  • 1. Data: 2012-03-22 22:19:45
    Temat: Poczta w Nokii 500
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    Szukam opisu ustawień w Nokii 500,
    tak by móc na niej korzystać z poczty,
    to znaczy gdzie wprowadza się adresy
    POP3 i SMTP, nazwę użytkownika,
    hasło itd.
    Gdzie i co należy ustawić - krok po kroku.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Antoni

  • 2. Data: 2012-03-23 06:00:40
    Temat: Re: Poczta w Nokii 500
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

> [...]
    > POP3 i SMTP, nazwę użytkownika,
    > hasło itd.
    > Gdzie i co należy ustawić - krok po kroku?

    W instrukcji odnośnie POP3 i SMTP nic
    nie ma.

    Chodzi mi o odbieranie poczty ze skrzynki,
    która już istnieje (od lat) w Neostradzie,
    a ABO wraz z MB na przesyłanie danych
    w Orange.

    Wiem, że dało się to zrobić w starszych
    Nokiach, więc pewnie w Nokii 500 też,
    ale jak?

    Pozdrawiam
    Antoni

  • 3. Data: 2012-03-23 16:31:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-03-23 06:00, Antoni pisze:

> [...]
    > nie ma.
    >
    > Chodzi mi o odbieranie poczty ze skrzynki,
    > która już istnieje (od lat) w Neostradzie,

    <http://www.nokia.com/gb-en/support/faq/?action=sing
    leFAQ&caseid=FA136386_en_US>

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-03-24 06:47:54
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

> [...]
    > nie ma.
    >
    > Chodzi mi o odbieranie poczty ze skrzynki,
    > która już istnieje (od lat) w Neostradzie,

    Bardzo dziękuję.
    Skrzynka się założyła, ale nie odbiera poczty
    i nie można wysyłać, chociaż komórka próbuje
    cały czas wysyłać i informuje, że nie może.

    Pewnie jeszcze coś trzeba ustawić lub zaznaczyć.
    Dlatego przydałaby się instrukcja krok po kroku,
    może nawet z obrazkami.
    Ewentualnie informacja od kogoś, komu to działa
    z podaniem co i jak w każdym oknie zostało
    ustawione lub wybrane.

    Pozdrawiam
    Antoni

  • 5. Data: 2012-03-24 07:43:39
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    > ale napisał, że ustawiał.
    Przecież gdybym tego nie zrobił,
    to skrzynka by się nie założyła.
    Ile razy mam jeszcze to napisać?

    Antoni

  • 6. Data: 2012-03-24 12:30:17
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-24 06:47, Antoni pisze:

> [...]
    > może nawet z obrazkami.
    > Ewentualnie informacja od kogoś, komu to działa
    > z podaniem co i jak w każdym oknie zostało

    POP i SMTP ustawiłeś ?

  • 7. Data: 2012-03-24 12:41:17
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    > POP i SMTP ustawiłeś ?

    OCZYWIŚCIE! Zresztą bez tego skrzynka by się nie założyła.

    Analogiczne ustawienia na starej komórce dają pozytywny
    efekt (sprawdzanie skrzynki, odbieranie i wysyłanie poczty),
    natomiast na Nokii 500 nie. Dlaczego?

    Pozdrawiam
    Antoni

  • 8. Data: 2012-03-24 13:06:30
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 12:41:17 +0100, Antoni napisał(a):

    > Analogiczne ustawienia na starej komórce dają pozytywny
    > efekt (sprawdzanie skrzynki, odbieranie i wysyłanie poczty),
    > natomiast na Nokii 500 nie. Dlaczego?

    Być może dlatego, że w najnowszych modelach, idąc drogą wyznaczoną przez
    Stefka Pracusia, czyli drogą permanentnej kontroli i inwigilacji, Nokia
    wymusza ściąganie poczty przez Nokia Mail. Czyli poczta z twojego konta
    jest ściągana poprzez serwery Nokii, gdzie śfińczycy mogą ją sobie
    przeglądnąć. Ale Nokia Mail miewa czasem problemy, zwłaszcza jeżeli serwer
    nie ma standardowego ustawienia (czyli serwery nie są konfigurowane w stylu
    mail.domena.com albo pop3.domena.com czy smtp.domena.com). Moze też serwer
    ma zablokowane połączenia z Nokia mail - przyczyn może byc wiele.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 9. Data: 2012-03-24 15:10:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> writes:

> [...]
    > mail.domena.com albo pop3.domena.com czy smtp.domena.com). Moze też serwer
    > ma zablokowane połączenia z Nokia mail - przyczyn może byc wiele.

    The Nokia Belle phones support the following email service types:

    Exchange ActiveSync (for corporate email).
    Internet based email services via the Nokia Messaging service
    (Nokia-hosted service for accessing consumer email, e.g. Yahoo!
    Mail, Gmail, Windows Live Hotmail, Ovi Mail).
    Native email (Direct POP/IMAP access)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    MJ

  • 10. Data: 2012-03-24 15:13:58
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 15:10:32 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > (Nokia-hosted service for accessing consumer email, e.g. Yahoo!
    > Mail, Gmail, Windows Live Hotmail, Ovi Mail).

    Ale jesteś pewien, że pytający ustawiał POP/IMAP? I że w ogóle udało mu się
    go znaleźć?
    W takiej N8 znalezienie ustawień POP3/IMAP/SMTP było rownie łatwe i proste
    jak znalezienie punktu G u posłanki Kempy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński