  • 101. Data: 2011-06-15 20:16:37
    Temat: Re: Duża matryca w małym aparacie?
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-06-15 21:20, XX YY pisze:
    > nie robi. Narcyz.

    > dokladnie.
    > czesto mozna spotkac na ulicy napakowanych osilkow przewaznie lysych ,
    > co do ktorych nie mozna miec watpliwosci , ze umysl opuscil to cialo.

    Można też spotkać cherlawych łysoli, zaczesanych na pożyczkę,
    co do których można mieć pewność, że są co najmniej biegłymi księgowymi,
    a śmierdzą potem bardziej niż te abeesy/dresy.
    I niby czego to dowodzi?

    JD

  • 102. Data: 2011-06-16 09:49:44
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-11 16:29, marek augustynski pisze:

    > Czy już tak pozostanie i tzw. pełna klatka nie trafi do normalnych aparatów?
    > Słoń o nazwie 5D albo hipopotam Nikon Dcośtam lub też leica m9 za sto milionów
    > to nie są normalne aparaty w moim rozumieniu. Czy żaden Fuji albo inny sony nie
    > zrobi zwykłej&amp;#8222;małpy&amp;#8221; z dużą matrycą?

    Kiedyś myślałem że tak. Dziś mam wątpliwości. Większości ludzi wystarcza
    jakość z matrycy wielkości łebka od szpilki z GO obiektywu o ogniskowej
    3mm. Oczywiście w JPEG-u. I dopóki to się nie zmieni cm kwadratowy
    matrycy będzie drogi, APS-C pozostanie szczytem marzeń a FX - kopalnią
    kasy :))).
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery

  • 103. Data: 2011-06-17 06:24:39
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 16.06.2011 11:49, Andrzej Zbierzchowski wrote:
    > Kiedyś myślałem że tak. Dziś mam wątpliwości. Większości ludzi wystarcza
    > jakość z matrycy wielkości łebka od szpilki z GO obiektywu o ogniskowej
    > 3mm. Oczywiście w JPEG-u.
    JPG jest ok. Pojęcie wielkości matrycy jest gawiedzi nieznane, a
    producenci kompaktów też tego nie akcentują. Natomiast zaszumienie fotki
    lub przesadzone odszumianie jest już dobrze widoczne, i zazwyczaj mocno
    cierpi na tym marka aparatu.
    Nam związek z wielkością matrycy wydaje się oczywisty, ale producenci
    celowo unikają tego tematu, bo albo uznali że Kowalski nie zrozumie,
    albo idą w agresywne odszumianie licząc że klient to przełknie
    Marx

  • 104. Data: 2011-06-19 07:16:04
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-17 08:24, Marx pisze:
> [...]
    > celowo unikają tego tematu, bo albo uznali że Kowalski nie zrozumie,
    > albo idą w agresywne odszumianie licząc że klient to przełknie

    Oczywiście.

    A wszystko dzięki księgowości robiącej badania rozwojowe. Ma być tanio.

  • 105. Data: 2011-06-19 21:53:22
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 15 Cze, 21:20, XX YY <f...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Atrybutem

    > nie mogles trafniej ujac , nie od dzisiaj znane jest powiedzenie iz

    To jest durne powiedzenie. Kobieta ma cholernie dobrą intuicję. My
    musimy tłumaczyć jej zachowania więc wynajdujemy idiotyzmy tego typu.
    "Głupia" dwudziestolatka ma taki sensor, że nie podejdziesz jej w
    żaden intelektualnym sposób. My myślimy, a ona myśli co. Gdy zaczynasz
    myśleć o niej ona już to wie i ta wiedza jej wystarczy aby wiedzieć o
    tobie wszystko.
    Dlatego, jak to powiedział Richard Burton, zapytany na co zwraca uwagę
    u kobiety, "Musi mieć co najmniej 30 lat";)

    marek

  • 106. Data: 2011-07-09 13:44:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marek augustynski wrote:

> [...]
    > porzucić swoje ciało, wyglądać jak żebrak a być królem. Atrybutem
    > kobiecości również jest umysł ale kobieta jest swoim ciałem. Umysł i

    ????

    coś bredzisz...

  • 107. Data: 2011-07-09 14:12:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-09 15:44:08 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > ????
    >
    > coś bredzisz...

    Tylko filozofuje.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2011-07-09 19:47:30
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > ????
    >
    > coś bredzisz...

    To ja, z całą swoją wiedzą wziętą z doświadczenia i pobranych nauk
    chcę dociec czy to co robię jest dobre. Nie dla ludzi, kultury czy
    świata, ale wyłącznie dla siebie. W końcu to ja, żyję z moją
    twórczością i to ja cieszę się z jej wykonywania lub cierpię z tego
    samego powodu.
    Gdybym nie pytał co ja właściwie robię nie byłoby mnie. A jeśli nie
    byłoby mnie, w momencie kiedy jestem sam, byłbym nikim. Być kimś w
    społeczeństwie zawsze polega na czymś. Zawsze jest jakiś rodzaj
    zapłaty. Możesz być piękny, bogaty, mądry bo masz opinię mądrego,
    fajny bo jesteś piękny, bogaty lub mądry, utalentowany bo ktoś
    powiedział, że masz talent. To wszystko są tylko opinie na twój
    temat.
    Zrozumienie musi polegać na ciągłym poddawaniu w wątpliwość własnego
    rozumowania. Musi być jednym niekończącym się pytaniem. Jednocześnie
    nie można mieć obaw i nie mówić. Nie o to przecież chodzi żeby świat
    stracił głos. Jeśli myślę nad sobą i robię to szczerze, ze wszystkimi
    konsekwencjami, uodparniam się, hartuję. Im dłużej trwa ten proces tym
    mocniejszy jestem. Niestety, i tu zejdę chwilowo z tematu, moja siła
    ma skutek uboczny. W pewnym momencie już nic nie muszę mówić. Obrażam
    świat samą obecnością.
    Jestem wobec siebie bezwzględny ponieważ w mojej opinii jest to jedyna
    droga do celu. A celem jest mój własny rozwój.
    Jeśli jestem w stanie skrytykować się sam mogę równie dobrze
    powiedzieć, że jestem wielkim człowiekiem. I nie chodzi mi o to, że
    robię tak wbrew czemuś lub komuś. Ja nie mam obaw przed światem i nie
    muszę nikomu niczego udowadniać. Nawet jeśli urodziłem się żebrakiem
    to mam duszę króla. Domagasz się pokłonów, kłaniam ci się, chcesz
    żebym cię błagał, błagam. Uważasz, że mi odbiło? Proszę cię bardzo.

    marek

  • 109. Data: 2011-07-11 15:52:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marek augustynski wrote:

> [...]
    > to mam duszę króla. Domagasz się pokłonów, kłaniam ci się, chcesz
    > żebym cię błagał, błagam. Uważasz, że mi odbiło? Proszę cię bardzo.

    zaczynasz przerastać kolegę Eneuela w swoim odjeździe :)

  • 110. Data: 2011-07-11 22:48:39
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > zaczynasz przerasta koleg Eneuela w swoim odje dzie :)- Ukryj cytowany tekst -

    Marku tak mi się usilnie przypominasz więc wszedłem na twoją stronę. W
    ramach rewanżu wejdź na moment na moją. Zamieściłem tam zdjęcia
    kobiet, które chyba powinieneś zobaczyć. Będą tam tylko do jutra bo
    strona moja ma inny temat. Pierwsze z brzegu.

    http://malparozumna.blogspot.com/

    marek