  • 1. Data: 2016-03-04 19:46:47
    Temat: Dudusiowi pekla opona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Prezydentowi pekla opona na autostradzie
    http://www.tvn24.pl/pekla-opona-w-limuzynie-prezyden
    ta-dudy,624745,s.html

    Jakze to tak - bomby nie bylo ?
    Tak to jest, jak sie kupuje od najtanszego dostawcy :-)

    Nie mam doswiadczenia z peknieta opona ... duzo trzeba przekroczyc,
    aby w polu wyladowac ?
    Czy 140 to az nadto wystarczy ?

    J.

  • 2. Data: 2016-03-04 20:11:26
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-04 o 19:46, J.F. pisze:

    > Jakze to tak - bomby nie bylo ?
    > Tak to jest, jak sie kupuje od najtanszego dostawcy :-)

    ma szczęście że żadna brzoza nie stała w narożu... po Kaczorze boją się
    latać, teraz i jeździć przestaną :)

  • 3. Data: 2016-03-04 20:21:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-03-04 o 20:11, PlaMa pisze:

    > ma szczęście że żadna brzoza nie stała w narożu... po Kaczorze boją się
    > latać, teraz i jeździć przestaną :)

    Przesiądą się na konie. Fachofcóff już do tego mają.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2016-03-04 20:30:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dasz sobie fiuta w talarki pociac ze nie byla napompowana wodorem i tlenem?

  • 5. Data: 2016-03-04 20:42:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Dasz sobie fiuta w talarki pociac ze nie byla napompowana wodorem i
    >tlenem?

    Nawet paznokcia nie dam, IMO - opony rzadko pekaja.

    W odroznieniu od samolotow latajacych 5m nad lasem ...

    J.

  • 6. Data: 2016-03-04 21:52:44
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > Dasz sobie fiuta w talarki pociac ze nie byla napompowana wodorem i tlenem?

    Była napompowana ruskim chelem. Czerwonym!

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2016-03-04 22:10:18
    Od: rAzor <b...@s...pl>

> [...]
    > Tak to jest, jak sie kupuje od najtanszego dostawcy :-)
    >
    > Nie mam doswiadczenia z peknieta opona ... duzo trzeba przekroczyc, aby

    Będziesz równie głupio rechotał, jak i tobie "góma szczeli"?
    Czy to u ciebie może norma i jeździsz na kapciach wykradzionych emerytom
    z KODu z klombików kwiatowych?
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 8. Data: 2016-03-04 22:20:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 4 Mar 2016 19:46:47 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    ta-dudy,624745,s.html

    > Jakze to tak - bomby nie bylo ?
    > Tak to jest, jak sie kupuje od najtanszego dostawcy :-)

    Jakiego dostawcy?
    To BMW, więc opony kupuje się w BMW.

    > Nie mam doswiadczenia z peknieta opona ... duzo trzeba przekroczyc,
    > aby w polu wyladowac ?
    > Czy 140 to az nadto wystarczy ?

    Zależy co tam kierowca zaczął wywijać jak mu huknęło pod podwoziem.
    Ale ciekawe jak ESP reaguje na taki wystrzał, bo może się okazać że całkiem
    głupio.

  • 9. Data: 2016-03-04 22:27:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 4 Mar 2016 22:20:22 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    ta-dudy,624745,s.html

    > Jakiego dostawcy?
    > To BMW, więc opony kupuje się w BMW.

    Doczytałem że to była wersja opancerzona.
    Czyli pewnie sporo waży.

    No i ciekawe jakie indeksy prędkości mają opony do takich ciężkich aut.
    Bo tu chyba ciężko będzie pogodzić wysoki indeks prędkości i nośności z
    dobrą przyczepnością (a pewnie to zimówki).

    Może się okazać że takim autem nie należy utrzymywać długo wysokiej
    prędkości.

  • 10. Data: 2016-03-04 22:31:41
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 04.03.2016 o 22:10, rAzor pisze:
    ta-dudy,624745,s.html

    > Będziesz równie głupio rechotał, jak i tobie "góma szczeli"?
    > Czy to u ciebie może norma i jeździsz na kapciach wykradzionych emerytom
    > z KODu z klombików kwiatowych?

    Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz.

    "Góma" to "szczeliła" twojemu staremu i teraz bredzisz gdzie cię nie chcą.

    --
    Kaczin