  • 1. Data: 2009-06-08 11:44:06
    Temat: [PShop] GeForce czy Quadro?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    O to jest pytanie warte CS5 ;)

    http://www.bit-tech.net/news/hardware/2008/05/28/ado
    be-to-integrate-gpu-acceleration-into-photoshop/1

    I teraz: odpalam Premiere CS3 na lapku z Quadro na pokładzie pojawiają się
    dodatkowe filtry, odpalam na kompie za 12 koła (trochę do tyłu, czasy debiutu
    pierwszego Quada) z super hyper GeForce'em (Quadro z innymi sterownikami) i...
    kupa, filtrów njiet.

    Czy plugin GPU-flash player też będzie działał tylko na Quadro? ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2009-06-08 12:15:02
    Temat: Re: [PShop] GeForce czy Quadro?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > (Quadro z innymi sterownikami) i... kupa, filtrów njiet.
    >
    > Czy plugin GPU-flash player też będzie działał tylko na Quadro? ;)

    Strach pomyslec co za pare lat bedzie konieczne, zeby zrobic jakiegos kicza
    ;)

  • 3. Data: 2009-06-08 12:30:35
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    be-to-integrate-gpu-acceleration-into-photoshop/1

    > Strach pomyslec co za pare lat bedzie konieczne, zeby zrobic jakiegos
    > kicza

    stary PC max CoreDuo + jakikolwiek PS :)

    Roger

  • 4. Data: 2009-06-08 22:37:03
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Ja z kolei zmieniam sprzęt i zastanawiam się nad grafiką (quadro czy
    geforce).
    W przypadku tego artykułu i twojego komputera chodzi chyba o CUDA ale te
    akurat są i w quadro i gforce (zdaje sieę od 8xxx). Masisz chyba mieć
    starego Gforce w tej maszynie za 12kPLN. Poczytaj tu:

    http://pclab.pl/art23133-2.html

    Mnie z kolei interesuje czy quadro (chodź to te same bebechy co geforce
    tylko inne sterowniki i kilkukrotnie wyższa cena) dostaje kopa wydajności w
    2D takich jak Autocad czy Photoshop (chodź wiem że różne rodzeje grafiki).
    Warto to kupić dla takich celów?
    Tanie nie jest.

    Pzdr, MW

  • 5. Data: 2009-06-09 21:11:58
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    gietrzy pisze:
    > O to jest pytanie warte CS5 ;)
    >
    > http://www.bit-tech.net/news/hardware/2008/05/28/ado
    be-to-integrate-gpu-acceleration-into-photoshop/1

    Wlasnie gdzies kolo roku temu zapodalem na te grupe tego linka. Wtedy
    tez bylem podniecony nowymi bajerami w CS4, potem sciagnalem triala i
    sie zawiodlem.

> [...]
    > pierwszego Quada) z super hyper GeForce'em (Quadro z innymi sterownikami) i...

    Zapewne to kwestia sterownika. Quadro ma inny sterownik (w starych
    modelach sprzed paru lat wystarczylo dolutowac rezystorek, zeby GPU
    myslal, ze jest w karcie Quadro).

  • 6. Data: 2009-06-10 08:40:55
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h0mjao$pvl$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    T.M.F. nabazgrał:

    > Zapewne to kwestia sterownika. Quadro ma inny sterownik (w starych
    > modelach sprzed paru lat wystarczylo dolutowac rezystorek, zeby GPU
    > myslal, ze jest w karcie Quadro).

    Nie, to kwestia wieku karty. CUDA zostało wprowadzone niedawno, więc
    megawypasiony GeForce 7800 da ,,filtrów njiet'', ale w najniższym
    w serii modelu GeForce 8100 już będą.

    Listę kart to wspierających znajdziesz na:
    http://en.wikipedia.org/wiki/CUDA

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )