  • 1. Data: 2011-06-10 07:12:52
    Temat: wypożyczenie
    Od: Marcin Bugajski <m...@v...pl>

    Witam!

    Czy któryś z szanownych grupowiczów orientuje się czy w Zielonej Górze
    lub okolicach można wypożyczyć sprzęt foto (dokładnie chodzi mi o jasny
    obiektyw uniwersalny pod Nikona D90) i może jakąś sensowną lampę pod
    wymieniony system. Mam okazję na podwyższenie swoich umiejętności na
    ślubie a posiadam tylko jasną stałkę 50 i 18-105 ale z kiepskim światłem...

    a może jakaś dobra dusza z lubuskiego użyczyła by mi sprzętu - finansowo
    kwestia do dogadania się :-)

    pozdrawiam serdecznie

    Marcin

    mój mejl: drjeep666 (lemur) wp pl

  • 2. Data: 2011-06-10 08:48:55
    Temat: Re: wypożyczenie
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Czy któryś z szanownych grupowiczów orientuje się czy w Zielonej Górze
    > lub okolicach można wypożyczyć sprzęt foto (dokładnie chodzi mi o jasny
    > obiektyw uniwersalny pod Nikona D90)

    Co to jest "obiektyw uniwersalny"?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2011-06-10 09:12:00
    Od: Marcin Bugajski <m...@v...pl>

    W dniu 10.06.2011 10:48, marcin.STIG.saldat pisze:

    > Co to jest "obiektyw uniwersalny"?

    np. 18-70 ze światłem 2.8 ...

  • 4. Data: 2011-06-10 10:03:59
    Od: jian <j...@p...fm>

    On 2011-06-10 11:12, Marcin Bugajski wrote:

    > np. 18-70 ze światłem 2.8 ...

    e chyba 18-250 jak mówimy o "uniwersalnym"

  • 5. Data: 2011-06-10 10:09:23
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > np. 18-70 ze światłem 2.8 ...

    A gdzie spotkales taki obiektyw i co jest (byloby, gdyby istnial) w nim
    uniwersalnego?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2011-06-10 10:32:04
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 10 Cze, 12:09, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> wrote:
    > np. 18-70 ze światłem 2.8 ...
    A gdzie spotkales taki obiektyw i co jest (byloby, gdyby istnial) w
> [...]

    Moga byc cztery stalki od 12mm do 300mm
    z swaitlem od 1,4 do 2,8,plus jeden zoom zeissa 16-85,
    bedzie to ZESTAW uniwersalny;)
    StaM

  • 7. Data: 2011-06-10 11:06:15
    Od: Marcin Bugajski <m...@v...pl>

    W dniu 10.06.2011 12:09, marcin.STIG.saldat pisze:

    > A gdzie spotkales taki obiektyw i co jest (byloby, gdyby istnial) w nim
    > uniwersalnego?

    czepiasz się aby się czepiać.
    Pewnie, że lepiej było by mieć pełną klatkę i 3 stałki ze świtałem 2.0.
    + jakis fisheye do tego...
    ale kto takie coś pożyczy?

    Jeśli odpisujesz tylko po to aby dogryźć etc - daj spokój.

    z mojego posta łatwo IMHO dojść o co biega.

    Marcin

  • 8. Data: 2011-06-10 11:22:21
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Marcin Bugajski napisał(a):
> [...]
    >
    > a może jakaś dobra dusza z lubuskiego użyczyła by mi sprzętu - finansowo

    Może tu:
    http://www.sigma-procentrum.pl/kontakt

    Najbliżej masz niestety dopiero w Poznaniu lub Wrocławiu.

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2011-06-10 14:41:04
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > czepiasz się aby się czepiać.

    Nie. Probowalem sie dowiedziec, co to znaczy "obiektyw _uniwersalny_",
    bo ni cholery -- nigdy sie z takim okresleniem nie spotkalem. Jak znam
    pojecie slowa "uniwersalny", to spodziewalbym sie nie dosc, ze
    megazooma, to jeszcze dziwnym trafem pasujacego na wszystkie bagnety.
    Nawet gdyby pominac druga ceche, to czytajac informacje, w jakim celu
    chcesz uzyc tego obiektywu -- taki megazoom nijak nie pasuje. Podales
    pozniej przyklad 18-70 f/2.8 -- czyli szkla _nieistniejacego_. Wychodzi
    wiec na to, ze sam nie wiesz co w ogole chcesz pozyczyc. Najpierw
    rozjerzyj sie co w ogole istnieje, a dopiero potem okresl co potrzebujesz.

    BTW, zeby nie byc poza tematem watku. Tym co masz tez mozesz "podwyzszac
    swoje umiejetnosci". 50-tke uzyjesz w miejscach ciemnych jak d..., a
    wszystko inne spokojnie oblecisz tym 18-105. W koncu D90 ma calkiem
    znosna matryce i ISO 1600 jest akceptowalne i uzywalne (jesli trzeba
    bedzie szerokich ujec np. w kosciele).

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 10. Data: 2011-06-10 21:40:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin.STIG.saldat" 4df22d06$...@n...home.net.pl

    : BTW, zeby nie byc poza tematem watku. Tym co masz tez mozesz "podwyzszac
    : swoje umiejetnosci". 50-tke uzyjesz w miejscach ciemnych jak d..., a

    Ale chyba pod warunkiem dopalenia fleszem. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'