  • 1. Data: 2019-02-24 02:04:19
    Temat: Klucze do przewodów hamulcowych
    Od: JDX <j...@o...pl>

    https://allegro.pl/kategoria/obsluga-ukladu-hamulcow
    ego-klucze-do-przewodow-hamulcowych-259678

    Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na czym polega specjalność specjalnych
    kluczy do przewodów hamulcowych? Na wygodzie w stosunku do zwykłych
    płaskich?

  • 2. Data: 2019-02-24 02:31:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Popatrz na zdjecie i opisz co widzisz
    https://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Klucz-do-przewodow-ham
    ulcowych-10-x-11mm-Rooks-02.0416/4182

  • 3. Data: 2019-02-24 14:34:08
    Temat: Re: Klucze do przewodów hamulcowych
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Feb 2019 02:04:19 +0100, JDX napisał(a):

    > Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na czym polega specjalność specjalnych
    > kluczy do przewodów hamulcowych?

    Na niespadaniu jak wypuścisz z ręki?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-02-24 18:51:20
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-24 o 02:04, JDX pisze:
> [...]
    >
    > Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na czym polega specjalność specjalnych
    > kluczy do przewodów hamulcowych? Na wygodzie w stosunku do zwykłych

    Nie pytałbyś, gdybyś kiedykolwiek spróbował odkręcić kilkuletni przewód
    hamulcowy kluczem płaskim.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2019-02-24 19:25:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lutego 2019 02:31:53 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Popatrz na zdjecie i opisz co widzisz
    > https://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Klucz-do-przewodow-ham
    ulcowych-10-x-11mm-Rooks-02.0416/4182

    Trudne pytania gimbazie zadajesz

  • 6. Data: 2019-02-24 19:32:34
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    JDX wrote:
> [...]
    >
    > Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na czym polega specjalność specjalnych
    > kluczy do przewodów hamulcowych? Na wygodzie w stosunku do zwykłych

    Dzięki takiej konstrukcji klucza redukuje się ryzyko urwania odpowietrznika
    lub zniszczenia jego krawędzi - odpowietrzniki są podatne na takie
    uszkodzenia ze względu na mocne zapiekanie gwintów w zacisku hamulcowym,
    spowodowane wysoką temperaturą w trakcie hamowania.

    --
    Pozdr.
    T.

  • 7. Data: 2019-02-24 19:59:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Feb 2019 19:32:34 +0100, Twardy napisał(a):
> [...]
    > uszkodzenia ze względu na mocne zapiekanie gwintów w zacisku hamulcowym,
    > spowodowane wysoką temperaturą w trakcie hamowania.

    W cywilnym samochodzie raczej nie jest bardzo goracy.
    W dodatku cywilny plyn wrze raczej ponizej 200C, wiec to zapiekanie to
    raczej z innych przyczyn...

    J.

  • 8. Data: 2019-02-24 20:09:17
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-24 18:51, Akarm wrote:
    ego-klucze-do-przewodow-hamulcowych-259678

    > Nie pytałbyś, gdybyś kiedykolwiek spróbował odkręcić kilkuletni przewód
    > hamulcowy kluczem płaskim.
    A że nigdy nie odkręcałem przewodów hamulcowych jakimkolwiek kluczem, to
    pytam...

  • 9. Data: 2019-02-24 20:31:35
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 24.02.2019 o 19:32, Twardy pisze:
> [...]
    > na takie uszkodzenia ze względu na mocne zapiekanie gwintów w zacisku
    > hamulcowym, spowodowane wysoką temperaturą w trakcie hamowania.

    Dobry zwyczaj nakazuje napisać, że to co wkleiłeś pochodzi ze strony
    swiatnarzedzi.pl.

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2019-02-24 21:53:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** JDX pisze tak:

    > Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na czym polega specjalność specjalnych
    > kluczy do przewodów hamulcowych? Na wygodzie w stosunku do zwykłych
    > płaskich?

    Różnica jest taka, że płaskie zjeżdzdzają nakretkę na okrągło a te
    specjalne łamią sie przy trzonku.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer