  • 11. Data: 2011-03-25 10:21:44
    Temat: Re: Dobry compact
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):
> [...]
    mieszczącym się w kieszeni koszuli
    niż po prostu "w kieszeni") jest zdaje

    > Że co proszę?
    >
    > http://goo.gl/7St4T
    > http://www.optyczne.pl/3592-nowo%C5%9B%C4%87-Olympus
    _XZ-1_%E2%80%93_flagowy_kompakt.html

    Mówiąc "mieszczącym się w kieszeni koszuli" mam na myśli dowolną koszulę, nie tylko
    te z większymi kieszeniami. I bez
    wypychania kieszeni, po prostu ma się dać wsunąć, wyjąć i nie uwierać zanadto.
    Porównaj sobie rozmiary, zwłaszcza grubość:

    http://a.img-dpreview.com/reviews/OlympusXZ1/images/
    sidebyside.jpg
    http://a.img-dpreview.com/reviews/OlympusXZ1/images/
    sidebyside2.jpg

    --
    Mirek

  • 12. Data: 2011-03-25 10:29:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 11:21:44 +0100, John Smith napisał(a):

> [...]
    > wypychania kieszeni, po prostu ma się dać wsunąć, wyjąć i nie uwierać zanadto.
    > Porównaj sobie rozmiary, zwłaszcza grubość:

    Nie wiem, nie mam kieszeni do porównania, ale różnica jest dość niewielka.
    Chciałeś też jasne szkło, a tu Olympus nie ma konkurencji.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 13. Data: 2011-03-25 11:24:05
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    sidebyside.jpg
    sidebyside2.jpg

    > Nie wiem, nie mam kieszeni do porównania, ale różnica jest dość niewielka.

    Każdy zakłada jakiś tam sposób noszenia aparatu. Tobie (bez kieszeni) trudno się
    odnieść do sytuacji noszenia w niej
    aparatu. Ja myśląc o aparacie zabieranym wszędzie zakładam, że będę go nosił właśnie
    w kieszeni. Jeśli mam go nosić
    "zawsze", to nie może uwierać. Ja tą kieszeń mam, noszę w niej na razie inny mały
    kompakt, i o tym piszę.
    Pół cala różnicy w grubości (ponad 40% różnicy) to niewiele? Dla mnie to spora
    różnica. Nawet nie licząc różnicy w
    szerokości i wysokości.

    > Chciałeś też jasne szkło, a tu Olympus nie ma konkurencji.

    Nie chodzi mi o aparat najlepszy w jednym kryterium, chodzi o aparat spełniający
    WSZYSTKIE zadane (chyba rozsądnie)
    kryteria.

    --
    Mirek

  • 14. Data: 2011-03-25 11:44:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 12:24:05 +0100, John Smith napisał(a):

> [...]
    sidebyside2.jpg

    > Każdy zakłada jakiś tam sposób noszenia aparatu. Tobie (bez kieszeni) trudno się

    To nie tak, bo ja nic o noszeniu nie pisałem, tylko o tym, że na zdjęciu
    nie ma kieszeni, do której możnaby porównać aparat :)

> [...]
    kompakt, i o tym piszę.
    > Pół cala różnicy w grubości (ponad 40% różnicy) to niewiele? Dla mnie to spora

    Sporo albo i niesporo, zależy czy ważniejszy jest mały rozmiar czy jasne
    szkło.

    > Nie chodzi mi o aparat najlepszy w jednym kryterium, chodzi o aparat spełniający
    WSZYSTKIE zadane (chyba rozsądnie)
    > kryteria.

    Wszyskich kryterów na raz spełnić się z reguły nie da, pozostaje kompromis.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 15. Data: 2011-03-25 14:14:21
    Od: John Smith <u...@e...net>

    różnica. Nawet nie licząc różnicy w

    > Sporo albo i niesporo, zależy czy ważniejszy jest mały rozmiar czy jasne
    > szkło.

    Na nic mi kolejny aparat, którego nie będę nosił częściej niż ten, co już mam.
    (wężykiem, wężykiem ... ;-))

    WSZYSTKIE zadane (chyba rozsądnie)

    > Wszyskich kryterów na raz spełnić się z reguły nie da, pozostaje kompromis.

    Kiedy akurat w tym przypadku S95 spełnia wszystkie zadane przeze mnie kryteria.
    Jeszcze tylko nie potrafię się przekonać, że koniecznie potrzebuję następny aparat.
    :-)

    --
    Mirek

  • 16. Data: 2011-03-25 21:36:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 15:14:21 +0100, John Smith napisał(a):

    różnica. Nawet nie licząc różnicy w

    > Na nic mi kolejny aparat, którego nie będę nosił częściej niż ten, co już mam.
    > (wężykiem, wężykiem ... ;-))

    No wiesz, ja tam chodzę prawie wszędzie z lustrzanką ;) A jakby co,
    awaryjnie zostaje jakiś pseudoaparat w telefonie ;)

> [...]
    > Jeszcze tylko nie potrafię się przekonać, że koniecznie potrzebuję następny aparat.

    Pogadaj z jakimś handlowcem dobrym, przekona cię, że potrzebujesz ;)