eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDziwne zachowanie Orange › Re: Dziwne zachowanie Orange
  • Data: 2011-03-23 14:15:30
    Temat: Re: Dziwne zachowanie Orange
    Od: Technolog <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):

    >> To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to
    >> telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system
    >> billingowy wskazał problem.
    >
    > To chyba jakiś żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
    > osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
    > Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
    > wszystko mogę załatwić.
    >
    > W porządku. Tylko po co im PUK? Nie żądam zmiany taryfy ani podania mi
    > jakichś danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.

    Tak ktoś tam kiedyś wymyślił. Ja też dzwoniąc na infolinię Polsatu
    Cyfrowego muszę podawać za każdym razem numer buta i nazwisko panieńskie
    prababci ( ;) ), aby spytać, dlaczego mi telewizja nie działa, a przecież
    wiadomo, że tylko domownicy wiedzą, że akurat przestało działać i
    konsultant też to najczęściej widzi w systemie. Więc nawet gdyby ktoś się
    za mnie podawał, to co mu z tego, że konsultant każe zresetować tuner czy
    wybrać jakiś kanał. Co innego gdy chcę zmienić abonament, czy coś
    poważniejszego.

    No ale tak mają nakazane, na dodatek wciskają mi za każdym razem VOD takich
    gniotów, których nawet za darmo bym nie obejrzał. Cóż poradzić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: