  • 1. Data: 2016-03-04 07:07:56
    Temat: Kto ma pierwszenstwo ........
    Od: kostuch <k...@o...pl>

    Zastanawia mnie kto w świetle prawa ma pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu

    http://zapodaj.net/18f0965435e21.jpg.html

    Obaj mają po ustąp pierwszeństwa

    Kto pojedzie pierwszy 1 czy 2 ?

  • 2. Data: 2016-03-04 07:20:38
    Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ........
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-04 o 07:07, kostuch pisze:
    > Zastanawia mnie kto w świetle prawa ma pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu
    >
    > http://zapodaj.net/18f0965435e21.jpg.html
    >
    > Obaj mają po ustąp pierwszeństwa
    >
    > Kto pojedzie pierwszy 1 czy 2 ?

    A Ty się nie nudzisz czasem?

  • 3. Data: 2016-03-04 07:25:10
    Od: kostuch <k...@o...pl>

    > A Ty się nie nudzisz czasem?

    Nie, po prostu mnie ciekawi kto ma pierwszeństwo w swietle prawa.

  • 4. Data: 2016-03-04 07:53:42
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "kostuch" <k...@o...pl> wrote in message
    > Zastanawia mnie kto w świetle prawa ma pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu

    z zaznaczonych nikt

    > http://zapodaj.net/18f0965435e21.jpg.html
    > Obaj mają po ustąp pierwszeństwa
    > Kto pojedzie pierwszy 1 czy 2 ?

    ten kto bedzie mial mozliwosc przejazdu (wolny pas 'za soba'
    po wjezdzie na droge z pierwszenstwem), jezeli beda go mieli
    naraz obaj (cala droga z pierwszenstwem pusta) to sobie 'zetna'
    zakret i mina sie bokami

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2016-03-04 07:57:13
    Od: kostuch <k...@o...pl>

    W dniu 2016-03-04 o 07:53, m4rkiz pisze:
> [...]
    > po wjezdzie na droge z pierwszenstwem), jezeli beda go mieli
    > naraz obaj (cala droga z pierwszenstwem pusta) to sobie 'zetna'

    Droga pusta, obaj wjezdzaja i na srodku drogi stluczka(obratli sie) i
    wtedy czyja wina ? obojga ?

  • 6. Data: 2016-03-04 08:04:30
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Droga pusta, obaj wjezdzaja i na srodku drogi stluczka(obratli sie) i
    > wtedy czyja wina ? obojga ?

    A jak jakiś pacjent jedzie drogą z przeciwnej strony i walniecie się
    lusterkami to czyja ma być wina?

  • 7. Data: 2016-03-04 08:58:43
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 4 Mar 2016 07:57:13 +0100
    kostuch <k...@o...pl> wrote:

    > Droga pusta, obaj wjezdzaja i na srodku drogi stluczka(obratli sie) i
    > wtedy czyja wina ? obojga ?

    Jeśli to prawdziwa sytuacja, to obaj powinni dostać po mandacie i 20 batów za głupotę
    ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2016-03-04 09:49:02
    Od: kostuch <k...@o...pl>

    W dniu 2016-03-04 o 08:58, szerszen pisze:

    > Jeśli to prawdziwa sytuacja, to obaj powinni dostać po mandacie i 20 batów za
    głupotę ;)

    O tej stłuczcce to sytuacja hipotetyczna :)

    Więc powinni się minąć jak droga pusta w obu kierunkach ?
    Bo tak samo 1 jak i 2 mają chyba takie same położenie

  • 9. Data: 2016-03-04 10:00:09
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "kostuch" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Droga pusta, obaj wjezdzaja i na srodku drogi stluczka(obratli sie) i
    > wtedy czyja wina ? obojga ?

    a gdyby jechali na wprost i sie trafili? to czyja wina?
    jak sie znajda 2 sieroty i trafia w takiej sytuacji to pozniej policaje beda
    sie glowic- czy oba pojazdy byly w ruchu, ktory byl poza osia jezdni
    itepe...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2016-03-04 10:13:08
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 4 Mar 2016 09:49:02 +0100
    kostuch <k...@o...pl> wrote:

    > Więc powinni się minąć jak droga pusta w obu kierunkach ?

    Tak, to sytuacja bezkolizyjna, ich tory jazdy się nie przecinają, zatem jadą każdy w
    swoją stronę.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń