  • 1. Data: 2011-06-11 14:36:42
    Temat: tak się robi foty Panowie !
    Od: "Ignac" <w...@g...pl>

    no szczęka opada
    http://www.jezier.ownlog.com/12124,kategoria.html

  • 2. Data: 2011-06-11 14:45:37
    Temat: Re: tak się robi foty Panowie !
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Takie przecukierkowane HDRy sa jak batonik Mars -
    pierwszy calkiem niezly, po drugim puszczasz pawia.

  • 3. Data: 2011-06-11 15:05:41
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 11 Cze, 16:45, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Takie przecukierkowane HDRy sa jak batonik Mars -
    > pierwszy calkiem niezly, po drugim puszczasz pawia.

    Zdjecia nadawaly by sie sie do lokalnej gazety,
    by obudzic mieszkancow i wladz, do dzialania,
    w rubryce inerwencje, jednak za duzo szerokiego kata.
    Mania?
    StaM

  • 4. Data: 2011-06-11 15:13:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-06-11 16:36, Ignac pisze:
    > no szczęka opada
    > http://www.jezier.ownlog.com/12124,kategoria.html

    Takeśmy robili jak jeszcze nam się chciało :)
    A tak serio... zdjęcia po prostu.

    --
    pozdrawia Adam
    /uśmiechnij się - jutro też będą wojny, powodzie i trzęsienia ziemi.../

  • 5. Data: 2011-06-11 17:56:45
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - Ignac napisał:
    > no szczęka opada
    > http://www.jezier.ownlog.com/12124,kategoria.html

    HDR? Ale pomijając żelastwa i rury, proponuję zajrzeć do archiwum
    p.Jeziera - trafiają się cacka.
    --
    Wendy! I'm home.

  • 6. Data: 2011-06-11 19:50:37
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-06-11 16:36, Ignac pisze:
    > no szczęka opada
    > http://www.jezier.ownlog.com/12124,kategoria.html

    najlepsze i tak są komentarze na fotkach poniżej - tych z powodzi - np.
    o tej matce co się boi przejść przez most a w domu głodne dzieci i mąż
    pijak ...

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem rowerowym

  • 7. Data: 2011-06-11 19:53:19
    Od: "Lev" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ignac" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > no szczęka opada
    > http://www.jezier.ownlog.com/12124,kategoria.html
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Poza szerokim kątem to ja tu nic co świadczy o tym że tak się robi zdjęcia
    nie widzę ale foty faktycznie, komórą też się foty robi.

    Lev

  • 8. Data: 2011-06-12 07:20:48
    Od: pol189 <p...@p...fm>

    W dniu 11.06.2011 21:50, crazy bejbi napisał(a) :

    > najlepsze i tak są komentarze na fotkach poniżej - tych z powodzi - np.
    > o tej matce co się boi przejść przez most a w domu głodne dzieci i mąż
    > pijak ...
    >
    > Wojtek

    Ta... To zdjęcia z mojego miasta.
    Jutro przekaże to zdjęcie FOTOGRAFOANEJ PANNIE i dam przeczytać ten
    komentarz...
    Myślę, że już nie będzie tak zabawnie ;)

  • 9. Data: 2011-06-12 08:59:35
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "pol189" <p...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag

    > Ta... To zdjęcia z mojego miasta.
    > Jutro przekaże to zdjęcie FOTOGRAFOANEJ PANNIE i dam przeczytać ten
    > komentarz...
    > Myślę, że już nie będzie tak zabawnie ;)

    Ta jest, towarzyszu majorze. Ku chwale Wielkiego Stalina i Przenajświętszej
    Matuszki UBecji!

    :))))))

  • 10. Data: 2011-06-12 10:26:11
    Od: Marek <2...@g...com>

    pol189:

    > Jutro przekaże to zdjęcie FOTOGRAFOANEJ PANNIE i dam przeczytać ten
    > komentarz...
    > Myślę, że już nie będzie tak zabawnie ;)

    Myślałem że to fotki z małego miasteczka, w którym się wszyscy znają.
    Ale jak zajrzałem do galerii, rozpoznałem Gliwice. Musisz mieć bardzo
    rozległe znajomości :).
    Zadaje się jednak, że wszyscy sięgamy po ironię. Choć autor
    komentarzem nawiązał do histerycznie sensacyjnego stylu mediów, teksty
    wyszły mu toporniej niż fotki. W rzeczywistości deszcz padał, rzeka
    płynęła, a miasto żyło swoim życiem jakby obok tego "dramatu". I tylko
    studenci pluskali się na czym popadnie w nowym rozlewisku koło
    politechniki.
    A trzymając się tematu... w galerii widać postęp. Od zdjęcia wieży
    ciśnień autor przestał psuć obrazki koszmarnym jezier.pl. Bo tak się
    robi zdjęcia :).

    --
    Marek