    From: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>
    Subject: Dwa monitory i pieprzony DisplayPort
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: hell@heaven
    Date: Wed, 18 Feb 2015 17:32:55 +0100

    Witam,

    Mam dwa monitory, 24'' na DP (1920x1200) i 22'' na DVI (1680x1050). Glowny jest na
    DP.
    Gdy wylacze monitor glowny (DP) i poczekam dluzsza chwile (nie wiem jeszcze ile) a
    potem
    go wlacze to mam brak sygnalu i NIC nie pomaga poza odlaczeniem i podlaczeniem kabla
    DP.
    Wtedy nagle komputer zauwaza monitor i wlacza mu obraz, choc poczatkowo jest on w tej
    samej rozdzielczosci co drugi monitor (1680x1050), ale od razu sie przelacza na
    fullhd,
    choc wiekszosc okien aplikacji zostaje juz z mniejszym obrazem.
    Doprowadza mnie to do szalu.
    Dodatkowym efektem jest to, ze gdy wylaczam monitor przyciskiem "power" to slysze w
    systemie dzwiek jak przy odlaczaniu urzadzenia USB, a gdy wlacze to slysze dzwiek
    podlaczania. Po cholere sie to dzieje? Przy monitorze DVI nie ma takich cyrkow.

    Nie wiem czy to wina DP, monitora, grafiki czy systemu. Mam Win x64, Radeona HD6850,
    monitor Dell U2410.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K