  • 1. Data: 2019-02-24 18:40:45
    Temat: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Mam taką typową sytuację, że skończyło się miejsce w dowodzie
    rejestracyjnym na pieczątki a właśnie nadchodzi kolejny przegląd. Się
    zastanawiam czy jak zrobię przegląd to mam potrzebę wymiany dowodu skoro
    nie muszę go okazywać? No bo diagnosta wypisze mi dokument z wynikiem
    przeglądu a na dodatek coś w systemie wpisze. Oryginalnego dowodu raczej
    nie będzie okazji używać.

  • 2. Data: 2019-02-24 18:55:40
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lutego 2019 18:40:53 UTC+1 użytkownik kk napisał:
> [...]
    > nie muszę go okazywać? No bo diagnosta wypisze mi dokument z wynikiem
    > przeglądu a na dodatek coś w systemie wpisze. Oryginalnego dowodu raczej

    Weź kartkę od diagnosty i wrzuć do auta.
    Dla policji wystarczy
    Dowodu zmieniać nie musisz
    Poszukaj mój pst z przed pond roku chyba tam o tym była dyskusja

  • 3. Data: 2019-02-24 18:56:53
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2019-02-24 18:40:45 niejaki kk napisał:
> [...]
    > nie muszę go okazywać? No bo diagnosta wypisze mi dokument z wynikiem
    > przeglądu a na dodatek coś w systemie wpisze. Oryginalnego dowodu raczej

    coś czytałem że myślą nad zlikwidowanie obowiązku wymiany dowodu rej po
    wykorzystaniu wszystkich tabelek na przeglądy

    ale z.t.c.w. to na dzień dzisiejszy musisz z karteczką z przeglądu i starym
    dowodem pojechać do urz.kom. i wymienić na nowy

    co prawda sam jeżdżę 3 rok tylko z karteczkami z przeglądu tak że wiesz....

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2019-02-24 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p0li p...@t...net ...

> [...]
    > starym dowodem pojechać do urz.kom. i wymienić na nowy
    >
    > co prawda sam jeżdżę 3 rok tylko z karteczkami z przeglądu tak że

    No ale kolega ma racje - na dzien dzisiejszy nie musisz juz pokazywac
    policji dowodu wiec nie beda mieli okazji zauwazyc ze nie ma wpisu. A
    badanie jest.

    Ja jezdziłem kilka lat starym autem z karteczka, miałem kilka kontroli i
    zwracali uwage ale jakos mocno sie nie czepiali.
    Manewr okazął się skuteczny bo auto zezłomowałem ze wzgledu na zmowe
    cenowa w OC i pare złotych na wymianie dowodu oszczedziłem (o czasie nie
    wspominajac)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 5. Data: 2019-02-24 21:08:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-24 18:55, Kris wrote:

    > Weź kartkę od diagnosty i wrzuć do auta.
    > Dla policji wystarczy
    > Dowodu zmieniać nie musisz
    > Poszukaj mój pst z przed pond roku chyba tam o tym była dyskusja

    To teraz zamiast dowodów rej. trzeba wozić karty od diagnosty??? :-)

  • 6. Data: 2019-02-24 21:10:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-24 18:56, p0li wrote:

> [...]
    > dowodem pojechać do urz.kom. i wymienić na nowy
    >
    > co prawda sam jeżdżę 3 rok tylko z karteczkami z przeglądu tak że wiesz....

    Dobra, ale ... załóżmy, że ten dowód mi się jednak nie kończy. To ...
    chyba nie muszę jeździć z karteczką i dowodem. Skoro nie muszę to ...
    czym dokładnie różni się sytuacja gdy mi się kończy, że muszę? :-)

  • 7. Data: 2019-02-24 21:17:25
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-02-24 o 18:56, p0li pisze:

> [...]
    > dowodem pojechać do urz.kom. i wymienić na nowy
    >
    > co prawda sam jeżdżę 3 rok tylko z karteczkami z przeglądu tak że wiesz....

    Dokładnie tak jest, dzwoniłem w zeszłym tygodniu do WK w tej sprawie.
    Nie znieśli obowiązku wymiany DR.
    Nie pamiętam czy na starym zaświadczeniu było info że jest ważne 30 dni.
    Na nowej karteluszce z badania nie znalazłem takiej informacji.
    Ale czy coś grozi za niewymienienie i jeżdżenie z karteczką to nie wiem.

  • 8. Data: 2019-02-24 21:30:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Feb 2019 21:17:25 +0100, spider napisał(a):

> [...]
    > Na nowej karteluszce z badania nie znalazłem takiej informacji.
    > Ale czy coś grozi za niewymienienie i jeżdżenie z karteczką to nie wiem.

    Gdzies tam pewnie na przegladzie jest haczyk "wpisano w DR/nie wpisano
    z braku miejsca", i Policja przy kontroli pouczy - obywatelu, przeglad
    zrobiliscie, ale dowod trzeba wymienic. Teraz zaznaczamy jako
    zatrzymany, i jak was nastepnym razem spotkamy, to bedzie 50 zl kary.

    Hm, za jazde z zatrzymanym DR to chyba wiecej sie nalezy :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-02-24 21:44:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-24 21:17, spider wrote:

    > Dokładnie tak jest, dzwoniłem w zeszłym tygodniu do WK w tej sprawie.
    > Nie znieśli obowiązku wymiany DR.

    Co to za obowiązek?

    > Nie pamiętam czy na starym zaświadczeniu było info że jest ważne 30 dni.
    > Na nowej karteluszce z badania nie znalazłem takiej informacji.
    > Ale czy coś grozi za niewymienienie i jeżdżenie z karteczką to nie wiem.

    A niewymienianie i jeżdżenie bez karteczki? :-)

  • 10. Data: 2019-02-24 21:53:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-24 21:30, J.F. wrote:

> [...]
    > zatrzymany, i jak was nastepnym razem spotkamy, to bedzie 50 zl kary.
    >
    > Hm, za jazde z zatrzymanym DR to chyba wiecej sie nalezy :-)

    Ale, że zatrzymanie bez zatrzymania? Jaki by był tego prawny sens?