-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
Date: Wed, 6 Mar 2019 21:46:13 +0100
Organization: ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <q5pbio$b4t$1@node2.news.atman.pl>
References: <5c7346e1$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <1gggbgpsst42i$.dlg@myjk.org>
<0...@t...no1>
<5c743097$0$31425$426a74cc@news.free.fr>
<q51l34$j3u$2@node2.news.atman.pl>
<5c745969$0$31424$426a74cc@news.free.fr>
<q51t4t$n1k$2@node2.news.atman.pl>
<5c74ef07$0$31418$426a74cc@news.free.fr>
<e...@g...com>
<5c752cb3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5c7552b9$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5c757721$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<q5477d$v93$1@node2.news.atman.pl>
<5c767e0d$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
<q5706q$u85$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-74-58-233.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1551905176 11421 89.74.58.233 (6 Mar 2019 20:46:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Mar 2019 20:46:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
In-Reply-To: <q5706q$u85$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651562
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-02-27 o 22:41, Shrek pisze:
> W dniu 27.02.2019 o 13:09, Poldek pisze:
>
>>> Shadow 750. 83 - 66KM, pod koniec wieku miały już 44KM. Tetaz to
>>> można chyba już na A2 nimi jeździć;)
>>
>> Prawie mnie przekonałeś, że odrzucenie tłumików i katalizatorów jest
>> najwłaściwszą drogą, którą jako ludzkość powinniśmy podążać.
>
> Ale ta z 83 ma tłumiki - i to widać dobre, bo mimo, że o 1/3 mocniejsza,
> to cichsza;)
Czyli jednak to jest kwestia lansowanej przez branżę motoryzacyjną mody
na głośne wydechy.
A kata nie ma żaden znany mi moto.
Fabrycznie wiele młotorów ma montowane katalizatory. Proste i mało
efektywne, ale zawsze. Od paru lat to już wszystkie nowe muszą mieć
jakiś katalizator. Młotocykliści szybko demontują te katalizatory i
montują odpowiednio głośniejsze rury wydechowe bez katalizatorów.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=