  • 1. Data: 2009-06-08 11:40:17
    Temat: EOS 40D + CF16GB
    Od: Ogest <m...@g...com>

    EOS 40D i CF16GB PQI pojawiaja sie problemy z zapisem zdjec na tej
    karcie, niektorych zdjec nie da sie otworzyć, niektóre zapisane sa do
    "połowy"
    Czy ktos mial podobne problemy, karte CF raz juz wymienilem na
    gwarancji - bez zmian.
    Aparat poprawnie zapisuje zdjecia na kartach CF4GB i CF2 GB

  • 2. Data: 2009-06-08 11:46:00
    Temat: Re: EOS 40D + CF16GB
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    Ogest wrote:
> [...]
    > gwarancji - bez zmian.
    > Aparat poprawnie zapisuje zdjecia na kartach CF4GB i CF2 GB

    Na Sandisku 16GB (Extreme III) nie zaobserwowałem niczego takiego,
    więc albo problem leży w kartach PQI albo masz coś z czytnikiem
    w aparacie (zabrudzone/zatłuszczone styki?). Może warto przemyć
    izopropanolem?

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 3. Data: 2009-06-08 12:17:16
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Ogest <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >gwarancji - bez zmian.
    >Aparat poprawnie zapisuje zdjecia na kartach CF4GB i CF2 GB

    Aparat nie da rady zapisywac? jaki jest komunikat bledu wtedy?

  • 4. Data: 2009-06-08 14:08:51
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Moze nowy software do Twojego canona rozwiaze problem?

    Polon

  • 5. Data: 2009-06-08 14:56:04
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Marcin Kulas wrote:

> [...]
    > więc albo problem leży w kartach PQI albo masz coś z czytnikiem
    > w aparacie (zabrudzone/zatłuszczone styki?). Może warto przemyć

    Po przemyciu pinów w gniazdku CF moze być jeszcze wiekszy problem ;-)
    Ograniczylbym sie do przedmuchania komory CF.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 6. Data: 2009-06-08 19:23:19
    Od: Ogest <m...@g...com>

    On 8 Cze, 14:17, Kell a <k...@n...com> wrote:

    > Aparat nie da rady zapisywac? jaki jest komunikat bledu wtedy?

    Nie nie ma zadnych komunikatow, podczas przegladania zdjec na ekranie
    pojawiajasie
    informacja o niemoznosci odcytu obrazu, lub jest wyswietlany tylko
    fragment zdjecia

  • 7. Data: 2009-06-08 19:42:30
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Nie nie ma zadnych komunikatow, podczas przegladania zdjec na ekranie
    pojawiajasie
    informacja o niemoznosci odcytu obrazu, lub jest wyswietlany tylko
    fragment zdjecia

    Problemem może być firma PQI

    Tomek

  • 8. Data: 2009-06-08 20:18:16
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Ogest wrote:
    > Czy ktos mial podobne problemy, karte CF raz juz wymienilem na
    > gwarancji - bez zmian.
    > Aparat poprawnie zapisuje zdjecia na kartach CF4GB i CF2 GB

    Czemu tyle problemów jest akurat z kartami pqi?

    d.

  • 9. Data: 2009-06-08 21:06:14
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Ogest" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > gwarancji - bez zmian.
    > Aparat poprawnie zapisuje zdjecia na kartach CF4GB i CF2 GB

    Problemem jest firma PQI. Kupiłeś tani badziew, więc się nie
    spodziewaj, że będzie śmigać bezproblemowo, bo to by było
    zbyt piękne...

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl

  • 10. Data: 2009-06-09 00:35:32
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Ogest" <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > gwarancji - bez zmian.
    > Aparat poprawnie zapisuje zdjecia na kartach CF4GB i CF2 GB

    Trzeba częściej wpadać na grupę, wtedy człowiek może być mądry
    jeszcze przed szkodą... :)

    Dokładnie rok temu pisałem m.in. na grupie:

    Mało która marka kart zbiera tyle negatywów, co PQI.

    [mr.]

    > Mało która marka kart zbiera tyle negatywów, co PQI.

    Nikt nikogo nie zmusza, do kupowania marnych kart pamieci.
    Ja polecam sandysk i lexar.

    veri

    Ja używam wyłącznie SanDisków i Kingstonów (maks. rozmiar - 8 GB) i
    po przerzuceniu (ha! zacząłem szacować i samo tak "okrągło" wyszło :)
    ok. 100 GB danych nie doznałem jeszcze ANI JEDNEGO problemu z
    zapisem/odczytem/odzyskiem (tylko dla przetestowania progsów).

    Jeśli sklep nie potrafi usunąć usterki/wymienić na wolny od wad, to
    będziesz miał prawo żądać zwrotu gotówki, ale straconych zdjęć nikt już
    nie zwróci. Dlatego tak ważne jest, by od razu inwestować w dobrze
    przemyślane rozwiązania (tam gdzie ma to większe znaczenie) i jest
    praktycznym memento dla mojej niedawnej wypowiedzi nt. dysków i płytek w
    wątku "Katalogowanie zdjęć" oraz częstej ironii przy takich wypowiedzich
    ze strony pewnych osób, którym prawdopodobnie troszkę nie staje
    wyobraźni... ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]