  • 1. Data: 2015-02-18 17:32:55
    Temat: Dwa monitory i pieprzony DisplayPort
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Witam,

    Mam dwa monitory, 24'' na DP (1920x1200) i 22'' na DVI (1680x1050). Glowny jest na
    DP.
    Gdy wylacze monitor glowny (DP) i poczekam dluzsza chwile (nie wiem jeszcze ile) a
    potem
    go wlacze to mam brak sygnalu i NIC nie pomaga poza odlaczeniem i podlaczeniem kabla
    DP.
    Wtedy nagle komputer zauwaza monitor i wlacza mu obraz, choc poczatkowo jest on w tej
    samej rozdzielczosci co drugi monitor (1680x1050), ale od razu sie przelacza na
    fullhd,
    choc wiekszosc okien aplikacji zostaje juz z mniejszym obrazem.
    Doprowadza mnie to do szalu.
    Dodatkowym efektem jest to, ze gdy wylaczam monitor przyciskiem "power" to slysze w
    systemie dzwiek jak przy odlaczaniu urzadzenia USB, a gdy wlacze to slysze dzwiek
    podlaczania. Po cholere sie to dzieje? Przy monitorze DVI nie ma takich cyrkow.

    Nie wiem czy to wina DP, monitora, grafiki czy systemu. Mam Win x64, Radeona HD6850,
    monitor Dell U2410.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2015-02-18 20:06:36
    Temat: Re: Dwa monitory i pieprzony DisplayPort
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "R.e.m.e.K" <p...@w...pl> napisal w
    wiadomosci news:54e4beb7$0$24204$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > jest on w tej
    > samej rozdzielczosci co drugi monitor (1680x1050), ale od razu sie

    Zamiast wylaczac monitor uspij go. Z wylaczona matryca monitor bierze
    najwyzej kilka watów.

    > Nie wiem czy to wina DP, monitora, grafiki czy systemu. Mam Win x64,
    > Radeona HD6850,
    > monitor Dell U2410.

    Sprawdz czy tak samo jest na innym monitorze DP lub na karcie Geforce.

  • 3. Data: 2015-02-18 21:23:35
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2015 20:06:36 +0100, maX napisał(a):

    > Zamiast wylaczac monitor uspij go. Z wylaczona matryca monitor bierze
    > najwyzej kilka watów.

    Gdy mialem ustawione usypianie efekt byl dokladnie taki sam.

    > Sprawdz czy tak samo jest na innym monitorze DP lub na karcie Geforce.

    Nie mam opcji zdobycia drugiego monitora i karty GeForce.
    Moge jedynie zamienic oba posiadane monitory kablami i ustawic ten mniejszy jako
    glowny.
    Sprawdze to jutro, ale czego to ma dowiesc?

    ps. nikt na grupie nie uzywa dwoch monitorow z czego jeden po DP a drugi DVI?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2015-02-18 21:57:45
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2015 17:32:55 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie wiem czy to wina DP, monitora, grafiki czy systemu. Mam Win x64, Radeona

    Najprościej nie wyłączać tego na DP klawiszem tylko przez ustawienia Ati.
    Ja mam podpięte 3 monitory (monitor na DP,TV i projektor)do 280x. Porobiłem
    profile w CCC ze skrótami do różnych kombinacji monitorów i chodzi to
    bezbłędnie.

  • 5. Data: 2015-04-08 00:44:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...no dobra, poślisg mam, ale korci mnie pytanie:

    On Wed, 18 Feb 2015, R.e.m.e.K wrote:

    > Dodatkowym efektem jest to, ze gdy wylaczam monitor przyciskiem "power" to slysze w
    > systemie dzwiek jak przy odlaczaniu urzadzenia USB, a gdy wlacze to slysze dzwiek
    > podlaczania. Po cholere sie to dzieje?
    [...]
    > monitor Dell U2410.

    Przecież on ma wbudowane USB.