisującej wszystkie
    możliwe sytuacje, w których trzeba danych... ;-)

    Prościej żądać ich zawsze.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 9. Data: 2011-03-24 06:34:21
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 23.03.2011 11:13, Tomek pisze:

    > Nie olali tylko postępują zgodnie z regulaminem. Wszelkie zgłoszenia,
    > reklamacje dotyczące numeru w prepaidzie muszą dotyczyć numeru -
    > ZAREJESTROWANEGO.

    Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numer
    niezarejestrowany, trzeba jednak podać wymagane dane.

    > Zawsze tak było i dziwne, że są jeszcze osobniki co
    > tego nie wiedzą.

    W Orange? Nigdy tak nie było.

    Marek

  • 10. Data: 2011-03-24 10:06:03
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał:

    > Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numer
    > niezarejestrowany, trzeba jednak podać wymagane dane.

    I uważasz, że jak masz niezarejestrowany na siebie numer, to podasz dane Jana
    Kowalskiego z peselem i możesz coś zmienić na koncie? A Orange ten pesel to do
    czego sobie ma przypiąć jak nie do danych rejestracyjnych?