  • 1. Data: 2009-06-08 12:29:11
    Temat: Aparat z jednym guziczkiem + lcd ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Synek (2 lata) sie zajawil i gania z plastikowa atrapa i robi
    zdjecia :) Chcialem mu dac mozliwosc nacisniecia prawdziwego
    guziczka i zobaczenia czegos na LCD.
    Wiadomo nie chodzi tu o jakosc tylko o guziczek i wyswietlacz
    oraz w miare wytrzymala obudowe. No i nie drogie raczej.

    Macie jakies pomysly ?

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-06-08 12:37:17
    Temat: Re: Aparat z jednym guziczkiem + lcd ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > Wiadomo nie chodzi tu o jakosc tylko o guziczek i wyswietlacz
    > oraz w miare wytrzymala obudowe. No i nie drogie raczej.

    No to przecież dowolny aparat z tych tanich się nada...

  • 3. Data: 2009-06-08 12:58:03
    Od: Marx <M...@n...com>

    Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > Wiadomo nie chodzi tu o jakosc tylko o guziczek i wyswietlacz
    > oraz w miare wytrzymala obudowe. No i nie drogie raczej.

    w czasopismach dla dzieci sa takie z obrazkami w srodku, po nacisnieciu
    sie przewija na inny obrazek
    nic innego w tym wieku nie ma sensu
    Marx

  • 4. Data: 2009-06-08 13:08:02
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 14:29:11 +0200, Roger from Cracow na
    pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > Macie jakies pomysly ?

    Poszukaj tu :
    http://www.toysrus.com/category/index.jsp?categoryId
    =3250917

    "Serce to pałac szklany, gdy pęknie nie można go naprawić. Przysłowie
    perskie"

  • 5. Data: 2009-06-08 13:17:35
    Od: j...@u...at

    On 8 Jun., 14:29, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
> [...]
    > Wiadomo nie chodzi tu o jakosc tylko o guziczek i wyswietlacz
    > oraz w miare wytrzymala obudowe. No i nie drogie raczej.

    bylbym ostrozny z wyborem -nie zeby siac panike na wyrost.
    dzieci w tym wieku lubia gryzc przedmioty , ktore maja w reku. o
    zaksztudzenie sie nie trudno , gdyby cos nieodowiedniego dostalo sie
    do krtani.

    rozszadne/bezpieczne zabawki dla dzieci w tym wieku sa pod tym
    wzgledem certyfikowane.

  • 6. Data: 2009-06-08 14:13:05
    Od: j...@g...pl

    On 8 Cze, 15:17, j...@u...at wrote:

    > dzieci w tym wieku lubia gryzc przedmioty ,  ktore maja w reku. o
    > zaksztudzenie sie nie trudno , gdyby cos nieodowiedniego  dostalo sie
    > do krtani.

    W tym wieku to dzieci mają wszystkie mleczaki jakie powinny się
    pojawić i już nic nie gryzą, chyba że głodne są lub lubią possać
    palucha (w tesknocie za cycem/smokiem).

  • 7. Data: 2009-06-08 16:19:15
    Od: d...@g...com

    On 8 Cze, 13:58, Marx <M...@n...com> wrote:
    > w czasopismach dla dzieci sa takie z obrazkami w srodku, po nacisnieciu
    > sie przewija na inny obrazek
    > nic innego w tym wieku nie ma sensu

    Nie wydaje mi sie
    Moj syn, 3 lata, robi zdjecia moim zapomnianym Canonem S5IS. I calkiem
    niezle zobie radzi z kadrowaniem
    Zdazaja sie bardzo dziwne zdjecia jak TV czy krzaki, ale jak zgrywam
    zdjecie z tego aparatu to jest pare ciekawych.
    Zdziwilbys sie jaki inny jest swiat z poziomu 3-latka

    Dan

  • 8. Data: 2009-06-08 17:00:44
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > Wiadomo nie chodzi tu o jakosc tylko o guziczek i wyswietlacz
    > oraz w miare wytrzymala obudowe. No i nie drogie raczej.

    widziałem w Auchan po ca 80 zł aparacik cyfrowy w obudowie dziecięcej -
    powinien być w sam raz

    pozdrowienia

  • 9. Data: 2009-06-08 20:50:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Jun 2009, Roger from Cracow wrote:

    > Wiadomo nie chodzi tu o jakosc tylko o guziczek i wyswietlacz
    > oraz w miare wytrzymala obudowe. No i nie drogie raczej.
    >
    > Macie jakies pomysly ?

    Używany "metalowa kostka", z obiektywem peryskopowym ("w całości
    w obudowie").
    Producent dowolny.
    Wytrzymuje spadnięcie na "płytkową" (twardą) podłogę z wysokości ręki
    takiego dziecka uniesionej w górę (przynajmniej moja Minolta Xg
    wytrzymała), nie rozpadnie się od lekkiego przygniecienia (poza
    przygnieceniem czymś w stylu gwoździa w obiektyw i próbą odłupywania
    przycisków :>)
    Nowego "raczej niedrogiego" nie dostaniesz - sama metalowa obudowa
    kosztuje :)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2009-06-08 23:14:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@g...com> wrote in message
    g.googlegroups.com...

> [...]
    > zdjecie z tego aparatu to jest pare ciekawych.
    > Zdziwilbys sie jaki inny jest swiat z poziomu 3-latka

    No ale 2 latka i 3 latka dzieli niemalze przepasc rozwojowa :-)
    3 latek z punktu widzenia 2 latka zyl i uczyl sie zycia o 50% dluzej :-))