  • 81. Data: 2019-03-01 07:33:37
    Temat: Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2019 o 00:31, kk pisze:

    > Ja zawsze wchodzę na drabinę jak chcę coś powiedzieć ...

    Prezes himself? Od czego pierwsze "k" w nicku?

    Shrek

  • 82. Data: 2019-03-03 11:51:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-27 o 15:15, WS pisze:

    > ;) no bez przesady, ale gdzies powinien byc "punkt rownowagi", praktycznie
    wszystkie tego typu systemy maja plusy dodatnie i ujemne ;)

    > np. poprzednio mialem Honde CBR600 F4i, jak ja kupowalem to kilka osob odradzalo,
    bo pali wiecej 0.5-1 litr/100 niz poprzedniczka F4. Roznica byla taka, ze zamist
    gaznika miala wtrysk i dolozony katalizator.

    > Co lepsze? Wiecej tlenkow azotu w spalinach, czy wieksza emisja (modnego ostatnio)
    CO2?

    > No i im nowsze/bardziej skomplikowane systemy, tym bardziej awaryjne, co jest malo
    eko, bo powoduje szybsza wymiane na nowe pojazdy... a to tez koszt dla srodowiska

    Jakie są zyski/straty dla otoczenia ze zdemontowania tłumika z układu
    wydechowego i zastąpienia go wydechem "racingowym"?

  • 83. Data: 2019-03-06 20:55:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-27 o 07:22, Shrek pisze:

    > Ufaj komentarzom na youtubie;)

    > Niby można od dzisiaj na czerwonym i niekt się nei zainteresuje?

    Tak. Sprawdziłem to.

  • 84. Data: 2019-03-06 21:35:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-27 o 22:54, Shrek pisze:

    > Te po prostu najlepiej słychać.

    Byłeś w Warszawie?

  • 85. Data: 2019-03-06 21:36:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-25 o 15:22, Miroo pisze:

    > To tym bardziej może stać w korkach ;)

    Jak jedzie też nie zatruwa.

  • 86. Data: 2019-03-06 21:46:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-27 o 22:41, Shrek pisze:

    > Ale ta z 83 ma tłumiki - i to widać dobre, bo mimo, że o 1/3 mocniejsza,
    > to cichsza;)

    Czyli jednak to jest kwestia lansowanej przez branżę motoryzacyjną mody
    na głośne wydechy.

    A kata nie ma żaden znany mi moto.

    Fabrycznie wiele młotorów ma montowane katalizatory. Proste i mało
    efektywne, ale zawsze. Od paru lat to już wszystkie nowe muszą mieć
    jakiś katalizator. Młotocykliści szybko demontują te katalizatory i
    montują odpowiednio głośniejsze rury wydechowe bez katalizatorów.

  • 87. Data: 2019-03-06 21:51:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2019 o 21:35, Poldek pisze:

    > Byłeś w Warszawie?

    Mieszkam;)

    Shrek

  • 88. Data: 2019-03-06 21:56:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2019 o 21:46, Poldek pisze:

    > Fabrycznie wiele młotorów ma montowane katalizatory. Proste i mało
    > efektywne, ale zawsze. Od paru lat to już wszystkie nowe muszą mieć
    > jakiś katalizator.

    Wow - nie wiedziałem. Ale może rzeczywiście bez kata norma Euro4 nawet w
    wersji dla moto nie wychodzi.

    Shrek