    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dobry compact
    Date: Fri, 25 Mar 2011 22:36:07 +0100
    <im5nv4$6t9$1@news.onet.pl> <im7mek$7pj$1@news.onet.pl>
    <f...@h...googlegroups.com>
    <d...@k...googlegroups.com>
    <imhm50$tdk$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <imhqbp$5dj$1@node2.news.atman.pl>
    <1m9jjrr9n4ahz$.1gjfg9ua89hl3.dlg@40tude.net>
    <imhu0m$b82$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <imi7vt$nob$1@node2.news.atman.pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 15:14:21 +0100, John Smith napisał(a):

> [...]
    różnica. Nawet nie licząc różnicy w

    > Na nic mi kolejny aparat, którego nie będę nosił częściej niż ten, co już mam.
    > (wężykiem, wężykiem ... ;-))

    No wiesz, ja tam chodzę prawie wszędzie z lustrzanką ;) A jakby co,
    awaryjnie zostaje jakiś pseudoaparat w telefonie ;)

    WSZYSTKIE zadane (chyba rozsądnie)

    > Kiedy akurat w tym przypadku S95 spełnia wszystkie zadane przeze mnie kryteria.
    > Jeszcze tylko nie potrafię się przekonać, że koniecznie potrzebuję następny aparat.
    :-)

    Pogadaj z jakimś handlowcem dobrym, przekona cię, że potrzebujesz ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which