  • 101. Data: 2016-03-07 12:04:19
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:nbjl3r$5mv$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-03-07 o 08:15, tck pisze:

    >Zależy co w dowodzie rejestracyjnym wpisali w rubryce "Rodzaj
    >pojazdu".

    Nie calkiem - B mozna powozic do 3.5t. Nawet jesli osobowy.

    A co mieli wpisac ? Przeciez nie "ciezarowy" ani nie "autobus".
    Jesli nie osobowy, to specjalny.

    Formalnie wiec C potrzebne ... ale moze w BOR inne przepisy
    obowiazuja.

    No i ciekaw jestem co do innych przepisow - czas pracy, tachograf,
    zakaz wjazdu ciezarowek, a nawet limity predkosci - dopuszczalna w tym
    przypadku to 80km/h :-)

    J.

  • 102. Data: 2016-03-07 13:23:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, March 7, 2016, 11:12:01 AM, you wrote:

    > A ten instruktor czy fachowiec to skad ?

    Twoim zdaniem BMW jest produkowane w Polsce?

    > Tylko nie pisz "na etacie producenta".

    Oczywiście. Albo na kontrakcie.

    > No bo wiesz - ja takiego szkolenia nie zrobie, Ty zapewne tez nie, to
    > skad wziac fachowca ? :-)

    Znowu Ci się nudzi i trollujesz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 103. Data: 2016-03-07 13:24:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, March 7, 2016, 11:15:39 AM, you wrote:

    > Sprzet jest. Najpierw na trolejach, potem moze na starych pojazdach -
    > przeciez wyprzedaja co pare lat stare, radiowozy zmieniaja itd.
    > Zapomniales Millera i Smolensk ? Autem bezpieczniej :-)
    > A dezorganizacja chyba zadna, jesli pojechali normalnie autostrada.

    Jasne - trzy dni A4 wyłączona z ruchu. Nie ma dezorganizacji...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 104. Data: 2016-03-07 14:02:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,

    >Jasne - trzy dni A4 wyłączona z ruchu. Nie ma dezorganizacji...

    No ale to efekt dodatkowy, ktory w zasadzie nie powinien miec miejsca.
    Zauwaz, ze nie zamkneli autostrady na przejazd, a przeciez mogliby
    godzine przerwy na przejazd zarezerwowac :-)

    Jakby samolot sie rozp* na Okeciu, to tez bylaby dezorganizacja
    lotniska i kto wie, czy nie dluzej.

    A tu - wylaczona na 3 dni, czy wylaczona na 2 razy po 2 h ?
    I nie calkiem wylaczona, tylko ruch przerzucony na druga jezdnie ...
    no ale stosowna obnizka biletu powinna byc :-)

    J.

  • 105. Data: 2016-03-07 14:27:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    >Twoim zdaniem BMW jest produkowane w Polsce?

    Ale Opel juz bywa.
    Poza tym kierowcy BOR maja tez szkolenia "wewnetrzne" - takie zwykle -
    z techniki jazdy, czy chocby obowiazkowe "kierowcy pojazdu
    uprzywilejowanego".

    >Oczywiście. Albo na kontrakcie.

    >Znowu Ci się nudzi i trollujesz?

    RoManie - ale to nie jest "normalna umiejetnosc". Kierowca po kursie
    PJ jej nie umie, instruktor na tymze kursie tez nie umie, na studiach
    tez zajec z tego nie ma - ludzie ktorzy umieja to IMO w jakis tam
    sposob ze sportem samochodowym sa zwiazani.
    No i moga byc spaczeni przez wlasne szkolenie.

    Wyjatki widze trzy:
    -wszelkiego rodzaju ABJ, gdzie instruktorzy ograniczaja zakres
    szkolenia do celow "zwyklego" kursanta,
    -skandynawscy instruktorzy od szkolenia doszkalajacego - czyli jak
    jezdzic po bialej drodze,
    -BMW to akurat moze miec paru specow na etacie, chocby do rozwijania
    systemu ESP.

    Mnie np wychodzi, ze w razie poslizgu na sniegu, najlepiej wcisnac
    sprzeglo, oczywiscie oprocz krecenia kierownica.
    Proby kontrolowania gazem jakos czesciej koncza sie piruetem.

    A to nie jest to, co sie ceni na rajdzie, i niekoniecznie to, co sie
    ceni w BOR - w sensie - najpierw uciec z miejsca ataku ...

    J.

  • 106. Data: 2016-03-07 14:48:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, March 7, 2016, 2:02:11 PM, you wrote:

    > No ale to efekt dodatkowy, ktory w zasadzie nie powinien miec miejsca.
    > Zauwaz, ze nie zamkneli autostrady na przejazd, a przeciez mogliby
    > godzine przerwy na przejazd zarezerwowac :-)

    Przy tej prędkości? Max 20 minut na odcinek.

    > Jakby samolot sie rozp* na Okeciu, to tez bylaby dezorganizacja
    > lotniska i kto wie, czy nie dluzej.
    > A tu - wylaczona na 3 dni, czy wylaczona na 2 razy po 2 h ?

    Znacznie więcej niż 2 godziny.

    > I nie calkiem wylaczona, tylko ruch przerzucony na druga jezdnie ...
    > no ale stosowna obnizka biletu powinna byc :-)

    Nie na drugą jezdnię, tylko wywalono na 94. A zjazd spod Brzegu jest
    bardzo niewygodny dla obu kierunków - wiedzie drogami lokalnymi a nie
    drogą krajową 39, co jest zupełnie niepojęte.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 107. Data: 2016-03-07 15:19:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    >Przy tej prędkości? Max 20 minut na odcinek.

    A dokad jechali ? Bo jesli do Gliwic, to godzina zasadna.
    A moze nawet 2, jesli trzeba cala oproznic i jeszcze sprawdzic czy nie
    podminowana :-)

    >Znacznie więcej niż 2 godziny.
    >Nie na drugą jezdnię, tylko wywalono na 94.

    No to ambitnie.
    Ale co - "czynnosci" zabraly az tak duzo czasu ?
    Prokurator pewnie marznac nie chce :-)

    >A zjazd spod Brzegu jest
    >bardzo niewygodny dla obu kierunków - wiedzie drogami lokalnymi a nie
    >drogą krajową 39, co jest zupełnie niepojęte.

    Moze byl za blisko wezla olawskiego.

    Poza tym to Brzeg w woj. opolskim - do Opola powinni miec wygodnie, a
    Ty chcesz, zeby kilometry nadrabiali jadac tam i z powrotem :-)

    J.

  • 108. Data: 2016-03-07 18:17:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.03.2016 o 00:09, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Szkolenie powinno być w ośrodku producenta samochodu, przez
    > wykwalifikowanego instruktora. Ale może wypieprzyli wszystkich
    > fachowców i wzięli na kierowcę kogoś z łapanki.

    Skoro kierowca został szefem, to może sprzątacz został kierowcą - za PIS
    każda opcja jest możliwa.

  • 109. Data: 2016-03-07 19:42:08
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    W wiadomościach podano, że Duduś zasuwał na oponkach z 2010 roku.
    Przy jak myślę dużym rocznym przebiegu to trochę dużo.
    Generalnie wstyd na całą Europe.
    Ja w swoim normalnym cywilnym dupowozie to co 5 lat zmieniam.
    Michelin jest powiadomiony o sprawie i na razie dyplomatycznie
    się odcina.

    Przemeq

  • 110. Data: 2016-03-07 21:22:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    pl...

    >No i ciekaw jestem co do innych przepisow - czas pracy, tachograf, zakaz
    >wjazdu ciezarowek, a nawet limity predkosci - dopuszczalna w tym przypadku
    >to 80km/h :-)

    Czekaj, czekaj, słyszałeś o tzw. pojazdach uprzywilejowanych?