  • 21. Data: 2012-03-23 11:37:58
    Temat: Re: Dobry tekst dla wielbicieli Androida
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 11:18:51 +0100, Chris napisał(a):

    > A bez metafoir ....

    poszukać instrukcji jak zrootować telefon?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 22. Data: 2012-03-23 12:14:56
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > poszukać instrukcji jak zrootować telefon?

    To nie problem jeśli chodzi o roota ...

    Problem to użytkownik który nie chce mieć roota ... są tacy co lubią działać
    na tym co fabryka dała, kupować orginalne progtamy, gry itd .. i nie jeździć
    Passatem TDI .... kupionym od dziadka Niemca ...

  • 23. Data: 2012-03-23 12:40:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 12:14:56 +0100, Chris napisał(a):

    > To nie problem jeśli chodzi o roota ...
    >
    > Problem to użytkownik który nie chce mieć roota ... są tacy co lubią działać

    Problem, to usenetowicz który chce edytować zaawansowane ustawienia systemu
    zablokowane przez dostawcę systemu bez odblokowania dostepu do
    zaawansowanych ustawień systemu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 24. Data: 2012-03-23 12:40:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-22 20:04, ToMasz pisze:

    (...) ale gdyby takie "śledzenie" było
    > normalne i dotyczyło każdego, to dzisiejsza przestępczość prawie
    > przestała by istnieć!

    Ciekawy temat.

    Przypomnij sobie, jakie przekroczenia rejestrowały pierwsze fotoradary
    przy drogach. Przekroczeń było tyle, że mandaty dostawali tylko ci,
    którzy przekraczali naprawdę mocno. Regułą było, że do 30 km/h
    traktowane było jako "w normie".

    Jak jest teraz? 12 km/h i masz pewny mandat. Dlaczego? Bo ludzie zaczęli
    wolniej jeździć a "system" oczekuje stałych przypływów z kar.

    Jak będzie w Twoim przykładzie? Drobne naruszenia prawa popełnia każdy,
    nieustannie. Dlaczego? Bo prawo to nie życie, jest pełne bezsensownych
    przepisów i czasem trzeba je naginać.

    Co się stanie, gdy znikną sprawcy "grubych" wykroczeń? To samo, co z
    fotoradarami - wszyscy będziemy karani za byle gówno, bo "wpływy z kar
    muszą trwać".

    Nie licz, że przestępczość zniknie. Za to na pewno zmieni się definicja
    przestępcy. Zostanie nim każdy, kto przeklnie na ulicy, wypije piwo na
    plaży, rzuci papierek od cukierka pod nogi, przejedzie rowerem po
    chodniku, zdepcze stokrotkę, złowi małą płotkę, zejdzie ze szlaku w
    górach, itd.

    Lepiej niech jest jak jest.

  • 25. Data: 2012-03-23 13:11:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Problem, to usenetowicz który chce edytować zaawansowane ustawienia
    > systemu zablokowane przez dostawcę systemu bez odblokowania dostepu do
    > zaawansowanych ustawień systemu.

    Problem to np. reklamy których ktoś nie chce a nie chce ingerować w telefon
    albo nie może bo ma tel. służbowy i nie może w nim samemu mieszać.

  • 26. Data: 2012-03-23 13:14:08
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 13:11:48 +0100, Chris napisał(a):

    > Problem to np. reklamy których ktoś nie chce a nie chce ingerować w telefon
    > albo nie może bo ma tel. służbowy i nie może w nim samemu mieszać.

    Problem to zrozumienie, że "darmowy" system nie jest darmowy, tylko
    finansowany reklamami i utraconą prywatnością.
    Ale zawsze można wybierać płatne wersje produktów, wtedy one sa bez reklam.

    Oprócz tego w Androidzie root jest zazwyczaj bez problemu odwracalny i nie
    wymaga az takiego hackowania jak wgrywanie gotowanych ROM.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 27. Data: 2012-03-23 13:21:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

    >Problem to zrozumienie, że "darmowy" system nie jest darmowy, tylko
    >finansowany reklamami i utraconą prywatnością.
    >Ale zawsze można wybierać płatne wersje produktów, wtedy one sa bez
    >reklam.

    Ale to juz nie tylko google czy Android - 90% darmowych w nokia store
    tez chce reklamy wyswietlac.

    Albo taki Gadu-Gadu - darmowy, darmowy, a w koncu wyswietla reklamy.

    J.

  • 28. Data: 2012-03-23 13:43:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
> [...]
    >Jak jest teraz? 12 km/h i masz pewny mandat. Dlaczego? Bo ludzie
    >zaczęli wolniej jeździć a "system" oczekuje stałych przypływów z kar.

    Nie.
    Kiedys FR miala policja. Nie wiadomo czy ze zrozumienia sytuacji, czy
    z dobroci serca, czy we wlasnym dobrze pojetym interesie - ale bylo
    jak piszesz - byly ustawione sporo ponad limit. I byla np taka
    gierkowka, gdzie predkosci byly spore, budek nastawiali ... ale FR w
    nich nie bylo. Bo tak prawde mowiac to i same budki wystarczyly. No i
    czasem sobie z reczna suszarka stali.

    Potem do policji doszly SM. Tu juz roznie z wyrozumialoscia bylo, bo
    to zalezy od przekonan prezydenta miasta.
    A potem doszlo kilka SG, gdzie wojt postanowil dorobic na turystach,
    mimo ze sa 100km od morza.
    I tam system rzeczywiscie oczekuje wplywow, nie zakladalbym ze
    stalych, i nie ma zmiluj sie, a jesli granica spadla, to tylko dlatego
    ze kiedys im sie moglo za takie +12 nie oplacac lapac, a teraz z braku
    tych +30 to i +12 dobre. Niektore widac przekroczyly jakies granice,
    bo je zlikwidowano.

    A dalej to policji odebrano FR i przekazano do ITD, ITD ma zrobic
    automatyczny system, i tam im ustawowo okreslili ze ponizej +10 nie
    foca. I nie o wplywy tu chodzi bo juz ponad rok mija a FR leza gdzies
    niewykorzystane.

    J.

  • 29. Data: 2012-03-23 14:38:02
    Od: Mieczyslaw Tarnawski - Zielona Góra <...@...c>

    W dniu 22-03-2012 20:02, Waldek Godel pisze:

    > http://jamesisbored.com/iphone/content/hosts.php
    >
    > Autor jest akurat ajfoniarzem, można usunąć wszystkie linki do apple, iAd i
    > innych ich biznesow, będzie parę kB mniej.

    a czy czasem nie potrzeba 'zrootowac' telefonu?

  • 30. Data: 2012-03-23 16:14:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:
    > http://gizmodo.com/5895010/the-case-against-google
    > I jego esencja:
    >
    > Google needs you to reveal your location, your friends, your history,
    > your desires, your finances; nothing short of your essence. And it
    > needs to combine all that knowledge together. That's Search Plus Your
    > World. "Your World" is not just your friends, or your location. It's
    > your everything. The breadth of information Google wants to collect
    > and collate is the stuff of goosebumps.
    > And the thing is, Google's going to get it. All of it.

    Robi się coraz śmieszniej:
    http://www.pcworld.com/article/252259/google_gets_pa
    tent_for_using_background_noise_to_target_ads.html