  • 201. Data: 2011-02-24 21:46:15
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Pu?awskiej
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-21 20:43, to pisze:
    > begin venioo

    > A niby o czym?

    O jej malej sztywnosci, ale nie o slabosci.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 202. Data: 2011-02-24 23:45:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin venioo

    > O jej malej sztywnosci, ale nie o slabosci.

    LOL.

  • 203. Data: 2011-02-25 02:45:54
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Zacytuję kilka z Twoich wypowiedzi:
    > <cite>
    > Ja też nie zwalniam, bo niby dlaczego miałbym ustępować pierwszeństwa
    > </cite>
    > <cite>
    > Nie muszę zwolnić, żeby zachować odpowiedni margines bezpieczeństwa.
    > Zresztą auto też mam odpowiednio przygotowane do dynamicznej jazdy.
    > </cite>
    > <cite>
    > Bla, bla, bla, odkąd jeżdżę czymkolwiek wciąż słyszę podobne teksty, a
    > jakoś nigdy nie miałem poważnego wypadku, a z własnej winy w ogóle
> [...]

    No i?

    > Wmawianiem mi obsesji niczego nie osiągniesz, a jedynie pokazujesz, że
    > dyskusję kierujesz na tory poboczne, by sobie potrollować. Fakty są ja
    > widać mniej istotne.

    Nic Ci nie wmawiam, to się samo narzuca. We wszystkich chyba wątkach
    poświęconych wypadkom skupiasz się na prędkości, resztę praktycznie
    pomijasz.

  • 204. Data: 2011-02-25 08:38:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-25 02:45, to pisze:
    (...)
    > No i?

    Sam sobie odpowiedz.

    > Nic Ci nie wmawiam, to się samo narzuca.

    Tobie być może - może tych obsesji to jednak poszukaj pod właściwym
    adresem.

    > We wszystkich chyba wątkach
    > poświęconych wypadkom skupiasz się na prędkości, resztę praktycznie
    > pomijasz.

    Jaka obsesja, taka też interpretacja.

  • 205. Data: 2011-02-25 16:28:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > W dniu 2011-02-25 02:45, to pisze:
    > (...)
    >
    > Sam sobie odpowiedz.

    Nie wiem co mam sobie odpowiedzieć. Jadę w taki sposób, żeby w razie
    głupiego zachowania innych uniknąć wypadku. Co nie musi oznaczać ciągłego
    hamowania, bo ktoś gdzieś tam stanął. Z drugiej strony czasami może
    zdarzyć się coś zupełnie niemożliwego do przewidzenia, więc głupotą
    byłoby twierdzić, że nigdy nie będzie się uczestniczyło w wypadku. Co tu
    jest niespójne?

    > Tobie być może - może tych obsesji to jednak poszukaj pod właściwym
    > adresem.

    Ja nie mam żadnej obsesji.

  • 206. Data: 2011-02-25 21:31:20
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-24 23:45, to pisze:
    > begin venioo

    A co w tym smiesznego? Lepiej, jakby konstrukcja byla sztywna jak czolg?
    I w momencie wypadku nic nie pochlanialo energii a bezwladnosc zabilaby
    w ulamku sekundy?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 207. Data: 2011-02-26 00:52:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin venioo

    > A co w tym smiesznego? Lepiej, jakby konstrukcja byla sztywna jak czolg?
    > I w momencie wypadku nic nie pochlanialo energii a bezwladnosc zabilaby
    > w ulamku sekundy?

    Tylko jakoś kolejny Accord dziwnie nie ma tej magicznej cechy.

    PS. Rajdówki są sztywne jak czołg i jakoś nikomu wnętrzności uszami nie
    wychodzą.

  • 208. Data: 2011-02-26 10:58:53
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > Jeśli ktoś przejechał np. milion kilometrów i nie miał nawet stłuczki z
    > własnej winy to najwyraźniej jego styl jazdy jest właściwy.

    Z tego to wynika tylko tyle, że nie miał pecha:

    "Panie w Polsce są sprawczyniami wypadków raz na 6,7 mln przejechanych
    kilometrów, podczas gdy mężczyźni są sprawcami raz na 4,7 mln kilometrów."

    Liczby podziel mniej więcej przez 2 i wyjdzie ci że masz jeszcze
    statystycznie ponad drugie tyle bez wypadku do zupełnie przeciętnego
    kierowcy:P

    Shrek.

  • 209. Data: 2011-02-26 11:10:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

> [...]
    >
    > Liczby podziel mniej więcej przez 2 i wyjdzie ci że masz jeszcze
    > statystycznie ponad drugie tyle bez wypadku do zupełnie przeciętnego

    Ale ja pisałem o STŁUCZKACH, nie o wypadkach. Brak wypadku nie jest
    oczywiście żadnym wyznacznikiem, z powodu o którym napisałeś.

  • 210. Data: 2011-02-26 11:38:16
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-26 11:10, to pisze:

    > Ale ja pisałem o STŁUCZKACH, nie o wypadkach. Brak wypadku nie jest
    > oczywiście żadnym wyznacznikiem, z powodu o którym napisałeś.

    Stłuczki i obcierki się nie liczą:P

    Shrek.