  • 91. Data: 2016-03-07 08:58:28
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-03-06 o 19:54, cef pisze:

    > No nie wiem, robią teraz takie ch... oprogramowanie.
    > OE był -dla takich matołów informatycznych jak ja - niezawodny.
    > Nic mi się nie łamało, wszystko czytałem, nikomu nie bruździłem.
    > A teraz co chwilę się coś sypie.

    Nic się nie sypie - domyślnie jest prawidłowo - musiałeś przy jakiejś
    okazji zmienić.
    Prawy klik na grupę, właściwości i odznacz na pierwszej zakładce
    domyślne stosowanie wybranego zestawu znaków. Powinno pomóc.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 92. Data: 2016-03-07 09:00:59
    Temat: Re: Dudusiowi ... nie z łapanki.
    Od: "Koalkon" <c...@a...pl>

    wiadomości news:1570212789$20160307000945@squadack.com...

    > Ale może wypieprzyli wszystkich
    > fachowców i wzięli na kierowcę kogoś z łapanki.
    >
    > RoMan

    PiSdzielcy nie obsadzają stanowisk "z łapanki".
    Najprawdopodobniej wypieprzyli fachowca, a na to miejsce zatrudnili
    pociotka, lub kogoś kto woził autobusem ludzi na spędy Rydzyka,
    albo w najlepszym przypadku taksówkarz, ale zasłużony dla partii PiS.

  • 93. Data: 2016-03-07 09:05:35
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 4 Mar 2016 19:46:47 +0100
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    Przecież to jedna wielka ściema.
    Odwracacz uwagi i tyle.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 94. Data: 2016-03-07 10:25:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-07 o 08:58, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > Prawy klik na grupę, właściwości i odznacz na pierwszej zakładce
    > domyślne stosowanie wybranego zestawu znaków. Powinno pomóc.

    Sypie się - w znaczeniu, że w zależności na co odpowiadam, to się kaszani
    albo nie. Kiedyś było to tylko w przypadku automatycznego odpowiadania
    z kodowaniem takim jak wiadomość, ale jakoś zawsze działo się coś innego.
    Zobaczymy co teraz będzie - zawsze miałem ustawione tak.

  • 95. Data: 2016-03-07 10:33:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 Mar 2016 11:12:36 +0100, w <56dc0296$0$651$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ghost" <g...@e...com> napisał(-a):

    > ednakowoż opona jest na miejscu, nie widać w jakim dokładnie stanie, ale
    > nie wygląda na całkowicie "wybuchniętą", jak to duduś reklamował.
    > http://www.fakt.pl/m/crop/0/-550/faktonline/63592713
    5704412195.jpg

    Ciekawe ślady. Wygląda jakby kierowca chciał wrócić na drogę, tylko natura i
    ukształtowanie terenu zwyciężyli.
    Gieroj :)

  • 96. Data: 2016-03-07 11:12:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,
    >Szkolenie powinno być w ośrodku producenta samochodu, przez
    >wykwalifikowanego instruktora. Ale może wypieprzyli wszystkich
    >fachowców i wzięli na kierowcę kogoś z łapanki.

    A ten instruktor czy fachowiec to skad ?
    Tylko nie pisz "na etacie producenta".

    No bo wiesz - ja takiego szkolenia nie zrobie, Ty zapewne tez nie, to
    skad wziac fachowca ? :-)

    J.

  • 97. Data: 2016-03-07 11:15:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...
    Dnia Sun, 6 Mar 2016 20:25:35 +0100, re napisał(a):
    >Teoria jest taka, że za to gość dostaje większe pieniądze niż
    >przeciętny
    >taksiarz, żeby właśnie potrafią zareagować.
    >Praktyka pewnie jest taka, że te pieniądze wcale nie takie większe,
    >szkolenia owszem ale głównie teoretyczne, ćwiczyć nie ma jak, bo
    >sprzęt za
    >drogi na upalanie. No i jest jak jest.

    Sprzet jest. Najpierw na trolejach, potem moze na starych pojazdach -
    przeciez wyprzedaja co pare lat stare, radiowozy zmieniaja itd.

    >Do tego zamiast szybko, bezpiecznie i bez dezorganizacji ruchu na
    >drogach
    >przelecieć śmigłowcem (sądząc po rozmiarach kolumny być może i
    >taniej), to
    >się silą na jeżdżenie samochodami, no bo przecież wożenia się
    >śmigłowcem
    >prasa by nie wybaczyła.

    Zapomniales Millera i Smolensk ? Autem bezpieczniej :-)

    A dezorganizacja chyba zadna, jesli pojechali normalnie autostrada.

    J.

  • 98. Data: 2016-03-07 11:25:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Dnia Sun, 6 Mar 2016 13:11:03 +0100, Cavallino napisał(a):
> [...]

    obl.pdf

    >Bzdura

    Ale co jest bzdura ?

    J.

  • 99. Data: 2016-03-07 11:28:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-07 o 08:15, tck pisze:

    > ano powiedzieli w tv ze ok 3,7t- i tu pytanie- mozna tym na kategorii B
    > jezdzic? Czy konieczne C?

    Zależy co w dowodzie rejestracyjnym wpisali w rubryce "Rodzaj pojazdu".

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2016-03-07 11:38:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    pl...

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    8obl.pdf

    >Ale co jest bzdura ?

    To co piszesz. Przyczyna katastrofy był błąd pilota.