  • 191. Data: 2016-03-11 18:54:51
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak sie ktos w koncu zamachnie to nie na tych ze swiecznika a na Ciebie na mnie na
    tych ludzi co przed chwila autobusem jechali. Po to chujom pancerne auta, ochrona,
    zamkniete osiedla itp zeby bylo zamachowcowi trudniej ich rozerwac. Daje sobie chuja
    w talarki pociac ze jak by im odebrac to co zapewnia im nienalezne bezpieczenstwo to
    bezpieczenstwo w panstwie by sie poprawilo. Przy okazji wszystkim enomicznie by sie
    poprawilo bo musieli by tak rzadzic zeby nie wkurwiac klasy robotniczej.

  • 192. Data: 2016-03-11 22:53:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    pl...

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ano, pojedyncze przypadki moga sie zdarzyc, ale poza nimi to prawie zadna

    "prawie" nojapierdolę, długo tak potrafisz robić ze swojej gęby cholewę?
    doświadczenie pokazuje, że tak

  • 193. Data: 2016-03-12 19:31:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > A ja ci mówię, że nie jest. Jakie masz powody sądzić, że tak?
    > ---
    > To oczywiste jest.

    To wystąp - napiszą ci w formie dycyzji administracyjnej, czemu nie jest
    (albo czemu nie udostępnią jeśli jednak jest). Będziemy mieli podstawę
    do dalszej dyskusji.
    ---
    Ale czemu ja ? Jestem tutejszym cienkim bolkiem.

    > Jasne - akurat większość mediów spoza rezimowych najchętniej by z Dudy i
    > jego bodygardów łacha pociągnęła;)
    > ---
    > Toczy się śledztwo

    No toczy się. BOR już raport wydalił z siebie (choć nie wiem gdzie
    przeczytać). W skrócie - w ciągu ubiegłych ośmiu lat ... - czyli opona
    pękła przez Tuska;)
    ---
    Można odmawiać ujawniania dowodów.

  • 194. Data: 2016-03-12 20:01:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 12.03.2016 19:31, re wrote:

> [...]
    > do dalszej dyskusji.
    > ---
    > Ale czemu ja ? Jestem tutejszym cienkim bolkiem.

    Bo ty twierdzisz, że to informacja publiczna. Ciężko żeby występował w
    trybie info publicznej, ktoś twierdzi, że film z lumuzyny prezydenckiej
    lub następnego samochodu w kolumnie nią nie jest.

    Shrek

  • 195. Data: 2016-03-12 20:53:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    trybie info publicznej, ktoś twierdzi, że film z lumuzyny prezydenckiej
    lub następnego samochodu w kolumnie nią nie jest.
    Czemu ? To niczym nie grozi ale też nie musi niczego dowieść

  • 196. Data: 2016-03-13 07:31:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 12.03.2016 20:53, re wrote:

> [...]
    > ---
    > Czemu ? To niczym nie grozi ale też nie musi niczego dowieść

    Temu że dowód spoczywa na dyskutancie głoszącym tezę. Ty twierdzisz, że
    to informacja publiczna, ty masz wykombinować dowód. Nie na odwrót.

    EOT.

  • 197. Data: 2016-03-13 13:48:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    Temu że dowód spoczywa na dyskutancie głoszącym tezę. Ty twierdzisz, że
    to informacja publiczna, ty masz wykombinować dowód. Nie na odwrót.
    Nie, ja stwierdzam fakt a Ty głosisz tezę (że nie jest), więc Ty masz
    wykombinować dowód.

    PO. Chyba nie zrozumiałeś co do Ciebie napisałem. Nie chodziło o to kto
    dowiedzie tylko dlaczego nie ja.

    EOT.

  • 198. Data: 2016-03-14 18:16:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >"prawie" nojapierdolę, długo tak potrafisz robić ze swojej gęby
    >cholewę? doświadczenie pokazuje, że tak

    Nowiutka opona prosto z fabryki potrafi peknac (jak ma wade
    produkcyjna), wiec nie napisze ze "zadna".
    Ale jak wady nie ma, to po dwoch latach nie pekaja.

    Inaczej mialbys zakaz jazdy na starszych oponach :-)

    J.

  • 199. Data: 2016-03-18 11:02:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >wiec nie napisze ze "zadna".
    >Ale jak wady nie ma, to po dwoch latach nie pekaja.

    >Inaczej mialbys zakaz jazdy na starszych oponach :-)

    To się zdecyduj, czy "na pewno" czy "prawie na pewno". niechluju językowy.

  • 200. Data: 2016-03-18 11:30:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Nowiutka opona prosto z fabryki potrafi peknac (jak ma wade
    > produkcyjna), wiec nie napisze ze "zadna".
    > Ale jak wady nie ma, to po dwoch latach nie pekaja.
    >
    > Inaczej mialbys zakaz jazdy na starszych oponach :-)

    a na wyjętych ze śmietnika można?
    a oni jeżdzili :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?