  • 41. Data: 2009-06-09 11:40:40
    Temat: Re: Dylematy canoniera - jaki szeroki kąt?
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > Nie miałeś, a polecasz twierdąc że "jakość musi kosztować" (~9000 zł -
    > przyp. red.). Ciekawe...

    mowie na podstawie tego co mam i co uzywam na codzien a co koszuje dobre
    kilka do naście kpln
    300/2.8 L IS 85/1.2 L II i inne... tu cena jest poparta jakością, wiec nie
    mam powodu by twordzic
    ze z 14tką L jest inaczej. Ot co....nie mialem go w lapkach...a zamierzam
    go kupic, tyle na ten temat.

    rak

  • 42. Data: 2009-06-09 15:28:44
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze Rakan:

    > Przecież mowa jest o 50D. 10-20 to najlepsze ultra wide dla cropa. Po co
    > szukać jakichś dziwadeł?
    B. dobre opinie ma 11-16 Tokiny

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio

  • 43. Data: 2009-06-09 15:39:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Bernard Wybierała wrote:

    > B. dobre opinie ma 11-16 Tokiny

    Potwierdzam.

  • 44. Data: 2009-06-10 10:26:03
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    John Smith pisze:
    > No, np 10mm, dlatego pytam o alternatywę o takiej ogniskowej dla Twoim
    > zdaniem nieostrych zoomów.

    Że się tak wtrącę... może nowy koreański 8mm f/3.5 pod cropa? Ponoć
    optycznie świetny, a cena - 900 zł - nieporównywalna z tymi, o których
    rozmawiacie :)

    --
    PSYLO

  • 45. Data: 2009-06-12 11:35:51
    Od: John Smith <j...@e...net>

    PSYLO napisał(a):

    > Że się tak wtrącę... może nowy koreański 8mm f/3.5 pod cropa? Ponoć
    > optycznie świetny, a cena - 900 zł - nieporównywalna z tymi, o których
    > rozmawiacie :)

    Na pewno rektilinearny (prostoliniowy jak wolą niektórzy)?
    Rzuć linkiem.

    --
    Mirek