  • 211. Data: 2011-02-26 11:44:59
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Pu?awskiej
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    to <t...@a...xyz> napisał(a)
    > begin venioo

    > Tylko jakoś kolejny Accord dziwnie nie ma tej magicznej cechy.
    >
    > PS. Rajdówki są sztywne jak czołg i jakoś nikomu wnętrzności uszami nie
    > wychodzą.

    F1 też. Myślę, że chodzi o to, że w sporcie kierowca jest bardzo mocno
    przytwierdzony do tej "sztywności". A organy wewnętrne jakoś wbrew
    obiegowej opini nie urywają się nawet przy ogromnych przeciążeniach.

    --
    Tomek

  • 212. Data: 2011-02-26 14:26:48
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-26 00:52, to pisze:
    > begin venioo

    > Tylko jakoś kolejny Accord dziwnie nie ma tej magicznej cechy.
    >
    > PS. Rajdówki są sztywne jak czołg i jakoś nikomu wnętrzności uszami nie
    > wychodzą.

    Rajdowki maja klatki z rur bezszwowych zamontowane do kluczowych punktow
    konstrukcyjnych, wielopunktowe pasy i calkowicie wybebeszone wnetrze,
    nie zabije cie od tylu jakas torba lecaca z bagaznika.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 213. Data: 2011-03-01 00:14:28
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 23 Feb 2011 09:46:30 GMT, to napisał(a):

    > Ta, super przykład sobie wybrałeś. Tani dostawczak. Po prostu rewelacja.

    Ani dostawczak, ani tani.

    --
    ___________ (R)

  • 214. Data: 2011-03-01 00:15:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 21:29:11 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak samo jak w granadzie ? Bo przy hamowaniu rodzaj napedu chyba nie
    > ma znaczenia :-)

    Owszem, ma. Szczególnie, jak hamowanie jest spowodowane zdjeciem nogi z
    gazu...

    --
    ___________ (R)

  • 215. Data: 2011-03-01 10:40:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 00:14:28 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
    >Ani dostawczak,

    Osobowka tez nie, bo po co taka wysoka

    >ani tani.

    Ale za to jaki mocny :-)

    J.

  • 216. Data: 2011-03-03 21:39:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 10:40:36 +0100, J.F. napisał(a):

    > Osobowka tez nie, bo po co taka wysoka
    Dla wygody.

    > Ale za to jaki mocny :-)

    90KM z diesla wystarcza.

    --
    ___________ (R)

  • 217. Data: 2011-03-04 02:01:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2011 21:39:12 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
    >Dla wygody.

    Kosztowna wygoda.

    >90KM z diesla wystarcza.

    Mialem na mysli wytrzymalosc zawieszenia :-)

    J.

  • 218. Data: 2011-03-07 19:30:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 02:01:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > Kosztowna wygoda.

    Zawsze taka jest. Miejsce kosztuje.

    > Mialem na mysli wytrzymalosc zawieszenia :-)

    Niestety, Granady nie przeskoczy.

    --
    ___________ (R)

  • 219. Data: 2011-03-12 13:36:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin venioo

    > Tylko jakoś kolejny Accord dziwnie nie ma tej magicznej cechy.
    >
    > PS. Rajdówki są sztywne jak czołg i jakoś nikomu wnętrzności uszami nie
    > wychodzą.

    Do rajdówki wchodzisz w kasku, wielopunktowych pasach bezpieczeństwa,
    z klatką w kabinie z rurek fi10mm i jeździsz po zamkniętym torze na którym
    co 100metrów stoi karetka w pełnej gotowości... Czujesz różnicę?

  • 220. Data: 2011-03-12 13:40:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Do 30-ki też uważałem, że jestem nieśmiertelny.
    > Czy wszyscy tak mają?!
    > Ile on miał lat?

    Mniej więcej do wieku 25 lat w mózgu nie ma odpowiednich hamulców
    do robienia głupot... :-)