  • 111. Data: 2011-07-12 05:02:59
    Temat: Re: Duża matryca w małym aparacie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marek augustynski wrote:

    > Marku tak mi się usilnie przypominasz więc wszedłem na twoją stronę. W
    > ramach rewanżu wejdź na moment na moją. Zamieściłem tam zdjęcia
    > kobiet, które chyba powinieneś zobaczyć. Będą tam tylko do jutra bo
    > strona moja ma inny temat. Pierwsze z brzegu.
    >
    > http://malparozumna.blogspot.com/

    drogi Marku za dużo filozofujesz.. :)

    zdjecia zabawne :)

  • 112. Data: 2011-07-12 08:19:56
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > drogi Marku za dużo filozofujesz.. :)

    Niemożliwe z zasady.
    No i dla ciebie fotografia to hobby a dla mnie pasja mająca
    rozgałęzienie w innych sferach życia. Nie zrozumiesz mnie. Możesz
    jedynie "radzić" co "powinienem".

    marek

  • 113. Data: 2011-07-12 10:47:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marek augustynski wrote:

    > Niemożliwe z zasady.
    > No i dla ciebie fotografia to hobby a dla mnie pasja mająca
    > rozgałęzienie w innych sferach życia. Nie zrozumiesz mnie. Możesz
    > jedynie "radzić" co "powinienem".

    mam nieoparte wrażenie że kiedyś pisałeś bardziej z sensem o fotografii a
    ostanio zaczynasz odlatywać.

    ale mogę sie mylić.

    z drugiej strony jako artysta ?? masz pełne do tego prawo :)

  • 114. Data: 2011-07-12 12:28:37
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 12 Lip, 12:47, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > mam nieoparte wra enie e kiedy pisa e bardziej z sensem o fotografii a
    > ostanio zaczynasz odlatywa .
    >
    > ale mog sie myli .
    >
    > z drugiej strony jako artysta ?? masz pe ne do tego prawo :)

    Kiedyś pisałem z dużo mniejszym sensem. Ilość głupot jakie mówiłem
    powoduje, że palę się ze wstydu. Z drugiej jednak strony, pisałem
    powierzchownie więc byłem zrozumiały. Obecnie mówię prostym językiem
    ale subtelnie. Odpowiadam na wszystkie twoje wątpliwości, które
    wyrażasz słowem "bredzisz" a mimo to nie docieram do celu.
    Doskonale zdaję sobie sprawę jak wygląda moja postać. Gdybym się
    wystraszył, przeraził tym co mówię, może cofnąłbym się. Tylko ja
    założyłem z góry, jako pewnik, że mój rozwój musi być oparty o braki.
    Tak czy inaczej. Źle nie mówię. Jeśli pozbędę się maniery w języku
    pisanym będzie dobrze.

    marek

  • 115. Data: 2011-07-12 12:31:08
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

  • 116. Data: 2011-07-12 20:40:26
    Od: yarecky <2...@x...pl>

    W dniu 2011-07-12 00:48, marek augustynski pisze:

> [...]
    > kobiet, które chyba powinieneś zobaczyć. Będą tam tylko do jutra bo
    > strona moja ma inny temat. Pierwsze z brzegu.

    Krótko na temat, ponieważ wpadłem tu gościnnie: czadowe foty :)
    W zasadzie coś więcej niż zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Yarecky.

  • 117. Data: 2011-07-13 01:06:07
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 10:19, marek augustynski pisze:

    > Niemożliwe z zasady.
    > No i dla ciebie fotografia to hobby a dla mnie pasja mająca
    > rozgałęzienie w innych sferach życia. Nie zrozumiesz mnie. Możesz
    > jedynie "radzić" co "powinienem".

    Nie spać i nie kąpać się z małpami?

    --
    animka